Posibniki.com.ua Менеджмент STАRT-UP: створення та функціонцування 2.3. ВПРАВА «Вибір назви start-up»


< Попередня  Змiст  Наступна >

2.3. ВПРАВА «Вибір назви start-up»


Як уникнути поширених помилок:

• Проводити оцінку ідеї, покладаючись на почуття, а не на факти.

• Бути неспроможним довідатись у інших експертів про дану галузь під час оцінювання ідеї.

• Бути неспроможним побачити слабкі сторони в ідеї (порівняно з Моделлю підприємства) і розробити план вирішення їх.

• Закохуватися у продукт/послугу.

• Бути неспроможним вислухати критику даної ідеї.

• Робити судження на підставі помилкового засновку, наприклад: Я люблю їсти рибу, тож я відкрию рибний магазин.

2.3. ВПРАВА «Вибір назви start-up»

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

Створення ідеальної назви [9, с. 164

—165]. Існує кілька підходів до розробки ідеальної назви:

Неологізми (знову створені) це техніка продукування імен, яких не існує в мові. Наприклад: Tylenol, Teflon, Pepsi

— це все неологізми.

Переваги: неологізми не мають історії, нове слово ні з чим не асоціюється. Якщо воно вдале, то така назва може не тільки запам’ятатись, але й означати цілу індустрію (Хеrox, Kleenex, Pam-pers). Такі назви ідеальні для товарів, що продаються на світових ринках.

Недоліки: ці слова нічого не означають Ім’я за змістом може краще запам’ятовуватись і відразу асоціюватися з товаром, тоді як у неологізм треба буде ще вдихнути життя.

Слова, що використовуються у звичайній мові. Кращі приклади таких назв — це ті, які перегукуються зі специфікою занять компанії або сферою використання продукту: Sprint, Oracle, Time Manager — ці імена чітко вказують на те, що саме вони презентують.

Переваги: асоціативне сприйняття.

Недоліки: неможливість адекватної змістової заміни у разі зміни країнового ринку (країни), не завжди можна захистити в повному обсязі (з правової точки зору).

Гібриди (абревіатури) — ThinkPad, PanAm, Aguafresh.

Переваги: опис продукту за допомогою звичайних слів, має повне право на реєстрацію і захист в повному обсязі.

Акроніми — ВР, ІВМ тощо. Такі назви давали інженери, яким було простіше називати вироби не кількома словами, а буквами.

Недоліки: щоб таке ім’я запам’ятали, треба докласти багато зусиль, оскільки його важко запам’ятовувати і воно нічого не говорить споживачеві.

Сім правил вибору імені Ім’я має бути:

1) коротке і зі значенням;

2) відмінне від інших і унікальне;

3) пов’язане з реальністю;

4) здатне встановлювати комунікативний процес;

5) швидко запам’ятовуватись;

6) приємним для очей і для слуху;

7) не мати негативних асоціацій.

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

Назва повинна:

• визначати товар чи послугу, які будуть вироблятися;

• звучати сучасно;

• створювати позитивний імідж;

• легко вимовлятися і запам’ятовуватися;

• не повторювати назву інших підприємств.

2.4. ЗАВДАННЯ «Визначення правової форми діяльності start-up»

Для виконання завдання необхідно знайти в інтернеті Податковий кодекс України, Господарський кодекс України та інші законодавчі акти, визначити й обґрунтувати правову форму діяльності новоствореного start-up [7, 8].

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

Нормативно-правову базу ведення діяльності start-up в Україні складають такі законодавчі акти:

1. Закон України «Про інвестиційну діяльність» від 18.09.1991 р. № 1560

—ХІІ.

2. Закон України «Про режим іноземного інвестування» від 19.03.1996 р. № 93/96—ВР.

3. Закон України «Про інноваційну діяльність» від 04.07.2002 р. № 40

—ІV;

4. Закон України «Про наукові парки» від 25.06.2009 р. № 1563

—VІ;

5. Закон України «Про авторське право та суміжні права» від 23.12.1993 р. № 3792—ХІІ;

6. Закон України «Про охорону прав на винаходи і корисні моделі» від 15.12.1993 р. № 3687—ХІІ;

7. Закон України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг від 15.12.1993 р. № 3689—ХІІ.

2.5. ВПРАВА «Якби не було мого start-up» [3, с. 24]

Кожна команда має визначити основну мету створення start-up.

Мета: я створюю srart-up, тому що хочу зробити щось значуще: а) зробити світ кращим ___________; б) підвищити якість свого життя ____________; в) підвищити якість життя соціуму _____________; г) реалізувати свою мрію _________________; д) інше __________________________.

Завершіть речення:

Якби не було мого start-up, світ був би гіршим, тому що… ________________________________________________________ ________________________________________________________ ________________________________________________________ ________________________________________________________

2.6. ВПРАВА «Мантра» [3, с. 26]


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
ТЕМА 5. ВІДБІР ПЕРСОНАЛУ ДО START-UP
1.1. ТЕСТ «Оціни себе сам» [7, с. 144] ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ВИКЛАДАЧЕВІ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ВИКЛАДАЧЕВІ
Нетрадиційні методи відбору персоналу
Файл 2. Управління персоналом start-up ЧАС:
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)