Posibniki.com.uaМаркетинг


Маркетингова товарна політика - Кардаш В. Я.
У підручнику з позицій системного аналізу розглянуті питання товарної політики підприємств маркетингової орієнтації. Товарна політика оцінюєть-ся як нова ідея, втілення якої має сприяти прискоренню економічних транс-формацій суспільства, оптимізації господарських рішень, повнішому задо-воленню поточних і перспективних потреб населення України.
Управління конкурентоспроможністю підприємства - Клименко С.М.
Маркетингові комунікації
.......
Маркетингове ціноутворення
.....
Зв’язки з громадскістю
.....
Економічний механізм маркетингу
.....
Дисциплiни

МаркетингАнглійська моваПравоЕтика та естетикаІсторіяБухгалтерський облікЕкономікаІнформатикаМенеджментПолітологіяСтатистикаФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki