Posibniki.com.ua Менеджмент STАRT-UP: створення та функціонцування 1.15. ВПРАВА «Рейтингування компаній як соціально відповідальних»


< Попередня  Змiст  Наступна >

1.15. ВПРАВА «Рейтингування компаній як соціально відповідальних»


Оцінювання ефективності реалізації програм соціальної відповідальності суб’єктів господарювання є доволі складною проблемою, оскільки не всі результати такої діяльності можливо виміряти. Зрозуміло, що реалізація заходів соціальної відповідальності потребує витрат у короткостроковому періоді.

Однак, прихильність і позитивна репутація компаній, які очолюють рейтинг соціально відповідальних компаній, сприяє зростанню їхньої інвестиційної привабливості і, відповідно, залученню інвесторів та партнерів.

Водночас, існує взаємозв’язок між корпоративною репутацією і ринковою цінністю компанії завдяки наявності значної когорти лояльно налаштованих клієнтів, потреби яких задовольняють продукти і послуги компанії та які цінують її доброчинну діяльність. Reputation Institute (RI) — міжнародна організація, яка розробляє і вимірює корпоративну репутацію, однією зі складових якої є соціальна відповідальність. Так, згідно з моделлю RepTrack, яку використовує RI, корпоративний імідж вимірюється такими параметрами [1, с. 48—49]:

• продукти, послуги;

• інновації;

• умови роботи;

• корпоративне управління;

• соціальна відповідальність;

• лідерство;

• результативність.

Завдання.

Запропонуйте критерії оцінювання репутації start-up, використовуючи перелік наведених вище параметрів.

1.15. ВПРАВА «Рейтингування компаній як соціально відповідальних»

Завдання. Знайти в Інтернеті рейтинг світових та українських соціально відповідальних компаній. Визначити, за якими критеріями порівнюють світові компанії, і з якими — українські. Проаналізувати результати виконання компаніями програм корпоративної соціальної відповідальності. Порівняти досягнення світових компаній і українських.

Визначити бар’єри розробки та реалізації програм корпоративної соціальної відповідальності.

Зробити висновки та запропонувати вдосконалення соціально відповідальної діяльності в умовах українського ринку. ла нові тарифні плані для контрактних і корпоративних абонентів, засновані на принципі динамічного зменшення вартості хвилини залежно від використаного ефірного часу. Уже 1 вересня GSM-900 і GSM-1800; роумінгові послуги у 195 країнах на п’яти континентах, послуги широкосмугового доступу до Інтернету на базі FTTB, послуги фіксованого зв’язку для бізнесу за найсучас

1.16. КЕЙС «Подзвони мені, подзвони!» [4]

Про компанію. «Київстар» — оператор № 1 на ринку мобільного зв’язку, один з найкращих брендів в Україні.

Свою історію компанія почала ще у 1994 р., а вже 9 грудня 1997 р. пролунав перший дзвінок у мережі мобільного зв’язку «Київстар». «Київстар» — перша компанія, яка ще у 2002 р. вве2004 р. «Київстар» вивела на ринок перший в Україні міжнародний молодіжний мобільний бренд — DJUICE. «Київстар» надає послуги мобільного зв’язку у стандартах нішими технологіями.

Нині послугами «Київстар» користується кожен другий українець. Об’єднана база клієнтів становить понад 27 млн осіб. З 2010 р. «Київстар» також надає послуги фіксованого зв’язку та Інтернету; нині мережа широкосмугового Інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України.

За результатами дослідження мереж NetQB, компанії Ericsson, проведеного у 2012 р., мережу мобільного зв’язку «Київстар» визнано однією з кращих у Європі. «Київстар» — провідний національний мультисервісний оператор телекомунікацій України. Інноваційність та якість діяльності «Київстар» високо цінуються професіоналами: «Київстар» завоювала «золото» і «бронзу» Effie Awards Ukraine 2011 р. у номінації «Засоби і послуги зв’язку».

Маркетинг-команда «Київстар» у 2011 р. була визнана кращою в чотирьох номінаціях Х-RAY Marketing Awards.

Соціальна відповідальність. Корпоративна соціальна відповідальність «Київстар» — це ведення бізнесу в гармонії із суспіВеликої Турботи про клієнта. «Київстар» прагне досягати успіху в бізнесі виключно шляхом, що відповідає розвитку суспільства і країни. Корпоративна відповідальність «Київстар» реалізується згідно з прийнятою у 2009 р. Концепцією корпоративної соціальної відповідальності та відповідає принципам Глобального договору ООН, до якого «Київстар» приєдналась у травні 2006 р.

