Posibniki.com.ua Маркетинг Маркетингові комунікації Частина 3. 5.2. Засоби прямого маркетингу


< Попередня  Змiст  Наступна >

Частина 3. 5.2. Засоби прямого маркетингу


Найбільш зручним, швидким (хоча й досить витратним) способом доставки є доставка кур’єром.

Для ефективної роботи кур’єрської служби необхідно володіти широкою базою даних, яка складається з урахуванням різних критеріїв і повинна постійно оновлюватися й перевірятися на достовірність відомостей. За потребою база даних складається за переліком потенційних клієнтів, або кур’єрська доставка здійснюється за наданими розсильним списками. При необхідності фахівці директ-маркетингових агентств перевіряють бази даних з метою їх активізації.

Позаяк кур’єрська доставка є одним з витратних напрямів директмаркетингу, з метою економії бюджету необхідно розробляти оптимальний маршрут. Оптимізація маршруту дозволяє доставляти кореспонденцію в короткі терміни навіть при великих обсягах роботи.

Кур’єрська доставка здійснюється в різних масштабах. Кращим варіантом

вважається, коли максимальний обсяг доставки не обмежений.

Ексклюзивною формою доставки користуються директ-маркетингові агентства в роботі з VIP-клієнтами. Цей прийом широко застосовується, коли розробляються директ-маркетингові кампанії для банків та інших установ, що піклуються про свій імідж.— мобільний маркетинг.

Мобільний маркетинг — це інтерактивна й релевантна комунікація компаній зі своїми існуючими та потенційними клієнтами через мобільний зв’язок. Головним і першим інструментом мобільного маркетингу є SMS-маркетинг, але разом з розвитком мобільних технологій з’являються і нові рекламні канали для мобільного маркетингу, такі як MMS, QR–коди, мобільний Інтернет (web / wap), мобільні програми.

Мобільний маркетинг отримав широку популярність з розвитком технології SMS (Short Message Service) у 2000 р. в Європі і деяких частинах Азії. Першими експериментами мобільного маркетингу були sms-розсилки (узгоджені, а іноді й ні).

Зростанню популярності цього каналу сприяло те, що багато компаній мали власні бази даних з телефонними номерами клієнтів і зробили ставку не на електронні листи, а на мобільні технології. Першовідкривачами стали дві організації — Інтерактивне рекламне бюро (IAB) та Асоціація мобільного маркетингу. Саме вони задали основний напрямок галузі та просували ідею про користь мобільних каналів серед маркетологів.

За останні кілька років sms-повідомлення стали серйозним рекламним каналом. Зокрема, ринок мобільної реклами США в 2012 році становив 1,23 млрд дол. США, що на 75 % перевищує показники 2011 р. Найшвидше зростали сегменти пошукової та відео-реклами, проте основна частка ринку мобільної реклами США належить sms: у 2011 р. становила 327 млн дол. США, а в 2012 р. — вже 443 млн дол. США.

Мобільний маркетинг за допомогою sms швидко поширився в Європі й Азії як новий канал досягнення цільової аудиторії. Однак дуже швидко sms-спам і несанкціоновані розсилки, пов’язані з продажем телефонних баз даних, викликали негативну реакцію абонентів. Однак після того, як мобільні оператори ввели обмеження спаму, а пізніше з’явилися відповідні закони, sms-розсилки стали найбільш популярним виглядом мобільного маркетингу. Тільки в Європі щомісяця розсилається понад 100 мільйонів рекламних sms.

Одним із ключових критеріїв для проведення акцій мобільного маркетингу є згода абонента на отримання інформації або участь в акції. В Європі мобільні оператори вимагають надати абонентові можливість відмовитися від розсилки або припинити участі в акції в будь-якої миті. Ці вимоги навіть включені до спеціального Звіту рекомендацій для проведення акцій мобільного маркетингу, що його дотримуються маркетологи в США. Подібна згода може бути отримана, наприклад, при заповненні абонентом спеціальної анкети, у якій він вказує, що не заперечує отримувати рекламні повідомлення на свій телефон.

На сьогодні, з одного боку, маркетологи шукають нові канали і способи взаємодії зі споживачами, які вже не активно реагують на традиційну рекламу. З

іншого боку, споживачі (особливо молодь) більше уваги приділяють не традиційним ЗМІ, а інтерактивним медіа, тому з метою підтримки контакту з ними рекламодавці приділяють більше уваги новим сферам.

Мобільний маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій може використовуватися будь-якою компанією на будь-якому сегменті ринку, але дійсновсякденного попиту, оскільки бренди намагаються залучити найбільшу кількість споживачів.

Мобільні технології надають можливість використовувати такий оригінальний, ефектний і дедалі популярніший вид маркетингових комунікацій, як залучення споживачів до взаємодії через гру. Відповідно це звертає увагу споживачів і виділяється на загальному тлі, надовго утримує інтерес споживачів, створює позитивну атмосферу, яка може асоціюватися в подальшому і з самим продуктом або послугою, формувати й розвивати лояльність, стимулювати передачу інформації про акції і т.п.

Мобільний маркетинг є маркетинговою комунікацією, у реалізації якої задіяний мобільний телефон. Власне, саме в мобільному середовищі й існує мобільний маркетинг. Отже, мобільний маркетинг можна характеризувати як комплекс маркетингових заходів, спрямованих на просування товарів або послуг за допомогою засобів мобільного зв’язку. Інструменти мобільного маркетингу включають сучасні формати і технології передачі інформації в мережі стільникового зв’язку: голосову інформацію, текстову інформацію, графічну інформацію, фото- і відеоінформацію, технології, що дозволяють реалізовувати неголосові інтерактивні комунікації, контент (теми, зображення, мелодії, слайд-шоу), ігри та програми, вluetooth-маркетинг і рекламу під час розмови.

Серед технічних інструментів, які на сьогоднішній день може успішно застосовувати майстерний маркетолог: SMS-маркетинг — найпоширеніший вид мобільного маркетингу, що отримав широке застосування завдяки простоті й зручності для абонентів і рекламодавців (наприклад, sms-акції та вікторини). IVR (голосові сервіси) — технологія, яка тільки-но набирає обертів у нашій країні. До них можна віднести голосові привітання, тости, анекдоти, гороскопи, голосовий чат і т. п. MMS-технологія, яка не надто поширена на поточний момент у сфері мобільного маркетингу, оскільки є перешкоди з боку операторів і не дуже високий рівень використання серед абонентів стільникового зв’язку.

У середньому на мобільну рекламу сьогодні компанії витрачають 10-15 % рекламного бюджету, але ця цифра буде зростати. WAP — на даний час переживає друге народження і щодня зростає. Одним із основних рушіїв розвитку WAP-простору є те, що весь мобільний контент відвантажується з WAP-сайтів. З’являються нові сайти, цікаві сервіси, нещодавно Mail.ru відкрив пошук по WAP-простору. Абоненти дедалі частіше купують телефони з уже налаштованим WAP або автоматично налаштовують його через оператора. Більшість акцій мобільного маркетингу передбачає розробку й використання WAP-сайту.

Мобільний контент — картинки, мелодії, логотипи, теми для оформлення телефонів, слайд-шоу і т. д. Перевага мобільного контенту в тому, що він може виступати гарантованим призом у будь-якій акції мобільного маркетингу, і він не змушує абонента йти в центр видачі призів. Будь-який учасник може отримати призовий контент на свій телефон у будь-який час, у будь-якому місці закож брендованим, тобто містити фірмові елементи бренда (фірмовий рингтон, картинки із зображенням продукції і т. д.) Java–програми та ігри — невеликі програми, які розміщуються в пам’яті мобільного телефону, написані мовою J2ME. Багато компаній пропонують розробку брендованих Java-аплетів і захоплюючих Java-ігор, використовуючи власний підрозділ Java-розробок. Ігри та програми можуть бути брендовані під конкретного клієнта (містити фірмові заставки, логотипи, бренд може бути інтегрований в механіку гри). Bluetooth — бездротова технологія, що дозволяє передавати повідомлення, картинки, мелодії та будь-який контент між телефонами на відстані до 10–15 метрів. Технологія Bluetooth широко використовується при проведенні масових заходів у клубах або на інших подіях. Наприклад, мережа кінотеатрів «Кіно Центр» у Харкові, за допомогою технології Bluetooth, поширює рекламну інформацію про поточний репертуар, очікувані прем’єри, а також про акції, що проводяться в кінотеатрах цієї мережі. QR-код — матричний код, розроблений і представлений японською компанією «Denso-Wave» у 1994 році. Абревіатура QR похідна від англ. quick response, що перекладається як «швидкий відгук». Основна перевага QR-коду –легке розпізнавання скануючим обладнанням (у тому числі й фотокамерою мобільного телефону), що дає можливість використання в торгівлі, виробництві, логістиці.

Для мобільного маркетингу можуть використовуватися такі види акцій.

1. Використання упаковки.

На упаковці товару масового щоденного використання розміщується індивідуальний код. Відправляючи SMS із цим номером, споживач стає учасником розіграшу призів, лотереї, отримує в подарунок картинку, мелодію або відео. Іноді покупцеві надається можливість завантажити безкоштовну Java-гру або взяти участь в інтерактивному шоу. У таких акціях беруть участь від 5 до 40 % споживачів, що залежить від заманливості пропозиції або призу. Ціна SMS-повідомлень становить від 3 центів до 2 доларів, що знову-таки залежить від цінності призу для учасника. Цей вид акцій досить популярний, і багато компаній користуються ним.

2. Підтримка заходу. SMS-акція служить підтримкою певного заходу. Також можна використовувати повідомлення з інформацією про захід (коли, де, скільки), вікторини з бонусами, розіграші вхідних квитків або, наприклад, шансу поспілкуватися зі знаменитою людиною, якщо є можливість. На самій події організовується голосування або обмін думками серед присутніх. Можна пустити рухливий рядок, що складається з SMS-повідомлень глядачів, на екрані (якщо він є), встановленому на місці проведення заходу. У таких акціях призи та подарунки не є пріо

ритетом. Тут дуже важливі азарт, командний дух, дух гри. Ці емоції змушують дорослих людей, які ствердилися в житті, немовби стати на деякий час дітьми.

Найчастіше трапляються три типи сценаріїв проведення лотерей. Перший — коли виграшні коди задані спочатку, тобто відправник такого коду стає переможцем та дістає інформацію про це відразу.правляють різні набори цифр на певні номери, а вже з них вибирається переможець, який дізнається про свою перемогу в призначений день розіграшу.

Третій тип — коли виграє людина, sms-повідомлення якої виявилося виграшним за рахунком, тобто п’ятим, сотим, двотисячним. Щасливця інформують або відразу, або в день проведення лотереї. SMS-вікторини популярні серед населення не менше, ніж розіграші призів. Завдяки таким акціям не тільки рекламується товар і зростає популярність фірми, але й отримується прибуток на трафіку повідомлень. Навіть якщо ціна повідомлень буде невисокою, сума, отримана від них, виправдає витрати, оскільки SMS-повідомлень буде багато — споживачеві треба буде повідомити, що він хоче брати участь у вікторині, відповісти на запитання, потім повідомити, чи він хоче не хоче продовжувати відповідати на запитання. Навіть при низькому відсотку відгуків повідомлень буде достатньо, оскільки окремі любителі вікторин можуть відправити понад сотню повідомлень.

Такі акції дуже популярні серед споживачів, а отже, і серед рекламодавців.

3. Запитання та відповіді.

Суть акції полягає в тому, що фірма складає запитання з варіантами відповідей, з яких 20–50 % будуть про товар, послугу, компанію. Підсумки можна підраховувати по-різному: бали, час, за який людина відповіла на певну кількість запитань, співвідношення правильних та неправильних відповідей і т. д.

4. Контент на втіху.

Цей вид акції передбачає співпрацю з контент-провайдерами. Компанія проводить будь-яку з перерахованих вище акцій, але, крім головного призу, вручаються втішливі: картинки, ігри, мелодії і т. д. Таким чином, у споживачів з’являється додатковий стимул відправляти повідомлення: навіть якщо людина не стане переможцем, у неї з’явиться нова картинка або музика.

5. Вам надійшло одне нове SMS-повідомлення зі знижкою.

Компанія, що надає послуги мобільного маркетингу, об’єднала в новій акції ряд популярних мережевих магазинів. У кожному магазині, що бере участь в акції, були розвішені плакати, на яких були прописані правила участі в акції, номер, на який потрібно відправити sms-повідомлення, та індивідуальний код магазину.

Людина, відправивши код на вказаний номер, отримувала купон на знижку (у вигляді SMS), який вона могла застосувати в даному магазині. Таким чином, після відправлення повідомлення абонент автоматично заноситься до бази даних, а магазин потрапляє в його особистий список торгових точок.

Переваги такого виду акцій:

1) стимулювання продажу для магазинів. Час дії знижки обмежений, і людину спонукають зробити покупку «тут і зараз». Крім того, спілкування з клієнтом не закінчується купівлею. Якщо людина не відмовляється від подальшої розсилки, то

їй надсилають повідомлення про кожну акцію, розпродажі та інші події;

2) довговічність носія — паперові купони швидко втрачають свій первісний вигляд, губляться або їх викидають;

3) такий вид розсилки ніяк не можна назвати спамом. Адже людина сама запитує інформацію, і повідомлення несуть у собі відомості тільки про ті позиції,разу після отримання відмови абонента, тому акція стає легкою і ненав’язливою. Усі види акцій мобільного маркетингу з використанням SMSповідомлень допомагають розширити комунікаційний вплив на споживача. Проте мобільний маркетинг — це тільки канал, а успіх акції залежить від того, яку інформацію надають через цей канал.

Перший крок підготовки кампанії з мобільного маркетингу — це визначення й опис основних параметрів, які в подальшому впливають на сценарій кампаній і на їх бюджет. До таких параметрів відносяться цілі й завдання кампанії, її цільова аудиторія, передбачувана географія проведення, тривалість і можливі форми анонсування акції.

Як і інші маркетингові інструменти, мобільний маркетинг є сенс використовувати тільки в тому випадку, якщо саме такий формат комунікацій дозволяє найбільш ефективно вирішити завдання, що стоять перед кампанією. Також цілі й завдання кампанії визначають вимоги до сценарію, за яким буде будуватиметься мобільна комунікація.

До найбільш типових завдань, які можуть бути вирішені за допомогою мобільного маркетингу, можна віднести завдання, пов’язані з просуванням бренда: ? формування іміджу бренда, позиціонування; ? інформування аудиторії про якості бренда або товару; ? розширення обізнаності про бренд і/або лояльність аудиторії; ? формування позитивного ставлення споживачів до бренда; ? підтримка через мобільний канал ідеї та сценарію основної рекламної кампанії, що триває у традиційних ЗМІ: TV, зовнішніх та друкованих носіях, радіо і т.п.; також завдання, пов’язані з продажем:

• стимулювання продажу для кінцевих споживачів та для посередників;

• стимулювання пробної покупки;

• стимулювання повторної покупки;

• стимулювання укрупнення покупки;

• стимулювання використання лінійки товарів.

