У навчальному посібнику з конструктивних позицій розглянуто пробле-му паблік рилейшнз як особливого виду управлінської діяльності, наведено описи об’єктів і суб’єктів управління, існуючих зв’язків і відносин. Поряд із теоретичними узагальненнями розглянуто прості й зрозумілі приклади реаль-них ситуацій, які не є готовими рецептами вирішення завдань паблік ри-лейшнз у бізнесовій діяльності, але можуть стати каталізатором корисних рішень. Посібник містить типову програму вивчення дисципліни, короткий ви-клад кожної теми з конкретними прикладами, питання та завдання для самостійної роботи і закріплення знань з програмного матеріалу, словник термінів. Орієнтований на студентів вищих навчальних закладів, аспірантів, маркетологів, фахівців з паблік рилейшнз і керівників підприємств.