Мета заняття — сформувати за закріпити компетенції з формування корпоративної соціальної відповідальності, її впливу на імідж start-up та розробки системи комунікації з групами впливу на діяльність start-up.
Після виконання тренінгових завдань студент повинен
А. ЗНАТИ:
• сутність соціальної відповідальності бізнесу;
• основні теорії та моделі соціальної відповідальності;
• напрямки формування соціальної відповідальності start-up;
• різновиди соціальної відповідальності;
• наслідки реалізації програми соціальної відповідальності start-up;
• напрями формування репутаційного іміджу start-up;
Б. ВМІТИ:
• виявляти групи впливу на діяльність start-up;
• визначати складові соціальної відповідальності;
• прогнозувати соціальні наслідки діяльності start-up;
• розробляти показники оцінювання результатів соціальної відповідальності;
• формувати позитивний імідж start-up.
ФАЙЛОВА СТРУКТУРА ТРЕНІНГУ Файл 1. Розробка програми корпоративної соціальної відповідальності ЧАС:
2 години ЦІЛІ:
1. Визначити сутність заходів, напрямки та структуру програми соціальної відповідальності start-up.
2. Розробити основні заходи соціальної корпоративної відповідальності для формування позитивного іміджу start-up.
1. Завдання «Проаналізувати наявні теоретичні концепції соціальної відповідальності».
2. Завдання «Вибір моделі соціальної відповідальності start-up».
3. Тест «Етика корпоративного середовища».
4. Вправа «Види соціальної відповідальності start-up».
5. Рольова гра «Соціальні цінності».
6. Кейс «Наша корівка Tetra Pak».
7. Тест «Етика бізнесу».
8. Завдання «Виявлення груп соціального тиску на start-up».
9. Ділова гра «Карта цінностей».
10. Завдання «Визначити основні напрямки формування заходів соціальної відповідальності start-up».
11. Вправа «Ідентифікація соціальних наслідків діяльності start-up.
12. Завдання «Забезпечення якості трудового життя працівників start-up».
13. Вправа «Побудова програми соціальної відповідальності start-up».
14. Завдання «Розробка критеріїв оцінювання результатів реалізації програми соціальної відповідальності start-up».
15. Вправа «Рейтингування компаній як соціально відповідальних».
16. Кейс «Подзвони мені, подзвони!». ОСНОВНІ ТЕРМІНИ: соціальна відповідальність бізнесу, корпоративна соціальна відповідальність, моделі соціальної відповідальності, групи впливу, доброчинність, карта соціальної відповідальності, репутаційний імідж, репутаційний капітал. ДИСКУСІЙНІ ПИТАННЯ:
1. У чому полягає сутність корпоративної соціальної відповідальності бізнесу?
2. Основні складові корпоративного іміджу, роль зв’язків з громадськістю в їх формуванні та функціонуванні.
3. Як визначити шляхи формування корпоративного іміджу?
4. Інформаційний та архітектурний дизайн: місце і роль у формуванні корпоративного іміджу.
5. Проекти та програми корпоративної соціальної відповідальності start-up.
6. Форми і методи просування та використання корпоративного іміджу у зв’язках з громадськістю.
ПЛАН:
ЗАВДАННЯ