Мета заняття
— сформувати компетенції розробки програми позиціювання start-up, ідентифікації конкурентних переваг start-up. Визначення споживацького профілю цільового споживача start-up.
Після виконання тренінгових завдань студент повинен
А. ЗНАТИ:
• методику ідентифікації конкурентної переваги start-up;
• методику проведення фокус-групи;
• особливості побудови карти емпатії;
• інструменти позиціювання start-up;
Б. ВМІТИ:
• проводити фокус-группу;
• визначати конкурентну перевагу start-up;
• визначати купівельний профіль цільового споживача;
• розробляти карту позиціювання start-up;
• обирати комунікативні інструменти для позиціювання start-up;
ФАЙЛОВА СТРУКТУРА ТРЕНІНГУ Файл 1. Діагностика та визначення унікальної конкурентної переваги товару / послуги start-up ЧАС:
2 години ЦІЛІ:
1. Проаналізувати споживчі характеристики товару / послуги start-up.
2. Визначити цільову групу споживачів товару / послуги start-up. ПЛАН:
1. Завдання «Пошук можливостей start-up».
2. Вправа «Визначення сильних сторін start-up».
3. Завдання «Ідентифікація унікальної конкурентної переваги (УКП) start-up».
4. Завдання «Проведення фокус-групи для формування уявлення споживача про товар / послугу start-up».
5. Вправа «Карта емпатії як інструмент позиціювання».
6. Вправа «Визначення цільової групи споживачів та ідентифікація купівельного профілю супер-новаторів».
7. Кейс «О, спорт! Ти мир!». ОСНОВНІ ТЕРМІНИ: можливості та сильні сторони start-up, компетенції start-up, диференціація, унікальна конкурентна перевага (УКП), фокус-група, позиціювання, карта емпатії, цільова група, супер-новатори, ринково-товарна сітка. ДИСКУСІЙНІ ПИТАННЯ:
1. Наскільки важливим є позиціювання для майбутньої діяльності start-up?
2. Як визначати найпривабливіші можливості функціонування start-up на конкретному ринку?
3. Як ідентифікувати та оцінювати сильні сторони start-up?
4. Як диференціювати товар / послугу start-up?
5. Як визначити цільову групу споживачів?
6. Як знайти привабливу нішу ринку?
ЗАВДАННЯ
1.1. ЗАВДАННЯ «Пошук можливостей start-up» [1, с. 51—53]