< Попередня  Змiст  Наступна >

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ


Типовий сценарій десятихвилинної бізнес-презентації [6, с. 175]

Вступ Представлення start-up і презентатора, мета виступу, регламент
Ситуація на ринку Місце start-up на ринку Можливі проблеми клієнта

Презентація продукту

Бізнес-пропозиція

Презентація умов роботи

Програма співпраці Програма дій: Крок 1 Крок 2 Крок 3
Висновки Підсумок Заклик до співпраці Контактна інформація

1.11. ЗАВДАННЯ «Моя персональна презентація»

ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ СТУДЕНТАМ

Кожен із нас принаймні раз у житті має презентувати себе або як особистість, або як фахівця залежно від життєвих обставин. Отже, доцільно виконати вправу, яка б сприяла набуттю навичок презентування самого себе.

Використавши наведену таблицю, розробіть структуру презентації під назвою «Я — особистість!».

Складові структури презентації Змістовне значення складових
Вступ Тема, мета, призначення, апеляція до аудиторії, регламент
Основна (змістова) частина 1. Ключовий пункт 2. Ключовий пункт 3. Ключовий пункт
Завершальна частина (висновки) Підсумок, заклик до дії, слова подяки

1.12. ГРА «Майстер презентації: «Elevator Pitch» (Презентація у ліфті) [2, с. 135—136]

ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ВИКЛАДАЧЕВІ «Elevator Pitch» — це 60-секундна експрес-презентація, коротка оповідь про продукт, проект або ідею. яка готується спеціально для того, щоб розпочати розмову. Термін відображає обмеженість у часі, презентатор повинен укластися в 30—60 секунд часу, це 100—150 слів. Водночас, такий формат використовується для бізнес-презентацій, оскільки він демонструє здатність підприємця усвідомлювати головні переваги і вигоди свого проекту, свідчить про його здатність бути впевненим та винахідливим. Відповідно, якість цієї презентації та її рівень мають непересічне значення і для керівника start-up, який намагається знайти фінансування.

Хід гри. Кожна команда делегує повноваження члена журі одному із членів команди; так утворюється журі, яке проводить оцінювання презентаційних виступів учасників тренінгу, контролюючи режим часу (60 с). Для більшої наочності студенти обирають також інвесторів, які «в ліфті» вислуховують «Elevator Pitch».

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

Основним змістом «Elevator Pitch » є коротке оповідання — відповідь на такі запитання:

1. Що це?

2. Кому це потрібно?

3. Навіщо це їм треба?

4. Хто ви такий, що змогли побачити проблему й запропонувати рішення?

Дев’ять принципів підготовки Elevator Pitch [3]

1. Стислість — ефективна промова для ліфта містить мінімально можливу кількість слів, але не менше ніж потрібно (не більш як 250 слів).

2. Зрозумілість — не наповнюйте elevator pitch абревіатурами і професійним сленгом. Зробіть його зрозумілим навіть своїй бабусі із дідусем.

3. Спонукання — ефективна промова для ліфта показує, яку проблему розв’язує бізнес-ідея.

4. Довіра

ефективна промова для ліфта пояснює, чому ви є достатньо компетентним, щоб розуміти проблему й розробляти рішення.

5. Концептуальність

ефективна промова для ліфта розробляється на стратегічному рівні й не містить непотрібних деталей.

6. Конкретність настільки, наскільки це можливо, ефективна промова для ліфта є конкретною й реалістичною.

7. Послідовність усі версії elevator pitch містять ту саму тезу для аудиторії.

8. Кастомізованість ефективна промова для ліфта враховує специфічні інтереси і проблеми конкретних слухачів.

9. Діалог ефективна промова для ліфта створена для того, щоб почати розмову з тими, хто може допомогти вам.

Завдання. Кожен учасник тренінгу на завершальному занятті

готує і презентує «Elevator Pitch», обравши будь-який аспект функціонування start-up. Обране журі оцінює виступи, обирає кращих презентувальників

Команди та журі аналізують основні помилки презентування форматі «Elevator Pitch».


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
ДОДАТКИ
Взаємозв’язок між категоріями і запитаннями
Порівняйте свій результат з оцінкою автора кейсу.
Ключі до тесту «Чи вмієте ви вести переговори»
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ СТУДЕНТАМ
Поради від Стіва Джобса — майстра презентації
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ВИКЛАДАЧЕВІ
ТЕМА 15. ПРЕЗЕНТАЦІЯ START-UP ТА БІЗНЕС-ПЛАНУ START-UP
10 речей, які не слід писати в бізнес-плані start-up
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)