Posibniki.com.ua Менеджмент STАRT-UP: створення та функціонцування ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ СТУДЕНТАМ


< Попередня  Змiст  Наступна >

ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ СТУДЕНТАМ


Проведення важливих переговорів на практиці відбувається в командному форматі, тому необхідно узгодити дії кожного члена команди. Отже, команда start-up, виконуючи завдання, визначає рольову функцію кожного члена команди-переговірника відповідно та обов’язки й дії кожного.

РольОбов’язкиВажливо

Лідер (головний учасник переговорів) Визначати цілі переговорів, розставляти пріоритети, приймати рішення про зміст переговорів, дотримуватися стратегії переговорів, спрямовувати переговори в потрібне русло Можливо використання прихованого лідера, є формальні і неформальні лідери, слід визначити повноваження лідера
Спікер (фактично веде переговори) Знати всі факти, пов’язані з переговорами, вести протокол, ставити навідні запитання, відповідати на питання, давати пояснення та надавати додаткову інформацію Відчувати емоційну реакцію опонента, не заплутатись у деталях, не послаблювати позиції своєї команди
Аналітик Надавати логічно побудовані аргументи своїй команді, впевнитися, що команда дотримується обраної стратегії переговорів, в разі потреби вносити корективи, узгодити порядок денний переговорів, встановити правила, ставити протилежній стороні навідні питання для з’ясування позиції, коригувати дії команди Не вступати в дискусію, відчувати обстановку переговорів і оперативно реагувати на зміни
Роль Обов’язки Важливо
Психолог (регулює взаємини між учасниками переговорів) Налагоджувати взаємини між членами своєї команди, встановлювати й підтримувати взаєморозуміння із протилежною стороною, відчувати важливість почуттів та емоцій усіх учасників, будувати довіру між учасниками переговорів, виявляти сильні і слабкі сторони опонентів Не занадто захоплюватися емоційною стороною переговорів, не забувати про цілі і стратегію переговорів, не надавати (ненавмисно, захоплюючись) опонентові важливу інформацію, не втрачати зв’язок з реальністю
Стратег Генерувати ідеї й потенційні варіанти, знаходити нові підходи до переговорів, визначати сутність переговорів і виокремлювати ключові питання з-поміж інших, виявляти, чим у майбутньому обернеться та чи інша пропозиція, встановлювати цілісну картину переговорів, передбачати й відчувати, як будуть розгортатися переговори Не втрачати зв’язок з реальністю, усвідомлювати недоліки своїх пропозицій і пов’язані з цим ризики, мати здатність до відповідальності

1.7. ВПРАВА «Антистресове щеплення» [4, с. 44—45]

Мета: виконання вправи спрямоване на використання емоцій як ресурсу, що дозволяє краще сфокусуватися та залучитися, швидко реагувати на дії опонентів.

Завдання. Треба відповісти на запитання, прочитати рекомендації фахівців та скоригувати своє ставлення до процесу переговорів.

Запитання 1. Як ви б бажали почуватися на переговорах? Чому?

Рекомендація: переговірники повинні бути одночасно спокійними і енергійними, проактивними і терплячими, реалістичними і креативними. Здається, що ці емоції є протилежними. Однак, вступаючи в переговори, необхідно утримувати баланс між цими почуттями.

Запитання 2. Що ви маєте зробити заздалегідь, щоб привести себе до ідеального емоційного стану?

Рекомендація: скористайтеся досвідом спортсменів і уявіть, як ви чудово ведете переговори, утримуючи правильний баланс між спокоєм та енергійністю.

Запитання 3. Що здатне вивести вас із рівноваги на переговорах?

Рекомендація: згадайте ситуацію, коли вам не вдалося належно провести переговори через бурхливі емоції. Що трапилося і чому? Навчайтеся на власному досвіді. Спокійний зворотний зв’язок з вашою командою під час переговорів здатний вам допомогти відновити рівновагу.

Запитання 4. Що ви можете зробити в розпалі переговорів, щоб відновити рівновагу?

Рекомендація: очевидна відповідь – зробити паузу. Проста дія щодо відновлення контролю допоможе вам повернути рівновагу. Доцільно також зробити глибокий вдих, під час перерви виконайте кілька простих фізичних вправ.

Запитання 5. Як ви бажаєте почуватися після переговорів?

Рекомендація: робота фахівців з емоційним інтелектом, особливо у сфері лідерства і високоефективних команд, свідчить, що люди здатні розпізнавати й керувати емоціями.

Як досвідчені, так і недосвідчені переговірники можуть поглиблювати свою емоційну усвідомленість, бути більш чутливими до емоцій інших. Очевидно, що в сучасному світі багато чого залежить від рішень, що їх ухвалюють сторони в переговорах, тому переговірникам необхідно дозволяти емоціям вести їх до позитивного результату.

1.8. ДІЛОВА ГРА «Переговори start-up із потенційними діловими партнерами»


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
ТЕМА 11. РОЗРОБКА ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ START-UP
1.4. ВПРАВА «Наскільки добре ви розумієте клієнта?»
1.8. ВПРАВА «Оцінювання лояльності»
ТЕМА 12. РОЗРОБКА ПРОГРАМИ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ START-UP
Соціальна відповідальність бізнесу
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)