Posibniki.com.uaМаркетингЕкономічний механізм маркетингу


Економічний механізм маркетингу

Сучасний маркетинг — це одна з форм управління підприємством в умовах конкуруючого середовища з вигодою для споживача та виробника. За останні роки зроблено значні кроки щодо створення принципово нової концепції управління, оптимізація якого зумовлена ринковою орієнтацією підприємства. Пророблялися різні варіанти прискорення обороту капіталу на всіх взаємозв’язаних стадіях відтворювального процесу. При цьому поряд з удосконаленням продуктового відбувалось удосконалення грошового обороту капіталу. Що ж до власне виробничої діяльності, то вона дедалі більшою мірою узгоджується з виявленими потребами споживачів, що об’єктивно сприяє встановленню необхідного балансу між попитом і пропозицією.
ЗМIСТ
СУТНІСТЬ ЕКОНОМІЧНОГО
1.2. Формалізація економічного механізму маркетингу
1.3. Прийняття рішень у системі економічного механізму маркетингу
1.4. Маркетингова спрямованість управлінських рішень
1.5. Предмет і завдання курсу
ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ МЕХАНІЗМУ ПРАКТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ
2.2. Обґрунтування загальнокорпоративної ефективності економічного механізму маркетингу
2.3. Управління витратами. Визначення центрів витрат і прибутку
Частина 2. 2.3. Управління витратами. Визначення центрів витрат і прибутку
2.4. Нормативна база економічного механізму маркетингу
2.5. Особливості дії економічного механізму маркетингу за умов невизначеності
ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОГО
3.2. Стратегічне управління — фундамент довгострокового бізнесового благополуччя
3.3. Мікроекономічний підхід до вимірювання результативності роботи корпоративного економічного механізму маркетингу
Частина 2. 3.3. Мікроекономічний підхід до вимірювання результативності роботи корпоративного економічного механізму маркетингу
3.4. Управління витратами
3.5. Людина у стратегічно зорієнтованому економічному механізмі маркетингу
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОБОТИ
Частина 2. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОБОТИ
4.2. Удосконалення аналізу та контролю
4.3. Моделювання як основа оптимізації рішень в економічному механізмі маркетингу
4.4. Створення інтегрованих прикладних інформаційних систем управління підприємством
ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ
5.2. Аналіз внутрішнього та зовнішнього потенціалу підприємства
5.3. Формування стратегій і вибір альтернатив
5.4. Реалізація ефективності стратегічного управління підприємством
ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В ЕКОНОМІЧНОМУ МЕХАНІЗМІ МАРКЕТИНГУ НА СЕРЕДНЬОСТРОКОВИЙ ПЕРІОД
6.2. Ситуаційний аналіз ринку. Маркетингові стратегії в середньостроковому періоді
6.3. Попит: сутність, аналіз та управління
Частина 2. 6.3. Попит: сутність, аналіз та управління
6.4. Ефективні взаємозв’язки за прийняття тактичних (поточних) рішень в економічному механізмі маркетингу
6.5. Обґрунтування прийняття маркетингових рішень у середньостроковому управлінні
6.5.1. Товарна політика
6.5.2. Політика ціноутворення
6.5.3. Маркетингова політика комунікацій
6.5.4. Політика розподілу
ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В ЕКОНОМІЧНОМУ МЕХАНІЗМІ МАРКЕТИНГУ НА ОПЕРАТИВНИЙ ПЕРІОД
7.2. Моніторинг та оперативний облік в економічному механізмі маркетингу
7.3. Система планового оперативного управління економічним механізмом маркетингу
7.4. Обґрунтування планових та позапланових оперативних рішень
Частина 2. 7.4. Обґрунтування планових та позапланових оперативних рішень
МОДЕЛЮВАННЯ РОБОТИ ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ МАРКЕТИНГУ
8.2. Алгоритм прийняття рішень на довгостроковий період
8.3. Алгоритм прийняття рішень на середньостроковий період
8.4. Алгоритм прийняття рішень у короткостроковому періоді
ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ
9.2. Економічна безпека підприємства, показники ризику кризових ситуацій, методи їх оцінки та зниження
9.3. Алгоритм антикризового управління
Дисциплiни

Англійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki