Слоган є вираженням головного напрямку діяльності компанії і як найяскравіший комунікативний інструмент, безпосередньо демонструє її позиціювання.
СЛОГАНИ «КОКА-КОЛА»
СлоганПозиціювання
1886 — Пийте Кока-Колу! |
|
1939 — Кока-Кола незрівнянна! |
|
1950 — Навіть спрага потребує якості! |
|
1970 — Це справжня річ! |
|
1986 — Захопи хвилю! |
|
1990 — Завжди Кока-Кола! |
|
1995 — З Кока-Колою справи йдуть краще! |
|
2001 — Життя чудове! |
|
2006 — Живи на Кока-Кольному боці! |
|
2014 — Рух — це життя! |
|
СЛОГАНИ «ПЕПСІ»
Слоган |
Позиціювання |
1939 — Сплачуєш як завжди, одержуєш — вдвічі! |
|
1944 — Ви з покоління Пепсі! |
|
1984 — Нове покоління обирає Пепсі! |
|
1994 — Бери від життя все! |
|
2007 — Будь щасливішим! |
|
2013 — З Пепсі тут і зараз! |
|
2.4. ВПРАВА «Визначення варіанта позиціювання»
У реальному ринку існує безліч варіантів позиціювання товару / послуги start-up, тому необхідно обрати саме такий варіант позиціювання, з яким погодиться цільова група споживачів. За даними, наведеними в таблиці, визначте найприйнятніший варіант позиціювання.
Варіант позиціювання |
Характеристика |
Деталізований опис |
За ціною |
Низька / висока |
|
За якістю |
Відмінна / звичайна |
|
За сервісом |
Відмінний / обмежений |
|
За інновацією |
Радикальна / поліпшуюча |
|
За корисністю |
Унікальна / звичайна |
|
За виробництвом |
На замовлення / Стандартизоване |
|
Завдання. Визначити п’ять варіантів позиціювання start-up та сформулювати відповідно до кожного варіанта позиціювання ре-
2.5. ТЕСТ «Від протилежного» [5, с. 56]
Перевірте, чи опис товару / продукції start-up є повною протилежністю опису подібної продукції конкурентів.
Характеристики продукту / послуги start-up |
Характеристики продукту / послуги конкурента |
|
|
2.6. ВПРАВА «Знайди доказ» [5, с. 57]
Наведіть конкретні докази щодо кожного епітета, який використовується в описі характеристик продукту / послуги start-up.
2.7. ВПРАВА «Інструментальне забезпечення позиціювання start-up»