< Попередня  Змiст  Наступна >

Слоган. Людина-бренд


Слоган — головний рекламний лозунг start-up, який виражає його місію і зазвичай формулюється або як квінтесенція товару / послуги, або як квінтесенція потреби. Нижче наведено рекомендації та приклади «правильних» слоганів.

Рекомендації

Розробляючи логотип, необхідно:

1) визначити основну рису підприємства, яку відображатиме логотип;

2) знайти образ підприємства, який буде найкраще запам’ятовуватися;

3) обрати кольорову гаму, яка б підкреслювала і посилювала пункти 1 і 2.

Концепція Пояснення Приклад
Слоган — віра Будь-яка віра потребує принаймні мінімального формулювання, і таке формулювання швидко стає коротким і завершеним за змістом, після чого набуває майже сили закону Nike — Просто зроби це!
Слоган — місія Місія — це соціальна трансляція, яка вабить, кличе і викликає повагу. Вабити потрібно палко і образно — інакше не повірять Danone — Мільярд дружніх бактерій!
     
     
     
і назва Вдалий слоган здатний оживити нерозкручене ім’я і надати йому запам’ятовуваності Twix — Солодка парочка!
Слоган і мова бренда Слоган задає ту мовну тональність, в якій бренд має намір розмовляти зі споживачем Snickers — Не гальмуй, снікерсуй! (для малолітніх відчайдухів — снікерсуй по-чорно-му!)
Слоган і реклама Слоган подібний до наукової гіпотези. Якщо створена красива і змістовна фраза, придатна до різних життєвих ситуацій, то у слогана є шанс продукувати множину сюжетів. Є термін Big Idea – це така тема, триває у часі і просторі. Бренду потрібний вегетативний слоган — живучий і здатний до розвитку Benneton — Unaited Colors Of Benneton!

Слоган

2.4. ЗАВДАННЯ «Інструменти візуалізації бренда» [10]

П’ять інструментів візуалізації бренда

1. Wordle (словесна хмара) — найбільш уживані слова опису бренда, шрифти, кольори і композиція.

2. Visual.ly (інфографіка) — сайт для створення інфографіки бренда.

3. Gliffy (графіки і діаграми) — інструмент, який зображає все

— від SWOT-аналізу до бізнес-моделі.

4. Hohli (діаграми Венна) — інструмент для розроблення надзвичайно інформативних та креативних діаграм.

5. Easelly (інфографіка і актуалізація даних) — інструмент для створення графіків та інфографіки, яка сумісна з мобільними телефонами.

Нехитрі прийомчики:

• використання цитат або алюзій (загальноприйнятих висловів) — «Краса не потребує жертв!» (товари для ремонту);

• метафори — «Помаранчевий заряд» (Фанта);

• повтор — «Світ бажань, світ можливостей» (соки J7);

• каламбур — «Ваше друге дихання» (жувальна гумка);

• спроба афоризму — «Якщо дарувати, то найкраще» (Кава «Tchibo»);

• збуджувальний початок — «Додай егоїзму» (косметика);

• віршик — «Без напруги не буде руху» (електрообладнання).

2.5. ЗАВДАННЯ «Побудова персонального бренда» [11]

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

Людина-бренд — це особистість, у якої є чітке усвідомлення внутрішнього світу, чітке стрижневе «Я», котре не залежить від оточення. Така людина буде сама собою в будь-якому діловому середовищі, у будь-якій компанії, у будь-якій корпоративній культурі і навіть у будь-якій країні. Тільки-но ви створюєте свій світ, ви автоматично змінюєте ставлення до навколишнього світу, він втрачає свою владу над вами і не здатний дестабілізувати ваш внутрішній стан.

Для побудови персонального бренда дайте відповідь на такі базові питання:

• Що я вмію робити найкраще? Знайдіть 20 характеристик. Ядро нашого «Я» — після тих якостей, що спадають на думку першими. На ядрі можливо побудувати персональний бренд.

• Чого я ніколи не робитиму? Будь-яка дія повинна вести нас до успіху, тож, важливо визначити, чого я ніколи в житті робити не стану, оскільки це може призвести до втрат.

• Як я можу на цьому заробити? Недостатньо найкраще за всіх забивати цвяхи, необхідно зрозуміти, хто це купуватиме.

• Що мене надихає? Я можу найкраще за всіх цвяхи, але мені не подобається це робити. Які заняття вмикають мою внутрішню лампу? Що мене приваблює і зачаровує?

Адекватно оцініть свої фізичні та емоційні характеристики.

Який я маю вигляд? В образі якого товару мене бачить ринок? Ви можете вважати, що транслюєте впевненість, а вас бачать розгубленим. Ви гадаєте, що ви морозиво, а вас сприймають як кетчуп. Визначте стратегію. Існує дві ключові стратегії персонального брендингу:

• виграти (націленість на успіх);

• не програти (націленість на безпеку). Це дві різні стратегії. Залишайтесь самим собою в будь-якому середовищі, у будь-якій ситуації.

2.6. ЗАВДАННЯ «Визначити порядок реєстрації фірмових констант start- up»


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
ТЕМА 8. ПОЗИЦІЮВАННЯ START-UP
Можливості підприємства
Сильні сторони start-up. Фокус-група
Цільова група споживачів
Файл 2. Розробка позиціювання start-up ЧАС:
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)