Posibniki.com.uaМаркетинг


Маркетингова товарна політика
У підручнику з позицій системного аналізу розглянуті питання товарної політики підприємств маркетингової орієнтації. Товарна політика оцінюєть-ся як нова ідея, втілення якої має сприяти прискоренню економічних транс-формацій суспільства, оптимізації господарських рішень, повнішому задо-воленню поточних і перспективних потреб населення України.
Управління конкурентоспроможністю підприємства
Маркетингові комунікації
.......
Маркетингове ціноутворення
.....
Зв’язки з громадскістю
.....
Економічний механізм маркетингу
.....
Маркетинг
...
Паблік рилейшнз у бізнесі
....
Логістика
....
Дисциплiни

Англійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki