Posibniki.com.ua Маркетинг Маркетингове ціноутворення 2. Рекомендації з підготовки письмових індивідуальних робіт


< Попередня  Змiст  Наступна >

2. Рекомендації з підготовки письмових індивідуальних робіт


Основними видами письмових самостійних робіт студентів (обов’язкових або вибіркових), передбачених у межах вивчення курсу «Маркетингове ціноутворення», є реферат, есе, науковий огляд, аналітичний огляд, тематичний огляд.

Реферат (від лат. «referrer» — доповідати, повідомляти) — стисле викладення суті певного питання, теми на основі одного або кількох першоджерел (наукових видань, спеціалізованих періодичних видань, у тому числі розміщених у мережі Інтернет ін.). У рефераті необхідно грамотно і логічно викласти основні ідеї, концепції, що містяться у використаних джерелах з заданої теми, згрупувати їх за точками зору, навести основні фактичні дані і висновки, а також аргументовано викласти власні думки з цього питання, що розглядається, навести порівняння, розмірковування.

Есе (від лат. «exagium» через фр. «essai» — спроба) — невелике за обсягом прозаїчне розмірковування з приводу певних наукових, культурних або суспільних проблемних питань, у жанрі художньо-публіцистичної, науково-популяризаторської творчості; характеризується вільним, не обов’язково вичерпним, але виразно індивідуальним трактуванням обраної теми. Есе передбачає розвиток аргументації та аналізу, їх обґрунтування виходячи з наявних даних, інших аргументів і позицій щодо даного питання. Мета есе полягає у розвитку навичок самостійного творчого мислення і письмового викладення власних думок. Тема есе має містити питання, проблему, мотивувати до міркувань.

Науковий огляд — містить систематизований аналіз наукової інформації з визначеного кола питань, є результатом аналізу першоджерел і призначений для ознайомлення із сучасним станом певних наукових проблем і перспективами їх розвитку.

Аналітичний огляд матеріалів реального підприємства або галузевих даних — містить критичну оцінку інформації, поданої у досліджуваних матеріалах.

Тематичний огляд — систематизований аналіз первинних наукових і/або практичних матеріалів, об’єднаних однією темою.

Теми самостійних робіт можуть бути запропоновані викладачем або самими студентами, в останньому випадку вони мають бути завчасно узгоджені з викладачем.

Основні вимоги до оформлення реферату та есе:

• обсяг — 10

—15 стор.;

• набір тексту виконується у редакторі MS Word;

• аркуш формату А4;

• поля — 2 см з усіх боків;

• шрифт Times New Roman,

• кегель — 14,

• інтервал — 1,5,

• абзац — 1,25 см;

• нумерація сторінок з правого боку під текстом (на титульному листі номер сторінки не ставиться);

• роботу необхідно скріпити;

• цифровий матеріал подається у таблиці, що має порядковий номер (Таблиця 1. Назва таблиці). Рисунки потрібно згрупувати єдиним графічним об’єктом і пронумеру-

вати (Рис. 1. Назва рисунку). При наборі формул/рисунків/таблиць використовується вмонтований Word-редактор;

• у кінці роботи, з нового листа, вказується використана література. Посилання на літературу в тексті необхідно давати в квадратних дужках, наприклад, [1, с. 18], де перша цифра вказує на порядковий номер джерела у списку літератури, а друга — відповідну сторінку в цьому джерелі; одне джерело (зі сторінкою) відокремлюється від іншого крапкою з комою [1, с. 18; 2, с. 20—21];

• усі статистичні дані та цитати мають бути підкріплені посиланнями на джерела. Назви праць у списку літератури розташовуються в алфавітному (за прізвищем автора) порядку. Зразок оформлення списку джерел — для книги, статті з друкованого журналу і статті з електронного журналу в Інтернеті (наведені дані — вигадані):

1. Іванов А. П. Маркетингове ціноутворення. — К.: Либідь, 2014. — 209 с.

2. Петров О. Г. Маркетингове ціноутворення // Менеджмент. — № 3. — 2013. — С. 15—18.

3. Сидоров Г. А. Маркетингове ціноутворення // Маркетинг. — № 5. — 2014. — Режим доступу: www.mаrketing.ua/article=2&567.html

Структура письмової самостійної роботи: ? Титульний лист: містить повну назву університету, факультету, дисципліни, вид і тему роботи, дані про студента (курс, спеціальність, група, ПІБ), прізвище та ініціали викладача. ? Вступ (обсяг: до 1 стор.): сутність і обґрунтування вибору теми, формулюються і коротко характеризуються основна проблема, цілі і завдання роботи, використані джерела. ? Основна частина (обсяг: 10—15 стор., для есе 6—15 стор.): послідовно і логічно розкриваються теоретичні основи обраної теми або проблеми. На основі самостійно підібраних і опрацьованих джерел студент аналізує, узагальнює і у вільній формі, але дотримуючись наукового стилю і використовуючи фахову лексику, аналізує прочитане з даної теми і висловлює свої думки, в тому числі критичні, порівнює підходи до розгляду окремих питань у різних джерелах, що були опрацьовані, відзначає їхні — на його думку — сильні і слабкі сторони тощо. Там, де необхідно, можуть використовуватись таблиці, графіки, діаграми. ? Висновки (обсяг: до 1 стор.): робиться загальний підсумок роботи, формулюються висновки. ? Список використаної літератури.

Критерії оцінювання письмової самостійної роботи студента: ? самостійність виконання; ? відповідність змісту роботи її темі; ? якість виконання (глибина аналізу використаних матеріалів і повнота висвітлення теми, стиль викладення, обґрунтованість тверджень, логічність і послідовність побудови роботи); ? дотримання встановлених термінів здачі роботи на перевірку; ? відповідність вимогам до оформлення роботи.

При оцінюванні роботи значна увага приділяється самостійності опрацювання студентом обраної теми. У разі виявлення плагіата або компіляції студент отримує незадовільну оцінку (0 балів) без права перездачі даного виду роботи. Плагіат — оприлюднення, повністю або частково, чужого твору під іменем особи, яка не є його автором, або використання чужих слів, ідей, результатів досліджень без належного посилання на їх джерело; навмисне присвоєння авторства на чужий твір, наукового, літературного або мистецького характеру, повністю або частково). Компіляція — неоригінальна, несамостійна літературна чи наукова праця, побудована через поєднання частин чужих творів, без самостійної обробки першоджерел),


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
12.5. Практичні завдання та ситуаційні вправи
12.3. Задачі для самостійного розв’язання
12.2. Запитання і тести для самоконтролю
Тема 12 ОСОБЛИВОСТІ ЦІНОУТВОРЕННЯ В РІЗНИХ СФЕРАХ ЕКОНОМІКИ
11.5. Практичні завдання та ситуаційні вправи
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)