Posibniki.com.ua Менеджмент STАRT-UP: створення та функціонцування ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ СТУДЕНТАМ


< Попередня  Змiст  Наступна >

ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ СТУДЕНТАМ


За аналогією до бізнес-моделі компаній і організації О. Остервальд зі співавторами запропонував методику розробки персональної бізнес-моделі з відповідними рекомендаціями стосовно специфічних напрямків професійної діяльності.

Описові характеристики структурних елементів [4, с. 32—33]

КР (ключові ресурси) — хто ви є і чим володієте. Це ваші інтереси, освіта, здібності і навички, особистісні характеристики, наявні матеріальні активи;

КД (ключові види діяльності) — чим ви займаєтесь або маєте наміри займатися;

К (клієнти)

— це ті, кому ви допомагаєте, здійснюючи послуги, чи ті, на кого ви працюєте (керівники, начальники);

ЦП (ціннісна пропозиція)

— яку цінність ви надаєте клієнтам, роботодавцю та всім іншим, на кого працюєте, одержуючи відшкодування, або цінність, яку бажають придбати ваші клієнти;

КЗ (канали збуту) — комунікативний канал, через який надходить інформацію про вас до широкого кола осіб, зацікавлених у вашій діяльності, та відповідно, інформація про рівень задоволеності її результатами;

ВК (взаємовідносини із клієнтами) — те, як ви взаємодієте із клієнтами: чи маєте клієнтську базу, постійні чи разові угоди щодо виконання певних видів вашої діяльності тощо;

КП (ключові партнери) — ті, хто підтримує вас як фахівця і допомагає здійснювати вашу діяльність, створює сприятливі умови;

Д (доходи)_це всі види ваших грошових і негрошових доходів, які забезпечуються вашою професійною діяльністю;

СС (споживчі сегменти) цільова група споживачів продукту start-up (найімовірніші клієнти);

В (витрати) — те, що ви вкладаєте у свою діяльність, — час, праця, кошти.

Використавши шаблон персональної бізнес-моделі (рис.2), спробуйте побудувати власну персональну бізнес-модель – сьогоденну або майбутню.

Ключові партнери (КП) Хто вам допомагає? Ключові види діяльності (КД) Що ви робите? Ціннісні позиції (ЦП) Як допомагаєте? Відносини з клієнтами (ВК) Як взаємодієте? Клієнти (К) Кому допомагаєте?
Ключові ресурси (КР) Хто ви? Що маєте?
Витрати (В) Що вкладаєте?

Рис. 2. Шаблон персональної бізнес-моделі

Визначте фактори успіху, можливі ризики та ймовірність її реалізації.

Список використаних джерел

1. Ким У. Чан. Стратегия голубого океана. Часть 1 / Ким У. Чан, Моборн Рене [Электронный ресурс]. — Режим доступа: http://www.management.com.ua/strategy/str234.html http://www.manageme nt.com.ua/strategy/str234.html.

2. Львівська майстерня шоколаду [Електронний ресурс]. — Режим доступу: www.smachno.ua/dir/restaurants/restdict/13113.html.

3. Остервальд А. Построение бизнес-моделей : Настольная книга стратега и новатора / А. Остервальд. — М. : Альпина Паблишер, 2012.

— 288 с.

4. Остервальд А. Твоя бизнес-модель: Системний подход к построению карьеры / Т. Кларк в сотрудничестве с А. Остервальдом и И. Пинье : пер. с англ. — М. : Альпина Паблишер, 2013. — 258 с.

5. Шапито успеха. Как Cirque du Soleil стал лидером шоу-бизнеса с миллиардным оборотом [Эктронный ресурс]. — Режим доступа: http://correspondent.net/business/companies/1558109.

ТЕМА 7. БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ START-UP

Мета заняття

— сформувати та закріпити компетенції розробки бренда товару / послуги start-up, визначення та візуалізації фірмових констант start-up та управління брендом.

Після виконання тренінгових завдань студент повинен

А. ЗНАТИ:

• правила та особливості розробки бренда товару / послуги start-up;

• багатовимірну шкалу цінностей;

• модель розробки бренда «Колесо бренда»;

• критерії вибору імені бренда;

• правила розробки фірмових констант start-up;

Б. ВМІТИ:

• визначати цінність бренда для споживачів;

• розробляти програму створення брендау;

• розробляти фірмові константи start-up;

• визначати порядок реєстрації фірмових констант start-up;

• побудувати персональний бренд.


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
Модель «Колесо бренда»
Файл 2. Бренд-менеджмент товару / послуги start-up ЧАС:
Слоган. Людина-бренд
2.7. КЕЙС «Країна як бренд»
ТЕМА 8. ПОЗИЦІЮВАННЯ START-UP
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)