Важливо відзначити, що, вирішуючи ці завдання, мобільний маркетинг зовсім не конкурує з традиційними каналами комунікацій, такими як TV, друкована реклама і т. п., а є їх цікавим і ефективним доповненням.

Доповнення у вигляді мобільного маркетингу дозволяє:

1. Збільшити ефективність впливу традиційної медіа-реклами за рахунок залучення частини цільової аудиторії у пряму комунікацію з рекламованим брендом.

2. Залучити до рекламної кампанії додаткову увагу аудиторії з підтвердженою купівельною спроможністю: власників стільникових телефонів.

3. Використовувати нові та привабливі промо-заходи у випадку організації

BTL-акцій.

Цільова аудиторія — це ще один параметр (поряд із цілями та завданнями), що дозволяє визначити, доречним чи ні є використання мобільного маркетингу в даній компанії. А також, у разі позитивного рішення про використання мобільних маркетингових комунікацій, визначити вимоги до сценарію акції.ний маркетинг, вважається молодіжна аудиторія — від зовсім юних тинейджерів, які отримали у своє розпорядження перший мобільний телефон (близько 12 років), і до 25.

Проте насправді аудиторія, яка може бути залучена в комунікацію за допомогою маркетингового каналу, є значно ширшою. Це залежить від того, які стимули й бонуси пропонуються учаснику кампанії. Наприклад, якщо запропонувати як приз за участь у SMS-вікторині автомобіль, то частка чоловіків у віці до 35 років серед учасників стрімко зросте.

Молодь дійсно активніше, ніж інші вікови групи, бере участь у різноманітних sms-акціях, але це пояснюється здебільшого саме тим, що молоді люди простіше і швидше освоюють нові канали комунікації. При цьому останнім часом підключаються вже й люди більш старшої вікової категорії. Головне — запропонувати те, що їм буде цікаво, наприклад побутову техніку як головний приз.

Мобільний комунікаційний канал не є жорстко орієнтованим на певну вікову групу: багато в даному питанні залежить від сценарію кампанії і від бонусів.

Географія кампанії визначає насамперед вимоги до організаційно-технологічних елементів кампанії.

Наприклад, залежно від того, жителям яких регіонів і міст буде запропоновано участь в акції, формуються вимоги до використання в кампанії номеру, на який учасники будуть відсилати повідомлення.

Найчастіше (якщо мова не йде про номери спеціально виділені, стільниковими операторами саме під дану акцію) це короткий чотиризначний номер, доступний абонентам операторів: МТС, Київстар, Life:). Це дозволяє зробити акцію доступною для більш ніж 90 % власників стільникових телефонів.

Тривалість кампанії, як правило, впливає передусім на її вартість. Оскільки ряд статей бюджету — наприклад, супровід кампанії — безпосередньо залежить саме від тривалості запланованої акції.

Способи та засоби, за допомогою яких анонсуються акції, є дуже важливим параметром, оскільки залучити людей у мобільну комунікацію можна, тільки задіявши традиційні медіа. Тобто будь-яка кампанія з мобільного маркетингу починається з того, що людина, яка бажає взяти в ній участь, має відправити повідомлення на номер акції. Будь-яка розсилка від організатора акції до абонента (якщо абонент раніше не виявив своєї згоди на отримання інформації про акцію, наприклад, залишив свій номер телефону в анкеті або на сайті) розцінюються як спам.

Тому завдання організатора — залучити людину в мобільну комунікацію, спровокувавши його на відправку першого повідомлення. Для цього необхідно донести інформацію про акцію до потенційного учасника. Це аж ніяк не означає, що кампанія з мобільного маркетингу повинна обов’язково ставати інформаційним приводом для окремої рекламної кампанії. Для анонса акції та залу

чення до неї учасників цілком може бути використана поточна рекламна активність. Анонс акції з номером, на який потрібно відправити повідомлення, щоб стати учасником, може бути розміщений: ? як додатковий блок в рекламних матеріалах: TV-роликах, радіо-роликах, друкованій рекламі і т. п;? на упаковці товару і т. п.

Спосіб і формат анонсування акції суттєво впливає на кількість її учасників.

Що стосується розробки сценарію кампанії з мобільного маркетингу, то — це інтеграція креативних рішень і промо-технік зі знаннями мобільних технологій, а також організаційних правил і вимог з боку стільникових операторів.

Тому в цьому блоці, що традиційно відносяться до розділу «креатив», наявні фактори, які необхідно враховувати.

Так, крім цілей і завдань кампанії, а також характеристик цільової аудиторії сценарій мобільної кампанії визначає:

• існуючі можливості передачі інформації через стільникові мережі;

• можливості стільникових телефонів абонентів;

• рівень обізнаності аудиторії з певним способом роботи з інформацією в стільниковому телефоні.

З особливостей sms-повідомлення можна виділити такі:

— не всі мобільні телефони підтримують кирилицю, тому, як правило, повідомлення відправляється в транслітерації, тобто, наприклад так: «Mobil’nyj marketing — novyj i perspektivnyj kommunikacionnyj kanal»;

— довжина повідомлення обмежений: це 160 символів для тексту в транслітерації та 70 символів кирилиці.

Використання сценарію кампанії з мобільного маркетингу, заснованої на sms-форматі, дозволить максимізувати потенційну аудиторію акції: по суті, це кожен власник стільникового апарата. Водночас можливості sms-повідомлень обмежені: це текст. Однак компенсувати невиразність sms-повідомлення можна, наприклад, захоплюючим ігровим сценарієм кампанії. Інша ситуація з можливістю відправляти графічні повідомлення (кольорові картинки або MMS-повідомлення) на стільникові телефони.

Для отримання кольорової динамічної картинки людині необхідно: налаштувати і підключити WAP і GPRS; налаштувати MMS-сервіс.

Таким чином, кількість потенційних учасників акції, які зможуть отримати картинку, буде відчутно меншою, ніж кількість тих, хто зможе взяти участь в sms-промоушені.

За твердженням фахівців, тільки третина всіх SMS-акцій успішна. Основні причини цього: недостатньо реклами, невдалий час для акції, нецікава механіка (механіка акції дуже важлива). Варіант «відправ SMS, отримай картинку» споживачам не дуже цікавий. Тому важлива не тільки креативна оболонка акції, але і спеціальні пропозиції, конкурси, бонуси і т. д.

Самостійно розробити акцію з мобільного маркетингу досить складно. Тому, як правило, великі компанії звертаються для розробки заходів з мобільного маркетингу до спеціалізованих агентств, але стратегічне керівництво проектом і

прийняття рішень здійснюють самостійно.

Підготовка технологічної та організаційної складових кампанії.

Після того, як сценарій кампанії визначений, можна братися за її безпосередню підготовку.

Для цього необхідно отримати в розпорядження:кам акції. Як правило, номер є коротким чотиризначним. Отримання номеру для проведення акції — це організаційна проблема. По-перше, номер має бути єдиний (тобто однаковий) для всіх учасників планованої акції, незалежно від того, абонентами яких стільникових операторів вони є.

Це означає, що потрібно отримати дозвіл на використання цього номера в усіх стільникових операторів тих регіонів, в яких планується проведення акції. Виділення такого номера займає від одного-двох місяців (якщо йдеться про доступність акції для абонентів Києва та Київської області) і до півроку (якщо говорити про доступність акції всім українським абонентам). Якщо акція планується локальною (у рамках одного регіону, наприклад) або необхідна тільки технічна підтримка, то простіше (і дешевше) буде звернутися до контент-провайдера (часто він же і сервіс-провайдер).

