< Попередня  Змiст  Наступна >

Частина 2. Слоган


Слоган є вираженням головного напрямку діяльності компанії і як найяскравіший комунікативний інструмент, безпосередньо демонструє її позиціювання.

СЛОГАНИ «КОКА-КОЛА»

СлоганПозиціювання

1886 — Пийте Кока-Колу!  
1939 — Кока-Кола незрівнянна!  
1950 — Навіть спрага потребує якості!  
1970 — Це справжня річ!  
1986 — Захопи хвилю!  
1990 — Завжди Кока-Кола!  
1995 — З Кока-Колою справи йдуть краще!  
2001 — Життя чудове!  
2006 — Живи на Кока-Кольному боці!  
2014 — Рух — це життя!  

СЛОГАНИ «ПЕПСІ»

Слоган Позиціювання
1939 — Сплачуєш як завжди, одержуєш — вдвічі!  
1944 — Ви з покоління Пепсі!  
1984 — Нове покоління обирає Пепсі!  
1994 — Бери від життя все!  
2007 — Будь щасливішим!  
2013 — З Пепсі тут і зараз!  

2.4. ВПРАВА «Визначення варіанта позиціювання»

У реальному ринку існує безліч варіантів позиціювання товару / послуги start-up, тому необхідно обрати саме такий варіант позиціювання, з яким погодиться цільова група споживачів. За даними, наведеними в таблиці, визначте найприйнятніший варіант позиціювання.

Варіант позиціювання Характеристика Деталізований опис
За ціною Низька / висока  
За якістю Відмінна / звичайна  
За сервісом Відмінний / обмежений  
За інновацією Радикальна / поліпшуюча  
За корисністю Унікальна / звичайна  
За виробництвом На замовлення / Стандартизоване  

Завдання. Визначити п’ять варіантів позиціювання start-up та сформулювати відповідно до кожного варіанта позиціювання ре-

2.5. ТЕСТ «Від протилежного» [5, с. 56]

Перевірте, чи опис товару / продукції start-up є повною протилежністю опису подібної продукції конкурентів.

Характеристики продукту / послуги start-up Характеристики продукту / послуги конкурента
   

2.6. ВПРАВА «Знайди доказ» [5, с. 57]

Наведіть конкретні докази щодо кожного епітета, який використовується в описі характеристик продукту / послуги start-up.

Епітет Доказ
   
   

2.7. ВПРАВА «Інструментальне забезпечення позиціювання start-up»


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
2.10. КЕЙС «ModnaKasta: чи існує шопінг on-line?»
ТЕМА 9. ЗАЛУЧЕННЯ КАПІТАЛУ ДО START-UP
1.3. ВПРАВА «Сформулюй бізнес-ідею для конкурсу / гранта»
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ВИКЛАДАЧЕВІ
Файл 2: Пошук інвесторів та співпраця з ними ЧАС:
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)