Posibniki.com.ua Право Правові основи місцевого самоврядування 2.3. Поряд ок реєстрації добровільних об’єднань органів місцевого самоврядування


< Попередня  Змiст  Наступна >

2.3. Поряд ок реєстрації добровільних об’єднань органів місцевого самоврядування


Реєстрація добровільних об’єднань органів місцевого самоврядування здійснюється відповідно до Положення про реєстрацію асоціацій та інших добровільних об’єднань органів місцевого самоврядування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 лютого 1998 р. № 175.

Відповідно до цього положення для реєстрації добровільного об’єдна ння до органу, що її здійснює, подаються такі документи:

1) заява про реєстрацію, підписана уповноваженим представником засновників добровільного об’єднання за встановленою формою;

2) протокол установчого з’їзду (конференції) або загальних зборів засновників добровільного об’єднання, на яких прийнято рішення про створення добровільного об’єднання, а також за тверджено його статут (положення) та призначено уповноваженого представника засновників для реєстрації добровільного об’єднання;

3) статут (положення) добровільного об’єднання у двох примірниках;

4) рішення усіх органів місцевого самоврядування про виступ засновниками добровільного об’єднання;

5) підтвердження юридичної адреси добровільного об’єднання;

6) відомості про склад керівного органу добровільного об’єднання (із зазначен ням прізвища, імені, по батькові, року на

26родження, місця проживання, посади в добровільному об’єднанні, місця основної роботи);

7) документ, що підтверджує сплату реєстраційного збору.

Розмір плати за реєстрацію добровільних об’єднань органів місцевого самоврядування встановлюється Постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 1998 р. № 738 «Про розміри плати за реєстрацію асоціацій, інших добровільних об’єднань органів місцевого самоврядування, ста тутів територіальних громад».

За результатами розгляду заяви приймається одне з таких рішень:

1) про реєстрацію добровільного об’єднання;

2) про відмову в реєстрації добровільного об’єднання;

3) про залишення заяви без розгляду.

У разі реєстрації добровільного об’єднання засновникові видається свідоцтво про реєстрацію встановленого зразка.

Підставою для відмови в реєстрації добровільного об’є днання може бути невідповідність статутних документів, поданих для реєстрації, Конституції України та законам України.

За наявності зазначених підстав орган, що здійснює реєстрацію, приймає рішення про відмову в реєстрації добровільного об’єднання.

Рішення про відмову в реєстрації може бути оскаржене в судовому порядку.

Скасування реєстрації добровільного об’єднанн я здійснюється органом, що здійснює реєстрацію, у разі:

1) подання заяви уповноваженого представника добровільного об’єднання за наявності рішення повноважного органу;

2) визнання органом, що здійснює реєстрацію, документів, на підставі яких було здійснено реєстрацію, недійсними або такими, що суперечать законодавству;

3) набрання законної сили рішенням суду про скасування реєстрації добровільного об’єдна ння.

27РОЗДІЛ 3

Рада — представницький орган місцевого самоврядування

3.1. Порядок формування сільських, селищних, міських, районних у місті рад.

3.2. Повноваження сільських, селищних, міських, районних у місті рад.

3.3. Припинення повноважень сільських, селищних, міських, районних у місті рад.

3.1. Порядок формування сільських, селищних, міських, районних у місті рад

Представницький орган місцевого самоврядування — виборний орган (рада), який складається з депутатів і відповідно до закону наділяється правом представляти інтереси територіальної громади і приймати від її імені рішення;

Сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територ іальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України та законами України.

Представницькі органи місцевого самоврядування діють за принципом розподілу повноважень у порядку і межах, визначених цим та іншими законами.

Порядок формування та організація діяльності рад визначаються Конституцією України, ци м та іншими законами, а також статутами територіальних громад.

Сільські, селищні, міські, районні у містах ради (у разі їх створення) складаються з депутатів, які обираються населенням відповідної території на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування.

Загальний склад ради — це кількісний склад депутатів ради, визначений радою від повідно до закону.

Рада вважається правомочною за умови обрання не менше як двох третин депутатів від загального складу ради і обирається терміном на чотири роки.

28Правомочний склад ради — кількість депутатів, обраних до відповідної ради, повноваження яких визнано і не припинено в установленому законом порядку, яка становить не менше як дві третини від загального складу ради.

У разі, якщо до ради обрано менше двох третин її складу, до обрання необхідної кількості депутатів продовжує здійснювати повноваження рада попереднього с кликання.

У разі дострокового припинення повноважень деяких депутатів, унаслідок чого до складу ради входить менше як дві третини депутатів, до обрання необхідної кількості депутатів така рада вважається правомочною за наявності більше половини депутатів від загального складу ради.


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
3.3. Припинення повноважень сільських, селищних, міських, районних у місті рад
4.2. Постійні комісії ради
4.3. Тимчасові контрольні комісії ради
5.2. Гарантії депутата ради
6.2. Повноваження виконавчого органу сільської, селищної, міської, районної у міс ті ради
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)