Posibniki.com.ua Менеджмент STАRT-UP: створення та функціонцування ФАЙЛОВА СТРУКТУРА ТРЕНІНГУ Файл 1. Розробка бренда товару / послуги start-up ЧАС:


< Попередня  Змiст  Наступна >

ФАЙЛОВА СТРУКТУРА ТРЕНІНГУ Файл 1. Розробка бренда товару / послуги start-up ЧАС:


2 години ЦІЛІ:

1. Сформувати навички розробки бренда товару / послуги start-up. ПЛАН:

1. Вправа «Написати інструкцію до товару / послуги start-up».

2. Завдання «Визначити цінності товару/продукту start-up».

3. Завдання «Розробка бренда — визначення засадничих характеристик.

4. Продукції / послуг start-up».

5. Вправа «Модель розробки бренда «Колесо бренда».

6. Вправа «Визначення ключових функцій бренда».

7. Вибір імені бренда.

8. Тест «Креативність імені бренда».

9. Кейс «Своїми силами». ОСНОВНІ ТЕРМІНИ: бренд, цінність товару / послуги, концепція цінностей Шета,

Ньюмена, Гросса; засадні характеристики бренда, інфографіка, «Колесо бренда», ім’я бренда, креативність імені бренда. ДИСКУСІЙНІ ПИТАННЯ:

1. Навіщо орієнтувати start-up на розробку бренда?

2. Яку цінність для споживачів уособлює бренд?

3. Які ознаки товару / послуги start-up потрібні, щоб створити бренд?

4. Які категорії споживачів є фанатами брендованих продуктів?

5. Які інструменти й методи просування найефективніші для створення бренда?

ЗАВДАННЯ

1.1. ВПРАВА «Написати інструкцію до товару / послуги start-up» [5, с. 201—202]

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

Щоб написати інструкцію, необхідно продумати всі тонкощі використання продукту / послуги та описати їх зрозумілою для споживача мовою. Бажано якнайменше використовувати специфічну термінологію. Якщо є потреба використовувати специфічні терміни, потрібно зробити міні-глосарій.

Зробити опис товару у форматі інфографіки. Доповнити інструкцію картинками, які б забезпечували візуальне сприйняття продукту / послуги.

1.2. ЗАВДАННЯ «Визначити цінності товару / послуги start-up»

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

Концепція цінностей товару / послуги Шета, Ньюмена і Гросса вибір споживача описує багатовимірною шкалою цінностей [6, с. 77]. Множина цих цінностей охоплює:

функціональну цінність або корисність товару внаслідок здатності виконувати унітарну функцію;

соціальну цінність або корисність товару внаслідок здатності виконувати асоціативне зіставлення із соціальним стереотипом або групою;

емоційну цінність або корисність товару внаслідок здатності збуджувати почуття, емоції, афективні реакції;

епістемічну цінність або корисність товару внаслідок здатності створювати новизну, збуджувати зацікавленість;

умовну цінність або корисність товару, обумовлену специфічною ситуацією або обставинами.

Перераховані цінності незалежні між собою, співіснують у сполученні і вносять диференційований внесок у формування вибору споживачів і задоволення потреб.

Заповнити табличку цінностей товару / послуги start-up

Категорія цінності товару / послуги start-up Опис цінностей
Функціональна цінність

Соціальна цінність

Емоційна цінність
Епістемічна цінність
Умовна цінність

1.3. ЗАВДАННЯ «Розробка бренда — визначення засадничих характеристик продукції / послуг start-up»

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

Бренд, марка (brand)

— головешка, тавро, фабрична марка. Це невловима сума властивостей продукту: його імені, упаковки, ціни, історії, репутації, засобу і способу рекламування. До характеристик брендованих (марочних) товарів відносять: маркування, незмінну і, як правило, поліпшену якість, незмінну кількість в упаковці, інтенсивну рекламу, високий рівень обізнаності споживачів і популярності, широке розповсюдження на ринках збуту.

Розглянути створюваний бренд через три призми [3, с. 204]

• розум — раціональні вигоди бренда (чітко викладені, не викривлені маркетинговим формулюванням, реальні потреби споживача);

• серце — емоційні вигоди бренда (асоційовані із брендом емоційні, гедоністичні потреби споживача )

— різновиди задоволення: ідеологічне, психологічне, соціологічне, культурне;

• рука — наповнення бренда практичним значенням, практичними вигодами (сума грошей, які не шкода віддати за бренд).

Виписати характеристики або функціональні можливості продукції / послуг start-up, видимі через кожну із призм.

Сформулювати узагальнюючі характеристики бренда продукції / послуг start-up.

ПРИЗМА ХАРАКТЕРИСТИКИ

1.4. ВПРАВА «Модель розробки бренда «Колесо бренда» продукції / послуг start-up


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
Файл 2. Бренд-менеджмент товару / послуги start-up ЧАС:
Слоган. Людина-бренд
2.7. КЕЙС «Країна як бренд»
ТЕМА 8. ПОЗИЦІЮВАННЯ START-UP
Можливості підприємства
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)