Posibniki.com.ua Маркетинг Зв’язки з громадскістю


Зв’язки з громадскістю

Так історично склалося, що у багатьох громадян з пострадянських країн іншомовна абревіатура PR асоціюється з маніпулюванням громадською думкою, наданням неправдивої інформації. Насправді ж зв’язки з громадськістю є невід’ємною складовою життєдіяльності людини. Тому важливо зруйнувати поширений стереотип про негативну роль зв’язків із громадськістю, довести, що вони об’єктивно існують у сучасному суспільстві. Таким чином, вивчення даної дисципліни спрямоване на ознайомлення з методами і напрямами політичних зв’язків із громадськістю. Це навчить орієнтуватися в численних інформаційних повідомленнях органів влади, учасників передвиборчих перегонів, різних політичних сил, напрацювати деякі навики ефективної особистої комунікації.
ЗМIСТ
ПЕРЕДМОВА
1. Формування і розвиток суспільних комунікацій як прообраз зв’язків із громадськістю
2. Підходи до сутності поняття «зв’язки із громадськістю»
3. Функції та структура зв’язків із громадськістю
4. Основні категорії та методи зв’язків із громадськістю
ТЕМА 2. СУТНІСТЬ ТА ЕТАПИ ОРГАНІЗАЦІЇ PR-КАМПАНІЇ
2. Основні цілі та завдання PR-кампанії
3. Планування PR-кампанії як суми технологій
4. Розробка PR-кампанії
5. Спеціальні PR-заходи як основа реалізації програми PR-кампанії
ТЕМА 3. НАПРЯМИ ТА РІЗНОВИДИ ЗВ’ЯЗКІВ ІЗ ГРОМАДСЬКІСТЮ
3. Сфера застосування зв’язків із громадськістю
4. Класифікація професій у PR
ТЕМА 4. ГРОМАДСЬКА ДУМКА У СФЕРІ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ
2. Поняття «громадська думка» та її основні характеристики
3. Формування громадської думки
4. Типи досліджень громадської думки
ТЕМА 5. РОЛЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ У ЗДІЙСНЕННІ ЗВ’ЯЗКІВ ІЗ ГРОМАДСЬКІСТЮ
Частина 1. 2. Основні аспекти та особливості взаємодії PR-служб і ЗМІ
Частина 2. 2. Основні аспекти та особливості взаємодії PR-служб і ЗМІ
3. Взаємодія PR і ЗМІ в Україні
ТЕМА 6. ПОНЯТТЯ ІМІДЖУ ТА ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ У ЗВ’ЯЗКАХ ІЗ ГРОМАДСЬКІСТЮ
2. Функції та інструментарії іміджу
3. Етапи створення іміджу та технології його формування
ТЕМА 7. БРЕНД ЯК КАТЕГОРІЯ ЗВ’ЯЗКІВ ІЗ ГРОМАДСЬКІСТЮ
2. Складові сучасного бренда
ТЕМА 8. ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ
2. Комплекс маркетингових комунікацій, його елементи та функції
3. Маркетингові спеціальні заходи у зв’язках із громадськістю, їх різновиди та особливості проведення
ТЕМА 9. ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ У ПРОМИСЛОВІЙ, КОМЕРЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ФІНАНСОВІЙ СФЕРІ
2. Особливості зв’язків із громадськістю у комерційній діяльності
3. Проблеми внутрішньопромислових і комерційних комунікацій
4. Система зв’язків із громадськістю у фінансовій сфері, завдання та функції
5. Зв’язки з громадськістю у відносинах з інвесторами
ТЕМА 10. СПЕЦИФІКА ЗВ’ЯЗКІВ ІЗ ГРОМАДСЬКІСТЮ У ПОЛІТИЧНІЙ СФЕРІ, ЇХ ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА НАПРЯМИ
2. Політичний імідж, його різновиди і складові
3. Партійний PR
ТЕМА 11. ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ В ОРГАНАХ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ І МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
2. Завдання і структура служб зі зв’язків із громадськістю при органах державної влади
3. Методи комунікації між органами влади і населенням
ТЕМА 12. ЛОБІЮВАННЯ, ЙОГО СУТНІСТЬ, ПРАВОВІ ОСНОВИ ТА ФУНКЦІЇ
2. Функції та методи лобіювання
3. Правова регламентація лобістської діяльності
4. Лобіювання на міжнародному рівні
Частина 1. ТЕМА 13. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИ ЗВ’ЯЗКІВ ІЗ ГРОМАДСЬКІСТЮ У ПРОВЕДЕННІ ВИБОРЧИХ КАМПАНІЙ
Частина 2. ТЕМА 13. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИ ЗВ’ЯЗКІВ ІЗ ГРОМАДСЬКІСТЮ У ПРОВЕДЕННІ ВИБОРЧИХ КАМПАНІЙ
3. Виборчі технології як найважливіша складова політичних зв’язків із громадськістю та їх характеристика
ТЕМА 14. ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ У МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИНАХ
Частина 1. 2. Імідж країни, його сутність і роль у міжнародних зв’язках із громадськістю
Частина 2. 2. Імідж країни, його сутність і роль у міжнародних зв’язках із громадськістю
3. Роль держави як суб’єкта зв’язків із громадськістю у міжнародній сфері
ТЕМА 15. ОСОБЛИВОСТІ ЗВ’ЯЗКІВ ІЗ ГРОМАДСЬКІСТЮ В УКРАЇНІ
3. Міжнародний імідж України як пріоритетне завдання органів державної влади
ПРИКЛАДИ ЗАПИТАНЬ І ВІДПОВІДЕЙ ДО ПРАВИЛ ПРОВЕДЕННЯ ГОЛОСУВАННЯ
ДУМКИ УКРАЇНСЬКИХ PR СТОСОВНО СИТУАЦІЇ, ЩО СКЛАЛАСЬ НА ВІТЧИЗНЯНОМУ РИНКУ PR-ПОСЛУГ
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)