Шерер Ф. Структура отраслевых рынков / Ф. Шерер, Д. Росс: [пер. с англ.]. — М.: ИНФРА-М, 1997. — 698 с. — Гл. 3—5.
3.1. Економічна природа і сутність ринкових бар’єрів, причини та наслідки їх виникнення.
3.2. Характеристика бар’єрів входу на галузевий ринок і способи їх подолання.
3.3. Оцінка ступеня подоланності, висоти та ефективності ринкових бар’єрів входу.
Ключові положення
Терміни і поняття
Завдання для самоперевірки
Завдання для індивідуальної роботи
Практичні завдання
Література для поглибленого вивчення
Вивчивши матеріал цієї теми, ви будете знати:
— сутність, види, основні характеристики та фактори ринкових бар’єрів входу і виходу;
— варіанти цінової та нецінової поведінки галузевих фірм, спрямованих на формування стратегічних бар’єрів входу;
— способи оцінювання рівня стратегічних і нестратегічних ринкових бар’єрів, їхні переваги та недоліки;
— методи визначення ступеня подоланності та ефективності ринкових бар’єрів входу;
— напрямки подолання вхідних ринкових бар’єрів;
— способи перешкоджання вторгненню нових конкурентів на галузевий ринок, а також уміти:
— ідентифікувати наявність вхідних і вихідних ринкових бар’єрів;
— обчислювати статистичні показники оцінки висоти ринкових бар’єрів входу;
— кількісно оцінювати рівень подоланності вхідних ринкових бар’єрів входу;
— визначати ефективність ринкових бар’єрів входу та ін.