Posibniki.com.ua Менеджмент STАRT-UP: створення та функціонцування ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ СТУДЕНТАМ


< Попередня  Змiст  Наступна >

ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ СТУДЕНТАМ


Щоб одержати позитивний результат переговорів із потенційними партнерами, важливо знати, до якого типу належить потенційний партнер start-up. Існує чотири типи переговірників: крутій, професіонал, блазень, недосвідчений. Залежно від того, хто

Завдання 1. В таблиці наведено характеристики кожного з названих типів. Необхідно визначити тип потенційного партнера та сформувати відповідну поведінку.

Тип переговірника Характеристика Поради
Крутій Не підозрює, що ви можете виграти. На його думку, він заслуговує найкращого, досягаючи всього будьякими засобами Визначте наміри опонента. Якщо чітко розумієте, що вас вводять в оману, або припиніть переговори, або побудуйте їх так, щоб вас не використали
Професіонал Добре знає, що і як: володіє предметом переговорів, бачить і ваші цілі, і свої, а головне — знає, як досягти свого. Має знання, силу і головне — навички, необхідні для успішного ведення переговорів. Усі його кроки продумані, намагається побудувати свої дії так, щоб у результаті максимально виграли обидві сторони Співпраця із професіоналом надзвичайно корисна. Якщо знаєте свої сильні сторони, зможете визначити, якою мірою можна довіряти опоненту, щоб виграти від його професіоналізму. Але будьте пильні
Блазень Здатний створювати безвихідну ситуацію, а стратегія переговорів опонента завжди призводить до програшу обох сторін Важливо визначити чи дійсно ваш партнер некомпетентний чи прикидається таким. Якщо він справді некомпетентний, переговори краще припинити. Якщо ж опонент прикидається, ситуацію можливо змінити
Недосвідчений Цей тип розпізнається дуже легко. Він не готовий до переговорів, не знає предмета і настільки довіряє вам, що здатний дозволити вам досягти всього, чого забажаєте. За таких умов ви виграєте, а він програє. Жодних зусиль, ви ведете переговори, а він підкоряється Будьте обережним, оскільки опонент: • може бути не таким наївним, як здається; •приймає ваші умови, маючи якісь невідомі вам аргументи; • щось приховує, виконує вказівки свого керівника для заманювання вас у пастку; • іде на поступки сьогодні, щоб виграти завтра

бере участь у переговорному процесі, істотно змінюються підходи до аргументації та контраргументації.

Завдання 2. Визначивши тип переговірників, з якими плануєте вести переговори, окресліть принаймні в загальних рисах вашу поведінку (див. табл.).

Тип переговірникаБажана поведінка

Крутій
Професіонал
Блазень
Недосвідчений

1.5. ТЕСТ «Чи вмієте ви вести переговори» [5, с. 139—140]

№ з/п Питання Відповідь: так / ні
1 Чи дивує вас реакція людей, яких ви бачите вперше?
2 Чи маєте ви звичку завершувати фразу за партнерів, оскільки вам відомо, що вони скажуть?
3 Чи зазвичай ви скаржитеся на недостатність засобів для завершення своєї роботи?
4 Чи заперечуєте ви або маєте бажання заперечити, коли критикують вашу думку або схожу на вашу?
5 Чи здатні ви спланувати свою зайнятість на наступні шість місяців?
6 На нараді присутні незнайомі вам учасники. Чи намагаєтеся ви цілеспрямовано приховати свою думку?
7 Чи вважаєте ви, що на всіх переговорах завжди є переможець і переможений?
8 Чи не говорять про вас, що ви впертий і твердолобий?
9 Чи вважаєте ви, що в переговорах, де необхідно домовитись за п’ятьма пунктами, потрібно починати з десятого?
10 Чи складно вам приховувати поганий настрій, коли ви граєте з друзями, наприклад, у шахи і програєте?
11 Чи вважаєте ви за потрібне відповідати на зауваження пункт за пунктом тому, хто має думку, протилежну вашій?
12 Чи відчуваєте ви дискомфорт, змінюючи один вид занять на інший?
13 Чи маєте ви дохід, на який розраховували кілька років тому?
№ з/п Питання Відповідь: так / ні
14 Чи вважаєте ви можливим використання вразливості інших собі на користь?
15 Чи впевнені ви, що легко знайдете аргументи, переконуючи інших у своїй правоті?
16 Чи сумлінно ви готуєтеся до кожної зустрічі?

ПРИМІТКА. Ключі до тесту та взаємозв’язок між категоріями й запитаннями наведено в дод. 5.

1.6. ЗАВДАННЯ «Рольові функції переговірників» [3, с. 86—96]


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ВИКЛАДАЧЕВІ
ТЕМА 11. РОЗРОБКА ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ START-UP
1.4. ВПРАВА «Наскільки добре ви розумієте клієнта?»
1.8. ВПРАВА «Оцінювання лояльності»
ТЕМА 12. РОЗРОБКА ПРОГРАМИ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ START-UP
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)