Posibniki.com.ua Менеджмент Служба управління персоналом 1.3. Питання для обговорення, тестові питання


< Попередня  Змiст  Наступна >

1.3. Питання для обговорення, тестові питання


Питання для обговорення

1. Обґрунтуйте, чому людський капітал вважається найважливішим чинником забезпечення конкурентоздатності організації у сучасних економічних умовах.

2. Поясніть роль служби управління персоналом у формуванні високопрофесійного та конкурентоспроможного персоналу в сучасних умовах економічного розвитку.

3. Дайте характеристику принципам організації діяльності служби управління персоналом у сучасних умовах.

4. Розкрийте сутність основних методів роботи з персоналом, які використовує у своїй діяльності служба управління персоналом.

Тестові питання І. Яке з наведених нижче визначень відповідає змісту терміна «принцип системності організації роботи служби персоналу»?

1. Має забезпечувати співпрацю служби управління персоналом з вищим керівництвом організації та всіма заінтересованими службами і відділами, які пов’язані з розробкою та реалізацією кадрової політики.

2. Вимагає ретельного обґрунтування з боку служби управління персоналом шляхів та обсягів інвестування в розвиток персоналу.

3. Передбачає необхідність реалізації системного підходу в управлінні організацією як цілісним соціальним організмом. Служба управління персоналом працює з кожним працівником організації (підприємства, установи) від дня його зарахування на роботу до дати звільнення. ІІ. Яке з наведених нижче визначень відповідає змісту терміна «принцип економічного зиску організації роботи служби персоналу»?

1. Має забезпечувати співпрацю служби управління персоналом з вищим керівництвом організації і всіма заінтересованими службами та відділами, які пов’язані з розробкою та реалізацією кадрової політики.

2. Вимагає ретельного обґрунтування з боку служби управління персоналом шляхів і обсягів інвестування в розвиток персоналу.

3. Передбачає необхідність реалізації системного підходу в управлінні організацією як цілісним соціальним організмом. Служба управління персоналом працює з кожним працівником організації (підприємства, установи) від дня його зарахування на роботу до дати звільнення. ІІІ. Яке з наведених нижче визначень відповідає змісту терміна «принцип взаємодії організації роботи служби персоналу»?

1. Передбачає необхідність реалізації системного підходу в управлінні організацією як цілісним соціальним організмом. Служба управління персоналом працює з кожним працівником організації (підприємства, установи) від дня його зарахування на роботу до дати звільнення.

2. Передбачає, що будь-які дії служби управління персоналом стосовно власного персоналу мають відбуватися в суворій відповідності з чинним законодавством. Найм, переведення, скорочення або звільнення працівників, надання соціальних пільг та гарантій повинні проводитися й оформлюватися суто на підставі положень Кодексу законів про працю України та інших законодавчих актів України у сфері соціально-трудових відносин.

3. Має забезпечувати співпрацю служби управління персоналом з вищим керівництвом організації та всіма заінтересованими службами і відділами, пов’язаними з розробкою та реалізацією кадрової політики. IV. Яке з наведених нижче визначень відповідає змісту терміна «принцип законності організації роботи служби персоналу»?

1. Має забезпечувати співпрацю служби управління персоналом з вищим керівництвом організації та всіма заінтересованими службами і відділами, які пов’язані з розробкою та реалізацією кадрової політики.

2. Вимагає ретельного обґрунтування з боку служби управління персоналом шляхів та обсягів інвестування в розвиток персоналу.

3. Передбачає, що будь-які дії служби управління персоналом стосовно власного персоналу мають відбуватися в суворій відповідності з чинним законодавством. Найм, переведення, скорочення або звільнення працівників, надання соціальних пільг та гарантій повинні проводитися й оформлюватися на підставі положень Кодексу законів про працю

України та інших законодавчих актів України у сфері соціально-трудових відносин. V. Яке з наведених нижче визначень відповідає змісту терміна «принцип соціальної доцільності роботи служби персоналу»?

1. Має забезпечувати співпрацю служби управління персоналом з вищим керівництвом організації та всіма заінтересованими службами і відділами, пов’язаними з розробкою та реалізацією кадрової політики.

