Posibniki.com.ua Маркетинг Маркетингове ціноутворення 12.2. Запитання і тести для самоконтролю


< Попередня  Змiст  Наступна >

12.2. Запитання і тести для самоконтролю


Перевірте рівень засвоєння теоретичного матеріалу теми, відповідаючи на такі запитання.

1. Розкрийте особливості ціноутворення на промисловому ринку.

2. У чому полягає специфіка управління цінами у сфері послуг?

3. Які основні стратегії ціноутворення використовуються у сфері роздрібної торгівлі? Назвіть і охарактеризуйте їх.

4. Поясніть специфіку ціноутворення в електронній торгівлі. Відповідь підкріпіть прикладами.

5. Які специфічні риси притаманні ціноутворенню в міжнародному бізнесі?

6. Яку ціну вважаються світовими?

7. Поняття світової базової ціни.

8. Основні види світових цін та їх особливості.

9. Що таке трансфертні ціни?

10. Поясність сутність трансфертного ціноутворення.

11. Назвіть чинники ціноутворення послуг і типи їх цінових пакетів.

12. Які бувають методи ціноутворення у сфері послуг?

13. За якими формулами розраховується ціна послуги за методом питомої ціни та методом балів?

14. У чому полягає специфіка регресійного методу встановлення ціни у сфері послуг?

15. За якою формулою визначається ціна туристичної послуги?

16. Які цінові стратегії використовуються при встановленні ціни на медичні послуги?

17. Які методи використовуються при встановленні ціни на підприємствах громадського харчування?

18. Назвіть параметри, що є необхідною умовою для того, щоб товар був прийнятним для інтернет-торгівлі.

19. На які групи подіялються товари, прийнятні для інтернет-торгівлі?

20. Які новації ціноутворення обумовлені появою Інтернету?

21. Назвіть групи витрат, що мають місце при ціноутворенні в Інтернеті?

22. Дайте характеристику методам ціноутворення в Інтернеті.

23. У чому полягає зміст онлайнових аукціонів?

24. У чому полягає зміст онлайнової оренди?

25. Дайте характеристику цінового пакетування в Інтернеті.

26. На чому ґрунтується метод ціноутворення «реклама платить за товар»?

Тести

1. Світовою називається ціна: а) встановлена монополіями; б) за якою поставляється товар великими партіями; в) визначена провідними в світі фірмами, які спеціалізуються на виробництві та імпорті товарів.

2. Ціни, за якими реалізується і закуповується продукція підприємств, фірм та організацій незалежно від форм власності, — це: а) вільні ціни; б) зональні ціни; в) оптові ціни; г) закупівельні ціни.

3. До функції ціни належать: а) функція обліку і виміру витрат суспільної праці, функція пропорційності та рівноваги в господарстві; б) функція обліку, функція рівноваги в господарстві, стимулююча функція; в) функція обліку і виміру витрат суспільної праці, функція пропорційності та рівноваги в господарстві, стимулююча функція, розподільча функція; г) стимулююча функція, розподільча функція.

4. Ціни, за якими реалізується і накуповується продукція підприємств, фірм та організацій незалежно від форм власності, — це: а) вільні ціни; б) зональні ціни; в) оптові ціни; г) закупівельні ціни.

5. Так звані цінові лінії використовують, коли: а) підприємство встановлює ціни на доповнювальні товари; б) підприємство встановлює ціни за географічним принципом;

в) підприємство реалізує асортиментну групу товарів різного рівня якості; г) підприємство дотримується диференційованого ціноутворення.

6. Напрям дій фірми щодо ціноутворення з метою досягнення визначених цілей у конкретній ринковій ситуації протягом конкретного періоду — це: а) фактори ціноутворення; б) етапи процесу ціноутворення; в) цінова політика; г) цінова стратегія.

7. До основних переваг стратегії «кожен день низькі ціни» не відноситься: а) формування у покупця відчуття справедливості ціни; б) зниження кількості відкладених покупок; в) скорочення витрат на рекламу; г) простота реалізації;

8. Інтернет-аукціони мають такі переваги у порівнянні з традиційною формою їх проведення: а) ретельний відбір учасників за заздалегідь визначеними критеріями; б) збільшення загальної кількості учасників; в) можливість виставити на аукціон більшу кількість предметів, ніж при проведенні традиційних аукціонів; г) учасникам аукціону доступна найдетальніша інформація про предмети, що виставляються на продаж; д) відповіді а) та в); е) відповіді б) і г).

9. Трансфертні ціни – це ціни, що використовуються: а) у сфері трансферних перевезень; б) при оплаті трансферу технологій; в) для розрахунків всередині мультинаціональної корпорації (групи компаній) між взаємозалежними підрозділами (підприємствами, що входять до складу групи), знаходяться в різних країнах; г) для розрахунків у міжнародній торгівлі розвинутих країн з країнами, що розвиваються.


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
12.5. Практичні завдання та ситуаційні вправи
12.6. Питання для обговорення на практичних заняттях
2. Рекомендації з підготовки письмових індивідуальних робіт
ГЛОСАРІЙ
11.5. Практичні завдання та ситуаційні вправи
11.3. Задачі для самостійного розв’язання
11.2. Запитання і тести для самоконтролю
Тема 11 КОН’ЮНКТУРНІ ДОСЛІДЖЕННЯ В ПРОЦЕСІ ЦІНОУТВОРЕННЯ ТА ОЦІНКА ЦІНОВОГО РИЗИКУ
10.3. Задачі для самостійного розв’язання
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)