< Попередня  Змiст  Наступна >

Партнер start-up


Партнер start-up — це будь-яка особа або організація, яка має намір співпрацювати зі start-up задля реалізації спільних цілей — сприяння комерціалізації інноваційної бізнес-ідеї start-up.

Мета: визначити коло партнерів, яких необхідно залучити до співпраці зі start-up для забезпечення його ефективної діяльності.

Завдання. Заповнити наведену нижче таблицю.

Партнер start-upМета залучення до співпраці

Банк  
Страхова компанія  

Закінчення табл.

Юридична фірма  
Постачальники ресурсів  
Збутові посередники  
Рекламна агенція  
   

1.2. ДІЛОВА ГРА «Пошук партнерів» [2, с. 147—150]

ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ВИКЛАДАЧЕВІ

Студенти працюють у форматі малих груп (командна робота), кожна команда виконує змістову складову завдання відповідно до специфіки start-up, який команда уособлює.

Мета: визначити коло зацікавлених у діяльності start-up осіб, тобто тих, хто впливає на рішення start-up, і тих, хто відчуває наслідки прийняття рішень start-up, скласти профілі зацікавлених осіб / партнерів start-up та визначити ступінь їхнього впливу на його діяльність.

Для проведення гри кожна команда формує перелік партнерів start-up відповідно до визначених у попередньому завданні організацій з огляду на специфіку діяльності start-up.

Хід гри. Перший етап. Скласти список партнерів start-up, урахувавши відповіді на такі питання:

• На кого вплине проект start-up?

• Хто відповідає за реалізацію проекту start-up?

• Хто може ухвалювати рішення щодо реалізації проекту start-up?

• Хто може підтримати проект start-up?

• Хто може заважати проекту start-up?

• Хто вже брав участь у подібних проектах?

Другий етап. Ідентифікувати зовнішніх партнерів, які забезпечують start-up ключовими ресурсами (Тема 6. Розробка бізнесмоделі start-up), тобто є ключовими партнерами, без яких ефективна діяльність start-up неможлива.

Завдання. Заповнити наведену нижче таблицю.

Ключові ресурси start-up Ключові партнери start-up
   
   

Третій етап. Заповнити матрицю, що побудована за аналогією до матриці SWOT-аналізу. Ключових партнерів потрібно розмістити у відповідних квадрантах матриці залежно: а) від впливу, який вони справляють на діяльність start-up; б) рівня зацікавленості в діяльності start-up.

СЛАБКИЙ ВПЛИВ Високий рівень зацікавленості СИЛЬНИЙ ВПЛИВ Низький рівень зацікавленості
СЛАБКИЙ ВПЛИВ Низький рівень зацікавленості СИЛЬНИЙ ВПЛИВ Високий рівень зацікавленості

Після розміщення ключових партерів у квадрантах матриці команда start-up розробляє стратегію залучення до співпраці обраних ключових партнерів та надає відповіді на такі питання:

• Кого, коли і про що необхідно інформувати?

• Кого, коли і про що необхідно консультувати?

• Хто відповідає за співпрацю з конкретними ключовими партнерами?

• З якою періодичністю відповідальна особа інформуватиме керівництво start-up про співпрацю із ключовими партнерами.

Четвертий етап. Описати ключових партнерів, визначивши, яких саме ресурсів і за якою ціною вимагають партнери та що start-up пропонує ключовим партнерам. Заповнити наведену нижче таблицю.

Ключовий партнер Пропозиція ключового партнера, ціна ресурсу та інші вимоги Відшкодування start-up ключовим партнерам
     
     
     
     
     

1.3. ТЕСТ «Здатність до партнерства» [5, с. 141—142]

Завдання. Відповідаючи на поставлені питання, оберіть відповідь А чи Б.

№ з/п Питання Відповідь А / Б
1 А. Зазвичай я наполегливо досягаю свого  
Б. Найчастіше я намагаюся знайти точки співпраці  
2 А. Я намагаюсь уникнути неприємностей  
Б. Коли я доводжу свою правоту, на дискомфорт партнерів не звертаю уваги  
3 А. Мені неприємно відмовлятися від своєї думки  
Б. Я завжди намагаюся ввійти в становище іншого  
4 А. Не потрібно хвилюватися через непорозуміння з іншими  
Б. Непорозуміння завжди турбують мене  
5 А. Я завжди намагаюся заспокоїти інших і зберегти нормальні стосунки  
Б. Завжди необхідно доводити свою думку  
6 А. Завжди необхідно шукати спільну думку  
Б. Треба прагнути до здійснення своїх задумів  
7 А. Я повідомляю співрозмовнику свою думку і прошу його висловити свою  
Б. Краще показувати переваги своїх міркувань  
8 А. Я зазвичай намагаюся переконати інших людей  
Б. Найчастіше я намагаюся зрозуміти думку інших людей  
9 А. Я завжди схильний до прямого обговорення проблеми  
Б. Розмовляючи, я стежу за розвитком думок співрозмовника  
10 А. Я обстоюю свою позицію до кінця  
Б. Я схильний знайти іншу позицію, якщо мене переконати  

ПРИМІТКА. Ключі до тесту та взаємозв’язок між категоріями й запитаннями наведено в дод. 5.

1.4. ВПРАВА «Ідентифікація партнера» [3, с. 48—56]


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ СТУДЕНТАМ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ВИКЛАДАЧЕВІ
ТЕМА 11. РОЗРОБКА ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ START-UP
1.4. ВПРАВА «Наскільки добре ви розумієте клієнта?»
1.8. ВПРАВА «Оцінювання лояльності»
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)