2. Передбачає необхідність реалізації системного підходу в управлінні організацією як цілісним соціальним організмом. Служба управління персоналом працює з кожним працівником організації (підприємства, установи) від дня його зарахування на роботу до дати звільнення.

3. Полягає у необхідності створення такої системи піклування про розвиток персоналу, яка, по-перше, забезпечувала б формування високопрофесійного та стабільного трудо-

вого колективу, а по-друге, гарантувала б конкурентоспроможність і прибутковість діяльності організації на ринку. VI. Яке з наведених нижче визначень розкриває зміст терміна «правові методи роботи служби персоналу»?

1. Передбачають організацію діяльності служби управління персоналом на підставі комплексу нормативно-правових та організаційно-розпорядчих документів.

2. Передбачають, що всі дії фахівців служби щодо найму, переведення, звільнення працівників, оформлення відпустки, оформлення пенсійного забезпечення, оформлення особової справи, заповнення трудової книжки та інших документів мають відбуватися у чіткій і суворій відповідності до чинного трудового законодавства України.

3. Базуються на розробці та використанні прогресивних систем стимулювання та мотивації праці, участі працівників у розподілі прибутків, формуванні механізму кар’єрного просування, навчання і підвищення кваліфікації, соціального партнерства. VII. Яке з наведених нижче визначень розкриває зміст терміна «психологічні методи роботи служби персоналу»?

1. Являють собою комплекс заходів, спрямованих на формування та розвиток професійних та особистісних якостей працівників. До цих заходів належать розробка вимог щодо впровадження корпоративної культури, формування корпоративних традицій в організації, розробка механізму соціальної і професійної адаптації нових працівників та ін.

2. Передбачають організацію діяльності служби управління персоналом на підставі комплексу нормативно-правових та організаційно-розпорядчих документів.

3. Базуються на розробці і використанні прогресивних систем стимулювання та мотивації праці, участі працівників у розподілі прибутків, формуванні механізму кар’єрного просування, навчання та підвищення кваліфікації, соціального партнерства. VIII. Яке з наведених нижче визначень розкриває зміст терміна «адміністративнорозпорядчі методи роботи служби персоналу»?

1. Передбачають, що всі дії фахівців служби щодо найму, переведення, звільнення працівників, оформлення відпустки, оформлення пенсійного забезпечення, оформлення особової справи, заповнення трудової книжки та інших документів повинні відбуватися у чіткій і суворій відповідності до чинного трудового законодавства України.

2. Являють собою комплекс заходів, спрямованих на формування та розвиток професійних та особистісних якостей працівників. До цих заходів належать розробка вимог щодо впровадження корпоративної культури, формування корпоративних традицій в організації, розробка механізму соціальної і професійної адаптації нових працівників тощо.

3. Передбачають організацію діяльності служби управління персоналом на підставі комплексу нормативно-правових та організаційно-розпорядчих документів. До цих документів відносять статут підприємства, правила внутрішнього трудового розпорядку, положення про структурні підрозділи, посадові інструкції, а також накази, розпорядження, рішення, ухвали адміністрації, які розробляються на підставі чинного в Україні законодавства і регламентують найзагальніші питання діяльності організації та її фахівців. IX. Яке з наведених нижче визначень розкриває зміст терміна «соціально-економічні методи роботи служби персоналу»?

1. Передбачають організацію діяльності служби управління персоналом на підставі комплексу нормативно-правових та організаційно-розпорядчих документів.

2. Являють собою комплекс заходів, спрямованих на формування і розвиток професійних та особистісних якостей працівників. До цих заходів належать розробка вимог щодо впровадження корпоративної культури, формування корпоративних традицій в організації, розробка механізму соціальної та професійної адаптації нових працівників та ін.

3. Базуються на розробці і використанні прогресивних систем стимулювання та мотивації праці, участі працівників у розподілі прибутків, формуванні механізму кар’єрного просування, навчання та підвищення кваліфікації, соціального партнерства.РОЗДІЛ 2


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
Частина 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ СЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
2.2. Практичні завдання, кейси, тестові завдання, задачі
2.3. Питання для обговорення, тестові питання
РОЗДІЛ 3 ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ СЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
3.2. Практичні завдання, кейси
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)