Маркетингові комунікації постійно присутні в нашому житті. Інформуючи, розважаючи, навчаючи, вони формують стандарти поведінки, реакції, спосіб життя. Маркетингові комунікації націлені на встановлення довгострокових відносин між виробниками та контактними аудиторіями. Засоби маркетингових комунікацій, які апелюють до емоцій та цінностей, не можуть нікого залишити байдужим. Для найбільшої ефективності комунікаційні програми необхідно розробляти спеціально для кожного сегмента, ринкової ніші і навіть окремих клієнтів. При цьому дуже важливий як прямий, так і зворотний зв’язок між фірмою та клієнтами. Маркетингові комунікації поєднують всі процеси маркетингу й досягнення сучасної теорії комунікацій, підпорядковуються загальним принципам побудови комунікацій.