Контент-провайдери працюють з операторами стільникового зв’язку безпосередньо, тому вже або мають велику базу коротких номерів, або в лічені дні оформляють новий короткий номер у оператора. Така оперативність можлива тому, що значна кількість контент-провайдерів, які працюють не перший рік на ринку, вже або мають «про запас» нові короткі номери, або завдяки тривалим відносинам з операторами стільникового зв’язку мають певні пільги при підключенні, при оформленні нових номерів, або співпрацюють з операторами.

До того ж так само, як і агентства мобільного маркетингу, контент-провайдери зобов’язані надавати увесь технічний супровід акції, а саме: софт, налаштовані комп’ютери, які дозволяють у режимі он-лайн не тільки відстежувати всі вхідні на номер повідомлення, але й автоматично відсортовувати їх і навіть розсилати відповідні повідомлення. Більше того, сьогодні більшість контент-провайдерів мають у своєму штаті департаменти мобільного маркетингу, які також можуть проконсультувати з приводу SMS-розсилок.

• Технологічну інфраструктуру (апаратно-програмну платформу), яка буде підключатися до SMS-центрів стільникових операторів і управляти інформаційним обміном між абонентами та центром управління акцією, що знаходяться в організатора. Дана технологічна інфраструктура включає в себе необхідний набір програм та обладнання (сервери, мережеве обладнання, канали зв’язку).

• Прикладне програмне забезпечення, яке буде (у максимально автоматизованому режимі) керувати мобільною кампанією у відповідності із запланованим сценарієм.

• Співробітників, які будуть стежити за роботою цього обладнання.

Зрозуміло, що часто немає ніякого сенсу вирішувати всі ці питання самостійно всередині компанії — значно логічніше використовувати зовнішнє агентство, яке весь основний інструментарій вже має. Доопрацювання найчастіше вимагає програма, призначена конкретній мобільній акції. Утім, і це далеко не в

усіх випадках: існують стандартні готові рішення.

Звичайна структура бюджету на кампанії мобільного маркетингу, має такий вигляд: ? Сетап — це розділ, до якого включено всі роботи (витрати), які необхідно зробити до запуску проекту.? Оренда номерів та апаратно-програмної платформи. ? Необхідні програмні доопрацювання для реалізації сценарію акції. ? Вартість розробки або ліцензування креативу. ? Операції. Це оплата вихідного трафіка (їх посилають системою SMS та інших повідомлень) та обробки прийнятого трафіка. Дана складова завжди залежить від кількості реальних учасників кампанії в цьому одне з достоїнств мобільного маркетингу. ? Агентські послуги. Це витрати, які оплачують агентству, яке займається розробкою і впровадженням акції. ? Управління підготовкою та проведенням акції, супровід та технологічна підтримка акції ? Звітність і аналітика під час і за підсумками акції.

Загальна вартість кампанії з мобільного маркетингу починається від 5 тис. у. о. і може досягати кількох сотень тисяч доларів (відомі на сьогоднішній день цифри — близько 200 тис. у. о.).

В Україні мобільний маркетинг більшою мірою асоціюється з SMS-розсилками. Перспективи мобільного маркетингу в Україні — трансформація існуючих активностей у даній сфері в повноцінний медіа-канал, який буде конкурентний зі стандартними медіа-каналами.

Прямий маркетинг — це стратегія. Це прагнення набувати та утримувати цінних клієнтів. У центрі уваги має бути клієнт, а не товар. Товар повинен представляти цінність для кожного споживача, задовольняти його особливі потреби. Необхідно укріплювати відношенні з клієнтами. Чим вони кращі, тим більший прибуток. Важливо, не скільки засобів комунікації використовувалося, а скільки звернень дійшло до споживача. Тільки інформація про споживачів, знання форм і методів, за допомогою яких можливо вплинути на клієнтів, можуть принести успіх та знизити ризики.


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
5.4. Ефективність директ-маркетингових кампаній
Резюме
РОЗДІЛ 6. ОСОБИСТИЙ ПРОДАЖ
6.2. Процес персонального продажу
6.3. Психологічні основи персонального продажу
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)