Posibniki.com.ua Менеджмент STАRT-UP: створення та функціонцування Файл 2. Бренд-менеджмент товару / послуги start-up ЧАС:


< Попередня  Змiст  Наступна >

Файл 2. Бренд-менеджмент товару / послуги start-up ЧАС:


правдали вкладені час і кошти. Повне оновлення «Пивоварні Зіберта» у Фастові у 2008—2010 рр. збільшило потужності заводу більш як у десять разів (корпорація «Оболонь» інвестувала в проект 300 млн грн). Зараз на пивоварні встановлено найновіше німецьке обладнання, пиво вариться з високоякісного німецького хмелю, а за процесом і технологією стежать німецькі інженери, що дає підстави говорити про німецьку якість.

2 години ЦІЛІ:

1. Розробити фірмові константи start-up: найменування продукту / послуги, товарний знак, логотип, слоган тощо.

2. Сформувати та закріпити компетенції бренд-менеджменту товару / послуги start-up. ПЛАН:

1. Тест «Особливості сприйняття форми».

2. 2 Вправа «Критерії вдалого логотипа».

3. Вправа «Вигадай слоган!».

4. Завдання «Інструменти візуалізації бренда».

5. Завдання «Побудова персонального бренда»

6. Завдання «Визначити порядок та вартість реєстрації фірмових констант start-up».

7. Кейс «Країна як бренд» ОСНОВНІ ТЕРМІНИ: фірмовий блок, слоган, логотип, фірмові константи, брендменеджмент, товарний знак / знак обслуговування. ДИСКУСІЙНІ ПИТАННЯ:

1. Які переваги має брендований товар / послуга start-up?

2. Які методи забезпечують цінність бренда?

3. Як оцінювати динаміку змін у середовищі споживачів і коригувати програми бренд-менеджменту

4. Як розрахувати бюджет на формування та підтримку бренда товару / послуги start-up?

5. Як забезпечити зворотний зв’язок бренда start-up із цільовою аудиторією.

ЗАВДАННЯ

2.1. ТЕСТ «Особливості сприйняття форми» [4, с. 55—56]

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

Фірмові константи — це сукупність таких елементів, як товарний знак, логотип, слоган, фірмові кольори, шрифти, формати видань, елементи оформлення інтер’єрів, сувенірна продукція

Визначте, яка форма краща. Вибирати треба швидко і без роздумів, потім пояснити, чому обрано конкретне зображення.

ВАРІАНТ 12 3 4 5 6
Перша спроба ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Друга спроба ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Третя спроба

ПРИМІТКА. Оцінювання тесту наведено в дод. 3.

2.2. ВПРАВА «Критерії вдалого логотипа»

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

Логотип

— оригінальне графічне накреслення повного або скороченого найменування start-up. Товарний знак або зареєстроване в установленому порядку умовне позначення, яке слугує для того, щоб відрізнити товари одного підприємства від однорідних товарів інших підприємств. Товарний знак і логотип у сукупності складають фірмовий блок.

Розробляючи логотип, необхідно:

1) визначити основну характеристику start-up, яку відображатиме логотип;

2) знайти образ start-up, який найкраще запам’ятовуватиметься;

3) визначити кольорову гаму, які б підкреслювала і посилювала пункти 1 і 2.

Розробити логотип і перевірити, чи відповідає він критеріям вдалого логотипа.

Вдалий логотип:

1. Відповідає посланню, яке несе в собі ім’я і місію бренда.

2. Гарно читається — при цьому не виникає оманливого читання літер.

3. Має характерні риси, особливу форму: достатньо подивитись раз — і вже запам’ятовується.

4. Витримує масштабування, тобто можливо збільшувати і зменшувати зображення.

тощо, що в сукупності виконують комунікативну функцію вирізнення товарів / послуг підприємств та організацій з-поміж конкурентів та сприяють їх ідентифікації споживачами.

5. Логотип не схожий на логотипи товарів даної товарної категорії – як кольором, так і формою.

2.3. ВПРАВА «Вигадай слоган!» [2, с. 62—65]


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
2.7. КЕЙС «Країна як бренд»
ТЕМА 8. ПОЗИЦІЮВАННЯ START-UP
Можливості підприємства
Сильні сторони start-up. Фокус-група
Цільова група споживачів
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)