Для «Київстар» соціальна відповідальність бізнесу — це комплексне поняття, основні складові якого такі:

Відповідальність за власні послуги: добровільна відмова від розміщення і продажу «дорослого» контенту і гемблінгу, співробітництво з МВС України у протидії розповсюдженню незаконного контенту в Інтернеті і мобільного шахрайства, а також інформаційна робота щодо навчання дітей безпечного використання Інтернету і формування мобільної культури в суспільстві.

Корпоративна доброчинність: всеукраїнська доброчинна ініціатива «Для людей, для країни!», спрямована на допомогу дітям-інвалідам і дітям, котрі позбавлені батьківської опіки, а також людям похилого віку.

Захист природного середовища: надання дружніх до природного середовища послуг, дотримання вимог екологічного законодавства й мінімізація впливу на природне середовище завдяки раціональному використанню ресурсів.

Виконання зобов’язань: прозоре та етичне ведення бізнесу згідно із законодавством, повна сплата податків, внесок компанії в соціальний та економічний розвиток країни.

Колектив «Київстар» — це близько 4500 професіоналів, які працюють по всій Україні. Кілька років поспіль «Київстар» називають кращим роботодавцем на українському ринку. Як свідчать дослідження міжнародної аудиторської компанії «Ернст енд Янг», яке проводилось у 2012 р., 84 % співробітників пишаються роботою в «Київстар», а 82 % рекомендують компанію як місце роботи. Інтелектуальна гра для співробітників «КИЇВСТАРіЯ» перемогла у 2011 р. в міжнародному конкурсі HR-проектів розвитку персоналу.

Компанія постійно впроваджує системні програмні соціальні ініціативи, спрямовані на формування культури користування мобільним зв’язком, популяризацію безпечного користування Ін-

льством, добровільно взяті зобов’язання компанії й активна участь у соціальному та економічному розвитку України. Відповідальність компанії базується на місії, баченні, цінностях і ідеї

тернетом дітьми, забезпечує українські школи безкоштовним високошвидкісним Інтернетом, пропагує гуманізм і любов до нашої країни. «Київстар» є активним благодійником, співробітники компанії активно беруть участь у волонтерських програмах.

За ініціативою «Київстар» було організовано першу українську електронну бібліотеку для смартфонів «Магазин розумного контенту». Абоненти «Київстар» дістали доступ до величезних онлайн-збірників творів українських і російських класиків та книг сучасних авторів. Кількість відвідувачів віртуальної бібліотеки для смартфонів тільки за березень 2013 р. становила 150 тисяч. Перше в Україні мобільний додаток для майбутніх батьків «Моя зірочка» компанія «Київстар» презентувала у лютому 2013 р. Додаток створено в рамках нової соціальної програми «Мобільне здоров’я від “Київстар”» за участю кращих фахівців у галузі охорони здоров’я матерів і дітей. «Київстар» залишається найбільшим платником податків серед підприємств галузі зв’язку. За 1 квартал 2013 р. було перераховано більше 876 млн грн у в вигляді податків, зборів і обов’язкових платежів.

Питання для обговорення

1. Визначте, яку модель соціальної відповідальності використовує компанія «Київстар».

2. Які напрямки соціальної відповідальності реалізує «Київстар»?

3. Які саме програми та заходи реалізує компанія «Київстар» для українського соціуму?

4. Наскільки важливими є заходи, що реалізуються «Київстар» для забезпечення безпечного користування Інтернетом дітьми?

5. Наскільки це важливо для українського соціуму в цілому?

6. Знайдіть в Інтернеті інформацію про програму корпоративної соціальної відповідальності компанії-конкурента «Київстар» «МТС» та порівняйте ці програми.

7. Яка з компаній є більш соціально відповідальною — «Київстар» чи «МТС»? Обґрунтуйте відповідь.


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
1.3. ЗАВДАННЯ «Канали on-line та обгрунтування їх використання»
1.7. ЗАВДАННЯ «Розробити програму просування продукту start-up у форматі мобільного маркетингу»
Десять принципів Джеффа Безоса
Агенти впливу в Інтернеті
ТЕМА 14. ОБҐРУНТУВАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ START-UP
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)