Контрольні заходи включають поточний та підсумковий контроль.
Поточний контроль здійснюється під час проведення практичних, лабораторних та семінарських занять і має на меті перевірку рівня підготовленості студента до виконання конкретної роботи…
Підсумковий контроль проводиться з метою оцінки результатів навчання на певному освітньому (кваліфікаційному) рівні або на окремих його завершених етапах. Підсумковий контроль включає семестровий контроль та державну атестацію студента.
Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах, затверджене наказом Міністерства освіти України від 2.06.1993 р. №161, розділ 3 «Форми організації навчання».
1. Загальна характеристика системи поточного та підсумкового контролю знань студентів з дисципліни
Система контролю знань студентів з дисципліни «Операційний менеджмент» спирається на ключові принципи Порядку оцінювання знань студентів з урахуванням поточної успішності із змінами та доповненнями, затвердженими наказом ректора КНЕУ № 589 від 02.10.2002 р., та на положення інших нормативних док ументів щодо організації контролю. Система базується на застосуванні диференційованого підходу до організації контролю якості знань студентів, що зумовлено:
— специфічними особливостями організації навчального процесу на очній та заочній формах навчання;
— кількістю годин, визначених навчальними планами по різних спеціальностях на проведення семінарських і практичних занять та на вивчення дисципліни в цілому;
— формою підсумкового контролю знань студентів з дисципліни, затвердженою як нормативна (іспит або залік).
Основними завданнями контролю є:
— оцінювання рівня засвоєння студе нтами програмного матеріалу дисципліни;
— мотивація студентів до систематичної активної роботи протягом семестру;
— інформування студентів про якість їхньої роботи з вивчення дисципліни.
Система контролю знань студентів з дисципліни «Операційний менеджмент» включає в себе поточний та підсумковий контроль. Ці форми контролю тісно взаємопов’язані й організуються таким чином, щоб стиму лювати ефективну самостійну роботу студентів протягом семестру і забезпечити об’єктивне оцінювання їхніх знань.
Кінцеве оцінювання знань студентів з дисципліни здійснюється за 100-бальною шкалою на основі сумування результатів поточного (здійснюваного протягом семестру) контролю знань і підсумкового (результатів складання і спиту) контролю знань, при цьому максимальний рівень сумарної оцінки за виконання завдань поточного контролю не може перевищувати 40 балів, а завдань, що виносяться на іспит, — 60 балів.
Такий порядок контролю та оцінювання знань застосовується щодо студентів тих спеціальностей, для яких нормативною формою підсумкового контролю знань з дисципліни затверджено іспит. Для ти х спеціальностей, для яких нормативною формою підсумкового контролю знань з дисципліни затверджено залік, оцінювання знань студентів здійснюється виключно за результатами поточного контролю.