< Попередня  Змiст  Наступна >

ТЕМА 8. ПОЗИЦІЮВАННЯ START-UP


Мета заняття

— сформувати компетенції розробки програми позиціювання start-up, ідентифікації конкурентних переваг start-up. Визначення споживацького профілю цільового споживача start-up.

Після виконання тренінгових завдань студент повинен

А. ЗНАТИ:

• методику ідентифікації конкурентної переваги start-up;

• методику проведення фокус-групи;

• особливості побудови карти емпатії;

• інструменти позиціювання start-up;

Б. ВМІТИ:

• проводити фокус-группу;

• визначати конкурентну перевагу start-up;

• визначати купівельний профіль цільового споживача;

• розробляти карту позиціювання start-up;

• обирати комунікативні інструменти для позиціювання start-up;

ФАЙЛОВА СТРУКТУРА ТРЕНІНГУ Файл 1. Діагностика та визначення унікальної конкурентної переваги товару / послуги start-up ЧАС:

2 години ЦІЛІ:

1. Проаналізувати споживчі характеристики товару / послуги start-up.

2. Визначити цільову групу споживачів товару / послуги start-up. ПЛАН:

1. Завдання «Пошук можливостей start-up».

2. Вправа «Визначення сильних сторін start-up».

3. Завдання «Ідентифікація унікальної конкурентної переваги (УКП) start-up».

4. Завдання «Проведення фокус-групи для формування уявлення споживача про товар / послугу start-up».

5. Вправа «Карта емпатії як інструмент позиціювання».

6. Вправа «Визначення цільової групи споживачів та ідентифікація купівельного профілю супер-новаторів».

7. Кейс «О, спорт! Ти мир!». ОСНОВНІ ТЕРМІНИ: можливості та сильні сторони start-up, компетенції start-up, диференціація, унікальна конкурентна перевага (УКП), фокус-група, позиціювання, карта емпатії, цільова група, супер-новатори, ринково-товарна сітка. ДИСКУСІЙНІ ПИТАННЯ:

1. Наскільки важливим є позиціювання для майбутньої діяльності start-up?

2. Як визначати найпривабливіші можливості функціонування start-up на конкретному ринку?

3. Як ідентифікувати та оцінювати сильні сторони start-up?

4. Як диференціювати товар / послугу start-up?

5. Як визначити цільову групу споживачів?

6. Як знайти привабливу нішу ринку?

ЗАВДАННЯ

1.1. ЗАВДАННЯ «Пошук можливостей start-up» [1, с. 51—53]


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
Сильні сторони start-up. Фокус-група
Цільова група споживачів
Файл 2. Розробка позиціювання start-up ЧАС:
Частина 2. Слоган
2.8. ЗАВДАННЯ «Персональне позиціювання»
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)