Posibniki.com.ua Менеджмент STАRT-UP: створення та функціонцування Сильні сторони start-up. Фокус-група


< Попередня  Змiст  Наступна >

Сильні сторони start-up. Фокус-група


Сильні сторони start-up – це будь-яка наявна перевага start-up, якої немає в підприємств, що функціонують в даний момент на конкретному ринку, — інноваційна ідея, інноваційний продукт з унікальними характеристиками, команда професіоналів, наявність фінансових ресурсів, інтенсивність реалізації бізнесідеї тощо.

Заповнити нижченаведену таблицю, визначивши сильні сторони start-up.

Сильні сторони start-up Опис Ймовірність формування
Інноваційна бізнес-ідея    
Професіональний менеджмент    
Висока ймовірність реалізації бізнес-ідеї    
Наявність власної розробки    
Наявність фінансових ресурсів або висока ймовірність їх залучення    
Прогнозовані короткі строки освоєння інноваційного продукту / послуги    

1.3. ЗАВДАННЯ «Ідентифікація унікальної конкурентної переваги (УКП) start-up»

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

Унікальна конкурентна перевага — це розпізнавана перевага торговельної пропозиції одного із продуцентів, яка вочевидь вирізняє його з-поміж інших, унаслідок чого споживачі цільового ринку здійснюють вибір на користь пропонованої продуцентом переваги.

Навести опис унікальної конкурентної переваги start-up.

Унікальна конкурентна перевага Опис унікальної конкурентної переваги
Вигода споживачів  
Унікальність продукту та його характеристик  
Сталість та невідтворюваність УКП конкурентами  
Прибутковість для start-up  

1.4. ЗАВДАННЯ «Проведення фокус-групи для формування уявлення споживача про товар / послугу start-up»

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

Фокус-група

— це гнучка форма одержання маркетингової інформації, що узагальнено є поглибленим інтерв’юванням цільової аудиторії. Таке дослідження проходить у формі групової дискусії й орієнтоване на одержання від учасників групи якнайбільше повної і різноманітної інформації з тієї чи іншої проблеми. Фокус-група — це об’єднана за деякими критеріями мала кількість респондентів, увага і інтелектуальні зусилля якої тимчасово зосереджені дослідником на конкретній проблемі.

ПРИМІТКА. Орієнтовна структура сценарію фокус-групи наведена в дод. 4.

1.5. ВПРАВА «Карта емпатії як інструмент позиціювання»

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

Карта емпатії — це інструмент візуалізації ідей, що дозволяє краще зрозуміти середовище споживачів, поведінку і проблеми цільового споживача та розробити деталізований профіль споживача [8, с. 136

—137]. Побудова карти допомагає зрозуміти, за що споживач погоджується платити гроші.

Уявіть умовного споживача як реальну людину та складіть карту емпатії. Для цього виконайте опис умовного споживача в такій послідовності:

ПРИМІТКА. Форму карти емпатії наведено в дод. 4.

А. ЩО СПОЖИВАЧ БАЧИТЬ? Опишіть, що він бачить навколо себе:

• На що схоже довкілля?

• Хто споживача оточує?

• З ким він товаришує?

• З якими пропозиціями стикається в повсякденному житті, що суттєво відмінні від існуючих на ринку?

• Якими проблемами переймається?

Б. ЩО ВІН ЧУЄ? ОПИШІТЬ, ЯК СЕРЕДОВИЩЕ ВПЛИВАЄ НА НЬОГО?

• Що говорять його друзі, його супутниця / супутник життя?

• Хто і як реально впливає на нього?

• Які медіаканали на нього впливають?

В. ЩО ВІН ДУМАЄ І ВІДЧУВАЄ? Спробуйте уявити, що його хвилює?

• Що для нього дійсно є важливим, але він це не висловлює?

• Уявіть його емоції. Що його зачіпає?

• Через що він здатний не спати ночами?

• Спробуйте описати його мрії і сподівання.

Г. ЩО ВІН ГОВОРИТЬ І РОБИТЬ? Уявіть, що саме він розповідає і як поводиться на публіці.

• Як він тримається?

• Про що він може розповісти оточенню?

• Зверніть особливу увагу на потенційний конфлікт меж тим, що він здатний говорити, і тим, що він реально думає і відчуває.

Д. ЩО ЙОГО ТУРБУЄ?

• Які його найсуттєвіші розчарування?

• Які перешкоди існують між ним та його бажаннями і прагненнями?

• Чого він побоюється в житті?

Е. ДО ЧОГО ВІН ПРАГНЕ?

• Чого він справді хоче досягти, що йому потрібно?

• Що є для нього мірилом успіху?

• Які стратегії він міг би використати для досягнення своїх цілей?

Намалюйте карту емпатії (дод. 4), надайте споживачеві ім’я. Опишіть споживача з його власної точки зору, рухаючись по карті від категорії «Зір» до категорії «Відчуття».

Після заповнення карти емпатії треба відповісти на такі питання:

• Чого хоче цей споживач?

• Які спонукальні мотиви його поведінки?

• Що ми можемо для нього зробити?

1.6. ВПРАВА «Визначення цільової групи споживачів та ідентифікація купівельного профілю супер-новаторів»


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
Файл 2. Розробка позиціювання start-up ЧАС:
Частина 2. Слоган
2.8. ЗАВДАННЯ «Персональне позиціювання»
2.10. КЕЙС «ModnaKasta: чи існує шопінг on-line?»
ТЕМА 9. ЗАЛУЧЕННЯ КАПІТАЛУ ДО START-UP
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)