Posibniki.com.ua Менеджмент STАRT-UP: створення та функціонцування ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ СТУДЕНТАМ


< Попередня  Змiст  Наступна >

ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ СТУДЕНТАМ


Змістовна частина презентації формується з врахуванням цільової аудиторії, для якої ця презентація призначена. Отже, створюючи презентацію, ми орієнтуємося на професійний статус аудиторії та головне презентаційне завдання start-up

— залучити до співпраці партнерів, інвесторів, споживачів, суспільство тощо. Отже, необхідно мати певні орієнтири підготовки таких презентацій.

Нижче наведено приблизну структуру презентації для трьох цільових аудиторій: потенційних інвесторів, потенційних покупців, потенційних партнерів.

Користуючись наведеними нижче змістовними характеристиками, розробити презентацію для кожної цільової аудиторії.

Назва
Проблема
Рішення
Бізнес-модель
Секрет успіху

Закінчення таблиці

Маркетинг і продаж
Конкуренція

Управлінська команда

Фінансові прогнози і ключові показники
Поточний статус, досягнення на поточний момент часу
Проблема

Назва

Рішення

Модель партнерства
Секрет успіху

Демонстрація товару

Конкуренція
Управлінська команда
Наступні кроки

Презентація для потенційних покупців

Слайд Зміст
Назва
Проблема
Рішення
Модель збуту
Технологія
Демонстрація товару
Конкурентний аналіз
Управлінська команда
Наступні кроки

1.8. ВПРАВА «Мовна виразність» [1, с. 329—352]

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

Мовний стиль, що його використовує презентатор, є одним з найважливіших чинників, що формуюють сприйняття презентації. Зрозуміло, що мова має бути чіткою, зрозумілою, професійно грамотною. Інформація та ідеї передаються аудиторії за допомогою словесних виразів — слів, фраз, речень, образних висловів. Крім ясних, точних, виразних та продуманих слів і висловів, презентатор має вміти прикрашати скупу ділову мову яскравими доречними фразами, що сприяє як кращому розумінню аудиторією викладеного матеріалу, так і кращому його запам’ятовуванню.

Завдання. У таблиці наведено основні форми мовної виразності, використання яких сприяє розробці ефективної презентації.

Форми мовної виразності Зміст Приклад використання у презентації
Імплікація Значення, яке презентатор надає слову чи фразі, використовуючи описові прикметники або невербальні сигнали Підлеглий, цінний підлеглий
Синоніми Слова, які мають схоже значення Великі гроші, шалені гроші
Кліше Загальноприйнята, поширена фраза Як павуки в банці
Евфемізми М’які, з подвійним значенням слова Заступник (адвокат) спеціальних (лобіст)
Антитеза Протилежні поняття у збалансованій конструкції Чому? — А чому б й ні?
Асонанс Яскраве ствердження із повтором Бідність легше пережити, коли є гроші
Кустода Разюча фраза Закон Мерфі
Гіпербола Перебільшення, яке використовується для одержання ефекту Конкурентів на ринку біло більше, ніж бджіл у вулику
Ономатопея Звуконаслідування Запальничка Zippo
Паралелізм Однакові граматичні форми для вираження кожної ідеї або думки Хто найрозумніший? — Той, що навчається. Хто сильний? — Той, хто має стратегію
Метафора Порівняння речей, які зазвичай не порівнюються «Війна — поганий інструмент для кування завтрашнього дня»
Порівняння Передбачає порівняння двох речей Людина без мети, як корабель без вітрил
Персоніфікація Описує неживий об’єкт словами, якими зазвичай характеризують людину Проблеми — це лише можливості в робочому одязі

< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА
ДОДАТКИ
Взаємозв’язок між категоріями і запитаннями
Порівняйте свій результат з оцінкою автора кейсу.
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)