Posibniki.com.uaМенеджментУправління розвитком компаніїОСНОВНІ ТЕРМІНИ ТА ПОНЯТТЯ


< Попередня  Змiст  Наступна >

ОСНОВНІ ТЕРМІНИ ТА ПОНЯТТЯ


Стратегічний менеджмент

Стратегічний процес

Прескрептивна модель стратегічного процесу

Описова модель стратегічного процесу

Емерджентність

Стратегічна орієнтація компанії

Візія

Стратегічні цілі

ЗАПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ

Стратегічна прогалина 1. Розкрийте роль стратегічного менеджменту як концепції управління розвитком компанії.

2. Які основні питання вирішує стратегічний менеджмент у контексті забезпечення розвитку компанії?

3. Які суперечності сучасного етапу розвитку стратегічного менеджменту зумовлюють специфіку стратегічного процесу в компанії?

4. У чому полягає відмінність прескрептивної та описової моделей стратегічного процесу?

5. Які можливості відкривають емерджентні стратегії в процесі забезпечення розвитку компанії за умов високої непередбачуваності змін у середовищі господарювання? Які застереження необхідно враховувати в процесі прийняття спонтанних стратегічних рішень?

6. Яким є місце і роль візійності бізнесу в забезпеченні стратегічного розвитку компанії?

7. У чому полягає сутність стратегічної діагностики активів компанії? Якою є її роль в управлінні розвитком компанії?

8. За якими критеріями активи компанії відносять до групи стратегічних? Якою є роль стратегічних активів компанії в забезпеченні її розвитку?

9. Чим визначається стратегічний простір розвитку компанії?

10. Які є способи ідентифікації стратегічного простору розвитку компанії? СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Аакер Д. Стратегическое рыночное управление / Пер. с англ. под ред. Ю.Н. Каптуресвкого. — СПб.: Питер, 2002.

544 с.

Стратегічний простір

Стратегічний аналіз

Діагностика організації

Стратегічна діагностика активів підприємства 2. Аакер Д.А. Бизнес-стратегия: от изучения рыночной среды до выработки беспроигрышных решений / Дэвид А. Аакер; [пер. с англ.]. — М.: Эксмо, 2007.

— 464 с.

3. Баранов В.А., Синельников А.В. Развитие организации в конкурентной среде // Менеджмент в России и за рубежом. —

2000. — № 6.

— С. 3—13.

4. Белорус О. Императивы стратегии развития Украины в условиях глобализации // Экономика Украины. — 2001.

— № 11.

— С. 4

—13.

5. Верба В.А. Систематизація активів підприємства: стратегічний аспект // Економіка: проблеми теорії та практики:

Збірник наукових праць. Вип. 220: Том ІІ. — Дніпропетровськ: ДНУ, 2006.

— С. 493—501.

6. Востряков О.В. Стратегічний процес на підприємстві:

Навч. посіб. / О.В. Востряков, О.М. Гребешкова. — К.: КНЕУ,

2009. — 313 с.

7. Гавриш О. Кто управляет потоком ГСМ // Деловой журнал. — 2003. — № 2 (октябрь). — С. 49

—56.

8. Гребешкова О.М. Емерджентність у стратегічному процесі підприємства // Формування ринкової економіки: Зб. наук. праць. Вип. 22. — К.: КНЕУ, 2009. — С. 129

—137.

9. Гребешкова О.М. Погляди на природу та ідентифікацію стратегічного простору підприємства // Формування ринкової економіки: Зб. наук. праць. — Вип. 19. — К.: КНЕУ, 2008.

С. 65

—74.

10. Гребешкова О.М. Стратегічна діагностика активів підприємства: постановка проблеми / О.М. Гребешкова, І.О. Федорцова // Сіверянський літопис: Всеукраїнський науковий журнал. — 2007. — № 6.

— С. 196

—203.

11. Ерохина Е.А. Теория экономического развития: системно-синергетический подход — Томск: Изд-во Томского ун-та,

1999. — 160 с.

12. Ефремов В.С. Стратегическое планирование в бизнессистемах. — М.: Финпресс, 2001.

— 240 с.

13. Информационные технологии в бизнесе / Под ред.

М. Желены. — СПб.: Питер, 2002. — 1120 с.

14. Каплан Р., Нортон Д. Стратегические карты. Трансформация нематериальных активов в реальные результаты. —

Олимп-Бизнес, Москва, 2005.

15. Комлев Н. Г. Словарь иностранных слов: Более 4,5 тыс. слов и выражений. — М.: Эксмо, 2006.

— 672 с.

16. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Пер. с англ. —

СПб.: Питер, 2003.

— 800 с.

17. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. / Общ. ред. и вступ. ст. Е.М. Пеньковой. — М.: Прогрес, 1990. — 736 с.

18. Коупленд Т., Коллер Т., Муррин Дж. Стоимость компаний: оценка и управление / Пер. с англ. — М.: ЗАО «Олимп

Бизнес», 1999. — 576 с.

19. Кэмбел Дж. Стоунхаус К., Хьюстон. Стратегический менеджмент: Учебник / Пер. с англ. Н.И. Алмазовой. — М.:

ООО «Издательство Проспект», 2003. — 336 с.

20. Минцберг Г., Альстрэнд Б., Лэмпел Дж. Школы стратегий / Пер. с англ. под ред. Ю.Н. Каптуревского. — СПб.:

Питер, 2000. — 336 с.

21. Минцберг Г., Куинн Дж.Б., Гошал С. Стратегический процесс/ Пер. с англ. под ред. Ю.Н. Каптуревского. — СПб.:

Питер, 2001. — 688 с.

22. Наливайко А.П. Теорія стратегії підприємства. Сучасний стан та напрямки розвитку: Монографія. — К.: КНЕУ,

2001. — 227 с.

23. Омае К. Мышление стратега: Искусство бизнеса пояпонски / Кеничи Омае; пер. с англ. — М.: Альпина Бизнес

Букс, 2007.

— 215 с.

24. Пашанин И. Сбалансированная стратегия как основа стратегического управления // Мастерство управления. —

2007. — № 1.

25. Сазерленд Дж., Кэнуэлл Д. Стратегический менеджмент. Ключевые понятия / Пер. с англ., под ред. Е.Е. Козлова. — Днепропетровск: Баланс Бизнес Букс, 2005. — 440 с.

26. Семенов С. Короли ничем не владеют. Они только правят! // Бизнес. — 2002. — № 44 (511). — С. 42—44.

27. Туленков Н. Ключевая позиция стратегического менеджмента в организации // ПТиПУ. — 1997.

— № 4.

28. Шершньова З.Є. Стратегічне управління: Підручник. — 2-ге вид., перероб. і доп. — К.: КНЕУ, 2004. — 699 с.

????? 6


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
КЛЮЧОВІ ПОЛОЖЕННЯ
УПРАВЛІННЯ ЗНАННЯМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЯК КОНЦЕПЦІЯ ЇЇ РОЗВИТКУ
7.2. ОРГАНІЗАЦІЙНІ КОНФІГУРАЦІЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЗНАННЯМИ
7.3. СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ ЗНАННЯМИ КОМПАНІЇ
КЛЮЧОВІ ПОЛОЖЕННЯ
Дисциплiни

Англійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki