Posibniki.com.ua Менеджмент Служба управління персоналом 9.3. Питання для обговорення, тестові питання


< Попередня  Змiст  Наступна >

9.3. Питання для обговорення, тестові питання


Питання для обговорення

1. Поясніть призначення трудових книжок працівників.

2. Назвіть та поясніть призначення розділів трудової книжки.

3. Наведіть перелік відомостей про працівника, які заносяться до трудової книжки.

4. Опишіть процедуру оформлення трудової книжки працівникові.

5. Опишіть правила ведення трудових книжок працівників.

6. Розкрийте призначення та правила ведення вкладишу до трудової книжки.

7. Поясніть призначення особової справи у механізмі забезпечення обліку особового складу організації.

8. Опишіть правила оформлення та ведення особової справи.

9. Назвіть документи, які зберігаються в особовій справі. Поясніть їх призначення.

Тестові питання І. Визначте, яку інформацію працівники служби управління персоналом вносять до трудової книжки працівника:

1.1. Прізвище, ім’я і по батькові, дата народження працівника; роботу, переведення на іншу постійну роботу, звільнення; нагородження державними нагородами України та відзнаками України, заохочення за успіх у роботі та інші заохочення відповідно до чинного законодавства України.

1.2. Прізвище, ім’я і по батькові, дата народження працівника; роботу, переведення на іншу постійну роботу, звільнення; нагородження державними нагородами України та відзнаками України; заохочення за успіх у роботі та інші заохочення відповідно до чинного законодавства України; відкриття, на які видані дипломи, про використані винаходи і раціоналізаторські пропозиції та про виплачені у зв’язку з цим винагороди.

1.3. Прізвище, ім’я та по батькові, дата народження працівника; роботу, переведення на іншу постійну роботу, звільнення; заохочення за успіх у роботі й інші заохочення згідно з чинним законодавством України; відкриття, на які видані дипломи, про використані винаходи і раціоналізаторські пропозиції та про виплачені у зв’язку з цим винагороди. ІІ. Визначте, які розділи містить трудова книжка:

2.1. «Відомості про роботу», «Відомості про нагородження», «Відомості про заохочення».

2.2. «Відомості про роботу», «Відомості про нагородження», «Відомості про отриману освіту та підвищення кваліфікації».

2.3. «Відомості про роботу», «Відомості про заохочення та догани», «Відомості про винаходи та отримані патенти на винаходи». ІІІ. Визначте, яке з наведених нижче визначень трудової книжки є правомірним:

3.1. Трудова книжка є документом, в якому зазначаються відомості про трудову діяльність працівника.

3.2. Трудова книжка є документом, де зазначаються відомості про трудову діяльність працівника, а також отримані винагороди і нагородження.

3.3. Трудова книжка є документом, в якому подані відомості про трудову діяльність працівника, отримані винагороди та нагородження, здійснені відкриття та винаходи. IV. Встановіть, для встановлення якого стажу працівника призначається трудова книжка:

4.1. Трудова книжка призначається для встановлення загального трудового стажу, який мав працівник протягом усієї трудової діяльності.

4.2. Трудова книжка призначається для встановлення спеціального трудового стажу, який мав працівник протягом усієї трудової діяльності.

4.3. Трудова книжка призначається для встановлення загального, безперервного і спеціального стажу, який мав працівник впродовж усієї трудової діяльності. V. Визначте, в яких випадках працівникові надається вкладиш до трудової книжки:

5.1. У випадку, якщо трудова книжка зіпсована.

5.2. У випадку, якщо у трудовій книжці заповнені всі сторінки відповідних розділів.

5.3. У випадку, якщо трудова книжка втрачена. VI. Визначте, в який термін власник або уповноважений ним орган зобов’язаний видати працівникові його трудову книжку:

6.1. У день звільнення з внесеним до неї записом про звільнення.

6.2. На наступний день після звільнення з внесеним до неї записом про звільнення.

6.3. Упродовж трьох днів після звільнення з внесеним до неї записом про звільнення. VII. Визначте, яке з наведених нижче визначень особової справи працівника є правильним:

7.1. Особова справа — це сукупність документів, що містять відомості про професійнокваліфікаційний рівень та трудову діяльність працівника.

7.2. Особова справа — це сукупність документів, що містять відомості про біографічні дані, професійно-кваліфікаційний рівень та трудову діяльність працівника, який працює на даному підприємстві (в організації, установі).

7.3. Особова справа — це сукупність документів, що містять відомості про біографічні дані і трудову діяльність працівника, котрий працює на даному підприємстві (в організації, установі). VIII. Установіть, з яких документів комплектується особова справа працівника:

8.1. Опис документів, особовий листок з обліку кадрів з фотокарткою працівника розміром 4 ? 6 см; автобіографія; копії документів про освіту; заява про прийом на роботу; копії наказів (розпоряджень) про прийом на роботу (призначення на посаду), переведення, звільнення працівника або витяги з них; контракт (у разі його укладання); матеріали атестаційної комісії про проходження працівником атестації; перелік наукових праць (для працівників, які мають науковий ступінь).

8.2. Опис документів; особовий листок з обліку кадрів з фотокарткою працівника розміром 4 ? 6 см; доповнення до особового листка з обліку кадрів; автобіографія; копії документів про освіту; заява про прийом на роботу; копії наказів (розпоряджень) про прийом на роботу (призначення на посаду), переведення, звільнення працівника або витяги з них; витяг з рішення конкурсної комісії; матеріали атестаційної комісії про проходження працівником атестації.

8.3. Опис документів; особовий листок з обліку кадрів з фотокарткою працівника розміром 4 ? 6 см; доповнення до особового листка з обліку кадрів; автобіографія; копії документів про освіту; заява про прийом на роботу; копії наказів (розпоряджень) про прийом на роботу (призначення на посаду), переведення, звільнення працівника або витяги з них; контракт (у разі його укладання); витяг з рішення конкурсної комісії; матеріали атестаційної комісії про проходження працівником атестації; перелік наукових праць (для працівників, які мають науковий ступінь). IX. Визначте, яке з наведених нижче визначень особового листка з обліку кадрів є правомірним:

9.1. Особовий листок з обліку кадрів є документом, в якому працівник зазначає основні відомості про себе. Заповнюється він особисто працівником, кульковою ручкою, розбірливим почерком без виправлень.

9.2. Особовий листок з обліку кадрів є документом, де працівник зазначає основні відомості про себе, отриману освіту, трудову діяльність, родину та місце проживання.

Заповнюється листок особисто працівником, кульковою ручкою, розбірливим почерком без виправлень.

9.3. Особовий листок з обліку кадрів є документом, в якому працівник подає основні відомості про власну трудову діяльність. Заповнюється він особисто працівником, кульковою ручкою, розбірливим почерком без виправлень. X. Установіть, яке з наведених нижче визначень автобіографії є правильним:

10.1. Автобіографія — це опис життя кандидата, який складається працівником служби управління персоналом. Оформлюється автобіографія на папері формату А4 або на бланку відповідної форми.

10.2. Автобіографія — це опис життя, який складається керівником структурного підрозділу на підлеглого працівника. Оформлюється автобіографія на папері формату А4 або на бланку відповідної форми.

10.3. Автобіографія — це опис власного життя, який здійснюється працівником особисто. Автобіографія пишеться від руки, оформлюється на папері формату А4 або на бланку відповідної форми.

Література

1. Конституція України від 28.06.1996 р. № 254к-96-ВР.

2. Кодекс законів про працю України від 10.12.1971 р. № 322-VІІІ зі змінами та доповненнями.

3. Закон України «Про зайнятість населення» від 01.03.1991 р. № 803-XII у редакції від 13.06.2012 р.

4. Закон України «Про колективні договори і угоди» від 01.07.1993 р. № 3356-XII.

5. Закон України «Про оплату праці» від 24.03.1995 р. № 108/95-ВР.

6. Закон України «Про відпустки» від 15.11.1996 р. № 504/96-ВР.

7. Закон України «Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)» від 03.03.1998 р. №137/98-ВР.

8. Закон України «Про охорону праці» від 21.11.2002 р. № 229-IV.

9. Основи законодавства України про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від 14.01.1998 р. № 16/98-ВР.

10. Закон України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства» від 04.02.1994 р. № 3929-ХІІ.

11. Класифікатор професій ДК 003:2010 прийнятий наказом Держспоживстандарту України від 26 грудня 2005 р. № 375.

12. Данюк В. М. Кулаковська Л. П. Кадрове діловодство: навч. посіб. — К.: Каравела, 2006. — 240 с.

13. Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників. — Випуск 1 «Професій працівників, які є загальними для всіх видів економічної діяльності». Розділ 1 «Професії керівників, професіоналів, фахівців та технічних службовців». — Краматорськ: Центр продуктивності, 2005. — 363 с.

14. Інструкція про порядок ведення трудових книжок на підприємствах, в установах і організаціях затверджена наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 р. № 58.

15. Колосова Р. П., Василюк Т. Н., Артамонова М. В., Луданик М. В. Экономика персонала: учебник. — М.: ИНФРА-М, 2009. — С. 867.

16. Менеджмент персоналу: навч. посіб. / За заг. ред. В. М. Данюка, В. М. Петюха. — К.: КНЕУ, 2004. — 398 с.

17. Модульная программа для менеджеров. Модуль 16. Управление человеческими ресурсами. — М.: Изд. дом «ИНФРА-М», 1999. — С. 3.

18. Науково-практичний коментар до законодавства України про працю / Б. С. Стичинський, І. В. Зуб, В. Г. Ротань. — 2-ге вид., доп. та перероб. — К.: А.С.К., 2001. — 1072 с.

19. Палеха Ю. І. Документальне забезпечення управління: підручник. — К.: МАУП, 1997. — 344 с.

20. Служба управления персоналом: учебное пособие / А. Я. Кибанов, В. Г. Коновалова, М. В. Ушакова / Под ред. А. Я. Кибанова. — М.: КНОРУС, 2010. — 407 с.

21. Тесты и методики деловых игр для менеджера: сборник / А. Б. Боровский, И. А. Грабская. — К.: МЗУУП, 1994. — 204 с.

22. Травин В. В., Дятлов В. А. Основы кадрового менеджмента. — 2-е изд. — М.: Дело, 1997., С. 171.

23. Шкатулла В. И. Настольная книга менеджера по кадрам. — М.: Изд. группа НОРМА-ИФРА. 1998. — с. 7.

Додатки

Додаток 1 (назва підприємства, організації, установи)

ЗАТВЕРДЖУЮ _______________________ (назва посади керівника) _______ __________________ (підпис) (прізвище, ініціали) «____» _________ _____ (число, місяць, рік)

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО СЛУЖБУ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ І. Загальні положення

1. Служба управління персоналом є самостійним структурним підрозділом підприємства (організації, установи).

2. Служба створюється та ліквідується наказом керівника підприємства (організації, установи).

3. Служба підпорядковується безпосередньо керівникові підприємства (організації, установи).

4. Службу очолює керівник, який призначається на посаду наказом керівника підприємства (організації, установи).

5. Керівник служби має _______________ заступників.

6. Обов’язки заступників та інших працівників служби визначаються та розподіляються керівником служби.

7. Заступники, начальники структурних підрозділів (відділів, бюро, секторів, груп) у складі служби управління персоналом, інші працівники служби призначаються і звільняються з посад наказом керівника підприємства (організації, установи) за поданням керівника служби.

8. Діяльність служби управління персоналом регламентується:

8.1. Конституцією України.

8.2. Кодексом законів про працю України.

8.3. Законами України в сфері соціально-трудових відносин.

8.4. Статутом підприємства (організації, установи).

8.5. Колективним договором.

8.6. Правилами внутрішнього трудового розпорядку.

8.7. Положенням про службу управління персоналом.

8.8. Положенням про матеріальне стимулювання працівників підприємства (організації, установи).

8.9. ______________________________________________________________________________ (інші документи)

9. II. Структура

1. Структуру та штатну чисельність служби затверджує керівник підприємства (організації, установи), виходячи зі специфіки та умов діяльності, а також чисельності промислово-виробничого персоналу згідно з поданням керівника служби управління персоналом.

2. Структура і штатна чисельність служби управління персоналом погоджується з фінансовим відділом, відділом організації та оплати праці, юрисконсультом _______________________________ (інші документи)

3. До складу служби управління персоналом входять :

1

Перелічені структурні підрозділи, які можуть входити до складу служби управління персоналом згідно з специфікою і масштабами діяльності підприємства (організації, установи).

3.1. Відділ кадрів.

3.2. Відділ підготовки кадрів.

3.3. Відділ організації праці та заробітної плати.

3.4. Відділ охорони праці.

3.5. Юридична служба.

3.6. Відділ соціального розвитку.

3.7. Лабораторія соціології і психофізіології праці.

3.8. ________________________________________________________________________________

4. Схема організаційної структури служби управління персоналом є такою:

5. Положення про підрозділи служби управління персоналом затверджуються керівником служби, а розподіл обов’язків між співробітниками відбувається заступником керівника служби або керівниками відділів, секторів, груп.

5. Положення про підрозділи служби управління персоналом затверджуються керівником служби, а розподіл обов’язків між співробітниками відбувається заступником керівника служби або керівниками відділів, секторів, груп.

6. __________________________________________________________________________________ (інше) III. Завдання

1. Підбір та відбір кадрів на вакантні посади.

2. Забезпечення обліку основного складу підприємства (організації, установи).

3. Ведення кадрової документації

4. Аналіз професійно-кваліфікаційних, ділових та моральних якостей працівників підприємства (організації, установи).

5. Створення резерву кадрів на заміщення керівних посад згідно з визначеним переліком керівних посад, які потребують створення резерву.

6. Організація і проведення всіх видів підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації персоналу.

7. Забезпечення за чинним трудовим законодавством України прав, пільг та гарантій працівникам підприємства (організації, установи).

8. Забезпечення належної організації праці, застосування науково обґрунтованих норм праці.

9. _________________________________________________________________________________ (інше) IV. Функції

1. Розробка кадрової стратегії і кадрової політики підприємства (організації, установи).

2. Розробка перспективних та поточних планів потреб у персоналі.

3. Пошук джерел забезпечення потреб підприємства (організації, установи) в персоналі.

4. Комплектування підприємства (організації, установи) працівниками потрібних професій з відповідним рівнем професійної кваліфікації згідно з стратегічними цілями розвитку підприємства (організації, установи).

5. Формування та ведення банку даних щодо кількісних і якісних показників складу персоналу підприємства (організації, установи).

6. Збір замовлень керівників структурних підрозділів щодо наявних вакантних посад та організація пошуку та відбору кандидатів на вакантні посади.

7. Розробка пропозиції щодо прийому працівників на вакантні місця на конкурсній основі, підготовка й організація роботи конкурсної комісії.

8. Інформування працівників у середині підприємства (організації, установи) щодо наявності вакантних посад.

9. Розміщення оголошень про вакантні посади в засобах масової інформації.

10. Встановлення зв’язків з навчальними закладами, службами зайнятості та кадровими агентствами з метою забезпечення пошуку та підбору необхідних кандидатів на вакантні посади.

11. Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників згідно з нормами трудового законодавства, внутрішніми положеннями, правилами, інструкціями та наказами керівника підприємства (організації, установи).

12. Розподіл працівників за посадами відповідно до одержаного рівня освіти, наявних ділових та особистих якостей.

13. Контроль за правильністю розподілу працівників за посадами і використання їх праці в структурних підрозділах підприємства (організації, установи).

14. Проведення постійного аналізу професійних, ділових та особистих якостей працівників у процесі їх трудової діяльності.

15. Оформлення замовлень та узгодження їх з вищим керівництвом щодо підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації працівників підприємства (організації, установи). Забезпечення укладання угод з відповідними навчальними закладами.

16. Забезпечення розробки науково-методичних та організаційно-розпорядчих документів щодо організації та проведення атестації персоналу.

17. Організація і проведення атестації працівників. Забезпечення контролю за виконанням рішень та рекомендації атестаційної комісії.

18. Забезпечення обліку особового складу підприємства (організації, установи).

19. Надання різних довідок щодо теперішньої та колишньої діяльності працівників підприємства (організації, установи).

20. Оформлення, прийом, зберігання і видача трудових книжок працівникам підприємства (організації, установи).

21. Ведення звітно-облікової кадрової документації з особового складу.

22. Підготовка необхідних даних щодо подання працівників до заохочення або притягнення до матеріальної та дисциплінарної відповідальності згідно з вимогами чинного трудового законодавства.

23. Підготовка необхідних документів для призначення працівникам пенсійного забезпечення та подання їх до органів соціального забезпечення.

24. Складання графіків відпусток, оформлення щорічних і додаткових відпусток за нормами трудового законодавства, облік використання відпусток працівниками підприємства (організації, установи).

25. Забезпечення соціальних гарантій працівникам у сфері зайнятості, дотримання порядку працевлаштування та перенавчання вивільнених працівників, надання їм установлених законодавством пільг та компенсацій.

26. Забезпечення табельного обліку використання робочого часу працівниками підприємства (організації, установи).

27. Оформлення й облік відряджень працівників підприємства (організації, установи).

28. Проведення контролю за станом трудової дисципліни в структурних підрозділах підприємства (організації, установи), контроль за дотриманням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.

29. Аналіз рівня та причин плинності кадрів на підприємстві (в організації, установі) в цілому та за окремими структурними підрозділами.

30. Розробка заходів щодо вдосконалення трудової дисципліни, зниження плинності кадрів, втрат робочого часу, поліпшення соціально-психологічного клімату в трудовому колективі. Забезпечення контролю за виконанням запропонованих заходів.

31. Розгляд скарг і заяв працівників щодо порушень норм законодавства в сфері працевлаштування, переведення та звільнення.

32. Створення комісії по вирішенню трудових спорів (конфліктів) у трудовому колективі.

33. ______________________________________________________________ V. Права

Служба управління персоналом має право:

1. Контролювати дотримання у всіх структурних підрозділах підприємства (організації, установи) законодавства про працю.

2. Подавати до керівників структурних підрозділів запроси щодо даних на конкретних працівників, наявних вакансій робочих місць (посад), можливих варіантів переведення працівників, суміщення професій.

3. Контролювати правильність розподілу працівників за посадами (робочими місцями) згідно з набутою освітою, наявного рівня кваліфікації, ділових та особистих якостей.

4. Контролювати правильність і своєчасність надання відповідним категоріям працівників установлених законодавством соціальних пільг та гарантій.

5. Вимагати та одержувати від усіх структурних підрозділів інформацію, необхідну для виконання покладених на службу завдань.

6. Встановлювати за дозволом керівництва зв’язки з навчальними закладами, службами зайнятості, кадровими агентствами з метою вдосконалення механізму забезпечення підприємства (організації, установи) необхідним персоналом.

7. Надавати роз’яснення, рекомендації і вказівки за всіма питаннями, які входять у компетенцію кадрової служби.

8. Проводити або брати участь у нарадах, присвячених розгляду та вирішенню питань кадрової політики.

9. Вести переговори від імені адміністрації підприємства (організації, установи) з питань управління персоналом з державними та муніципальними органами, іншими підприємствами, організаціями, установами.

10. ______________________________________________________________ VI. Відповідальність

1. Відповідальність за своєчасне та належне виконання службою управління персоналом функціональних обов’язків, передбачених чинним Положення, несе керівник служби.

2. На керівника служби покладається персональна відповідальність за: а) забезпечення необхідних умов для виконання покладених на службу обов’язків; б) підбір та розстановку персоналу служби, розподіл функціональних обов’язків між співробітниками; в) оперативний пошук і вибір кандидатів на вакантні посади; г) своєчасне та правильне оформлення кадрової документації згідно з вимогами трудового законодавства; ґ) візування наказів, розпоряджень, положень, інструкцій у межах власної компетенції; д) оперативне виконання наказів та розпоряджень керівництва з управління персоналом; е) ведення кадрового діловодства за діючими правилами й інструкціями; є) дотримання співробітниками служби трудової та виробничої дисципліни, правил техніки безпеки; ж) забезпечення збереження документації, меблів, технічного оснащення, які знаходяться в розпорядженні служби; _з) ______________________________________________________________________________.

3. Співробітники служби управління персоналом несуть персональну відповідальність за збереження кадрової документації служби.

4. Фахівці служби при оцінці професійних та ділових якостей працівників повинні спиратися лише на офіційно одержану інформацію.

5. Співробітники служби управління персоналом не мають права розголошувати конфіденційні дані, які стосуються особистого життя працівників.

6. Відповідальність співробітників служби управління персоналом визначається їх посадовими інструкціями. VIІ. Взаємозв’язки з іншими структурними підрозділами

Для виконання поставлених завдань та реалізації наданих прав служба управління персоналом взаємодіє з всіма структурними підрозділами підприємства (організації, установи), а також забезпечує співпрацю між відділами та секторами в середині служби, а саме:

1. З іншими структурними підрозділами з питань: а) одержання:

— замовлень на пошук робітників та спеціалістів на вакантні посади;

— табелів обліку відпрацьованого робочого часу;

— пропозицій щодо складання графіка відпусток по кожному структурному підрозділу;

— кваліфікаційних характеристик на працівників, які проходять атестацію, висунуті на підвищення, запропоновані до складу кадрового резерву;

— характеристик на працівників, притягнутих до матеріальної чи дисциплінарної відповідальності;

— пояснювальних записок від порушників трудової дисципліни. б) надання:

— копій наказів про прийом, переведення, звільнення, направлення у відрядження працівників, об’яву заохочення або догани;

— затверджених графіків відпусток по кожному структурному підрозділу;

— рішень атестаційної комісії щодо працівників, які проходили атестацію.

2.З фінансовим відділом або бухгалтерією з питань: а) отримання:

— довідок про заробітну плату працівників;

— довідок про інші доходи працівників;

— довідок про виплати за соціальними пільгами;

— довідок про надання матеріальної допомоги. б) надання:

— інформації про прийом, переведення чи звільнення працівників підрозділу;

— проектів наказів щодо призначення, переведення, звільнення матеріально відповідальних осіб;

— табелів обліку відпрацьованого робочого часу по кожному структурному підрозділу;

— лікарняних листків з тимчасової непрацездатності працівників.

2. З відділом організації та оплати праці з питань: а) отримання:

— схем посадових окладів, преміальних доплат та надбавок до заробітної плати;

— показників з праці і заробітної плати;

— положень про преміювання працівників;

— розрахунків потреби у працівниках за конкретними посадами та робочими місцями;

— розрахунків загального фонду заробітної плати та його розподілу за структурними підрозділами; б) надання:

— проекту штатного розпису;

— інформації про прийом, переведення і звільнення працівників;

— відомостей про спискову чисельність працівників по структурних підрозділах;

— даних про працівників, які працюють тимчасово або на засадах сумісництва;

— даних про рівень плинності кадрів по структурних підрозділах.

3. З відділом навчання та оцінювання персоналу з питань: а) одержання:

— розрахунків потреб у підготовці працівників за окремими посадами, робочими місцями, спеціальностями та професіями;

— пропозицій щодо навчання або підвищення кваліфікації працівників;

— пропозицій щодо баз, форм і методів організації та проведення навчання чи підвищення кваліфікації працівників;

— пропозиції щодо призначення провідних працівників інструкторами, наставниками, викладачами. б) надання:

— графіків направлення працівників на навчання або підвищення кваліфікації;

— списків працівників, які проходять навчання в середніх та вищих навчальних закладах;

— графіків проведення і тематики курсів, семінарів, лекцій;

— результатів проведення іспитів на рівень кваліфікації та професійної майстерності працівників після закінчення навчання;

— пропозицій щодо складу атестаційних комісій.

4. З юридичною службою з питань: а) одержання:

— інформації про зміни в нормативно-правовій базі трудового законодавства;

— роз’яснень щодо положень чинного трудового законодавства та порядку їх застосування;

— консультацій з приводу питань працевлаштування, переведення, звільнення працівників, надання пільг, гарантій, виплат; б) надання:

— проектів трудових договорів з працівниками підприємства (організації, установи);

— наказів з особового складу на візування;

— проектів положень про відділи, посадових інструкцій для візування;

— скарг працівників щодо порушень норм трудового законодавства.

5. Із соціально-психологічною службою з питань: а) одержання:

— інформації про соціально-психологічний клімат у трудовому колективі;

— графіків проведення та тематики лекцій, семінарів, індивідуальних консультацій з психологічних проблем;

— пропозицій щодо проведення психологічних досліджень у трудовому колективі;

— пропозицій щодо поліпшення соціально-психологічного клімату в колективі; б) надання:

— відповідної інформації про працівників для керівництва;

— психологічних характеристик працівників. Керівник служби управління персоналом _________________________________ (підпис) (прізвище, ініціали) «____» ___________ _______ (число, місяць, рік) ПОГОДЖЕНО: Начальник юридичної служби _________________________ (підпис) (прізвище, ініціали) «____» ___________ _______ (число, місяць, рік)

Додаток 2

ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ТЕХПРОГРЕС»

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор ВАТ «Техпрогрес» ______________ О. В. Єгоров «5 « вересня 2012 р.

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ інспектора з кадрів

1. Загальні положення

1. Інспектор з кадрів підпорядковується начальнику відділу кадрів та його заступникові.

2. Призначається і звільняється з роботи наказом директора товариства «Техпрогрес» згідно з поданням начальника відділу кадрів.

3. В своїй роботі керується Конституцією України, Кодексом законів про працю України, Законами України в сфері соціально-трудових відносин, наказами та рішеннями директора товариства, Положенням про відділ кадрів, розпорядженнями начальника відділу кадрів та його заступника, чинною посадовою інструкцією.

4. Кваліфікаційні вимоги до інспектора з кадрів: вища освіта (молодший спеціаліст) без вимог до стажу роботи або повна загальна середня освіта, професійно-технічна освіта і стаж роботи в товаристві не менше одного року.

2. Завдання та обов’язки

1. Веде облік особового складу товариства та всіх структурних підрозділів.

2. Веде особові справи працівників, вносить зміни, пов’язані з трудовою діяльністю.

3. Бере участь у розробці перспективних і річних планів з праці і кадрів.

4. Готує необхідні матеріали для атестаційної, кваліфікаційної і тарифікаційної комісії, проекти документів, що стосуються нагород і заохочень працівників.


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
Частина 3. 9.3. Питання для обговорення, тестові питання
Частина 4. 9.3. Питання для обговорення, тестові питання
ВЕДЕННЯ ТРУДОВИХ КНИЖОК ТА ОСОБОВИХ СПРАВ ПРАЦІВНИКІВ
8.3. Питання для обговорення, тестові питання
8.2. Практичні завдання, кейси
ПІДГОТОВКА НАКАЗІВ З ОСОБОВОГО СКЛАДУ ТА УКЛАДАННЯ ТРУДОВИХ ДОГОВОРІВ
7.2. Практичні завдання, кейси
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)