Posibniki.com.ua Менеджмент Організація праці менеджера


Організація праці менеджера

Значну увагу приділено питанням інформаційного забез-печення менеджерів, організації та обслуговування робочих місць, впорядкуван-ня умов праці, планування діяльності, технології прийняття рішень. Висвітлено також важливі аспекти службового спілкування, стилю та методів керування, формування позитивного іміджу менеджера, стимулювання його праці. Розкрито організаційну роль секретаря керівника. Для викладачів, студентів економічних та менеджерських спеціальностей, керівників лінійних і функціональних підрозділів підприємств та інших організацій.
ЗМIСТ
ФУНКЦІЇ МЕНЕДЖЕРА В ОРГАНІЗАЦІЇ. ОСОБЛИВОСТІ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА
1.2. Функції менедж менту і менеджера в організації
1.3. Методологічні аспекти праці менеджера
1.4. Особливості праці менеджера
ЦІЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ І МЕТА ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА
2.2. Мета праці менеджера в системі цілей організації
3.2. Складові організації праці менеджера
3.3. Суб’єкти організації праці менеджера
ПІДГОТОВКА МЕНЕДЖЕРІВ 4.1. Вимоги до менеджерів з боку роботодавців
4.2. Методи навчання менеджерів
НОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ПРАЦІ
5.2. Трудові нормативи і норми праці
5.3. Методи нормування управлінської праці
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ РОБОЧИХ МІСЦЬ
6.2. Планування робочих місць і службових приміщень
6.3. Оснащення робочих місць
УМОВИ І КУЛЬТУРА ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА
7.3. Режим праці та відпочинку
АНАЛІЗ І ВДОСКОНАЛЕННЯ ТРУДОВИХ ПРОЦЕСІВ У СФЕРІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ
8.2. Аналіз трудових процесів
8.3. Напрями і методи вдосконалення трудових процесів у сфері управління підприємствами
РЕГЛАМЕНТУВАННЯ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРІВ 9.1. Сутність, значення і об’єкти регламентування управлінської праці
9.2. Регламентування діяльності керівників організації
ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРА
10.2. Інформаційна система підприємства та її складові
10.3.Інформаційні потреби керівників та вимоги до інформації
10.4. Організація інформаційного забезпечення менеджера
ДЕЛЕГУВАННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ І ПЛАНУВАННЯ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА 11.1. Сутність і практичне значення делегування повноважень керівників
11.2. Організація делегування повноважень
11.3. Контроль за роботою підлеглих працівників
11.4. Планування праці менеджера
11.5. Самоконтроль виконання запланованих досягнень
ПІДГОТОВКА, УХВАЛЮВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ 12.1. Управлінські рішення як основа менеджменту
12.2. Вимоги до якості управлінських рішень
12.3. Технологія підготовки рішень
12.4. Організація виконання рішень і звітність виконавців
СЛУЖБОВЕ СПІЛКУВАННЯ МЕНЕДЖЕРА
13.3. Спілкування менеджера з підлеглими
13.4. Ділова бесіда і переговори
13.5. Організація підготовки та проведення ділових нарад
13.6. Листування як форма ділового спілкування
ЛІДЕРСТВО І СТИЛЬ КЕРІВНИЦТВА ЛЮДЬМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 14.1. Формальне і неформальне лідерство
14.2. Стиль керівництва та його значення
РОЛЬ СЕКРЕТАРЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА 15.1. Різновиди секретарських посад
15.2. Вимоги до підготовки, ділових та особистісних якостей секретаря керівника
15.3. Взаємодія секретаря і керівника
ОЦІНЮВАННЯ І СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА 16.1. Значення оцінювання праці менеджера
16.2. Поточне і регулярне оцінювання праці менеджерів
16.3. Періодичне комплексне оцінювання праці менеджерів
16.4. Стимулювання праці менеджерів
АВТОРИТЕТ І КАР’ЄРА МЕНЕДЖЕРА
17.2. Формування реального авторитету
17.3. Програмування ефективної діяльності і кар’єри менеджера
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)