Posibniki.com.ua Менеджмент STАRT-UP: створення та функціонцування ТЕМА 12. РОЗРОБКА ПРОГРАМИ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ START-UP


< Попередня  Змiст  Наступна >

ТЕМА 12. РОЗРОБКА ПРОГРАМИ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ START-UP


Мета заняття — сформувати за закріпити компетенції з формування корпоративної соціальної відповідальності, її впливу на імідж start-up та розробки системи комунікації з групами впливу на діяльність start-up.

Після виконання тренінгових завдань студент повинен

А. ЗНАТИ:

• сутність соціальної відповідальності бізнесу;

• основні теорії та моделі соціальної відповідальності;

• напрямки формування соціальної відповідальності start-up;

• різновиди соціальної відповідальності;

• наслідки реалізації програми соціальної відповідальності start-up;

• напрями формування репутаційного іміджу start-up;

Б. ВМІТИ:

• виявляти групи впливу на діяльність start-up;

• визначати складові соціальної відповідальності;

• прогнозувати соціальні наслідки діяльності start-up;

• розробляти показники оцінювання результатів соціальної відповідальності;

• формувати позитивний імідж start-up.

ФАЙЛОВА СТРУКТУРА ТРЕНІНГУ Файл 1. Розробка програми корпоративної соціальної відповідальності ЧАС:

2 години ЦІЛІ:

1. Визначити сутність заходів, напрямки та структуру програми соціальної відповідальності start-up.

2. Розробити основні заходи соціальної корпоративної відповідальності для формування позитивного іміджу start-up.

1. Завдання «Проаналізувати наявні теоретичні концепції соціальної відповідальності».

2. Завдання «Вибір моделі соціальної відповідальності start-up».

3. Тест «Етика корпоративного середовища».

4. Вправа «Види соціальної відповідальності start-up».

5. Рольова гра «Соціальні цінності».

6. Кейс «Наша корівка Tetra Pak».

7. Тест «Етика бізнесу».

8. Завдання «Виявлення груп соціального тиску на start-up».

9. Ділова гра «Карта цінностей».

10. Завдання «Визначити основні напрямки формування заходів соціальної відповідальності start-up».

11. Вправа «Ідентифікація соціальних наслідків діяльності start-up.

12. Завдання «Забезпечення якості трудового життя працівників start-up».

13. Вправа «Побудова програми соціальної відповідальності start-up».

14. Завдання «Розробка критеріїв оцінювання результатів реалізації програми соціальної відповідальності start-up».

15. Вправа «Рейтингування компаній як соціально відповідальних».

16. Кейс «Подзвони мені, подзвони!». ОСНОВНІ ТЕРМІНИ: соціальна відповідальність бізнесу, корпоративна соціальна відповідальність, моделі соціальної відповідальності, групи впливу, доброчинність, карта соціальної відповідальності, репутаційний імідж, репутаційний капітал. ДИСКУСІЙНІ ПИТАННЯ:

1. У чому полягає сутність корпоративної соціальної відповідальності бізнесу?

2. Основні складові корпоративного іміджу, роль зв’язків з громадськістю в їх формуванні та функціонуванні.

3. Як визначити шляхи формування корпоративного іміджу?

4. Інформаційний та архітектурний дизайн: місце і роль у формуванні корпоративного іміджу.

5. Проекти та програми корпоративної соціальної відповідальності start-up.

6. Форми і методи просування та використання корпоративного іміджу у зв’язках з громадськістю.

ПЛАН:

ЗАВДАННЯ


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ВИКЛАДАЧЕВІ
1.9. ДІЛОВА ГРА «Карта цінностей»
1.15. ВПРАВА «Рейтингування компаній як соціально відповідальних»
ТЕМА 13. ІНТЕРАКТИВНИЙ МАРКЕТИНГ У ФОРМАТІ START-UP
1.3. ЗАВДАННЯ «Канали on-line та обгрунтування їх використання»
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)