Posibniki.com.ua Менеджмент STАRT-UP: створення та функціонцування ТЕМА 10. ПОБУДОВА ПАРТНЕРСТВА


< Попередня  Змiст  Наступна >

ТЕМА 10. ПОБУДОВА ПАРТНЕРСТВА


Мета заняття — сформувати та закріпити компетенції щодо відбору партнерів start-up та побудови довгострокових партнерських відносин, укладання угод, структури та правових аспектів домовленостей.

Після виконання тренінгових завдань студент повинен:

А. ЗНАТИ:

• організаційні передумови побудови партнерства;

• методи пошуку партнерів;

• особливості ведення міжнародних переговорів;

• способи ведення переговорів;

Б. ВМІТИ:

• виявляти схильність до партнерства та ведення переговорів;

• залучати партнерів до співпраці зі start-up;

• формувати модель партнерства start-up;

• формувати й укладати угоди.

ФАЙЛОВА СТРУКТУРА ТРЕНІНГУ Файл 1. Формування програми партнерства ЧАС: 1 година ЦІЛІ:

1. Засвоїти особливості укладання угод, структуру, правові аспекти домовленостей

2. Сформувати структуру угоди.

3. Побудувати модель партнерства start-up. ПЛАН:

1. Завдання «Формування партнерських відносин start-up».

2. Ділова гра «Пошук партнерів».

3. Тест «Здатність до партнерства».

4. Вправа «Ідентифікація партнера».

5. Тест «Чи вмієте ви вести переговори?»

6. Завдання «Рольові функції переговірників».

7. Вправа «Антистресове щеплення».

8. Ділова гра «Переговори start-up із потенційними діловими партнерами».

9. «Обережно — вами маніпулюють!» Міні-ситуації для обговорення.

10. Кейс «Гроші — вранці, стільці — ввечері: секрет успішного бізнесу» ОСНОВНІ ТЕРМІНИ: партнерство, модель партнерства, бізнес-партнери, правові аспекти, правові домовленості, юридична угода, ефективне спілкування, телекомунікаційний етикет, міжнародні переговори. ДИСКУСІЙНІ ПИТАННЯ:

1. Як знайти прийнятного партнера для співпраці?

2. Як визначити найважливіших партнерів для start-up?

3. Які розбіжності в поведінці потенційних партнерів існують? Як їх визначити та зрозуміти?

4. Чи потрібно знати, які елементи переговорів формують позитивний результат під час їх проведення?

5. Чому важливо знати особливості поведінки потенційних іноземних партнерів?

6. Які існують психологічні прийоми впливу на потенційних партнерів?

ЗАВДАННЯ

1.1. ЗАВДАННЯ «Формування партнерських відносин start-up»


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ СТУДЕНТАМ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ СТУДЕНТАМ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ВИКЛАДАЧЕВІ
ТЕМА 11. РОЗРОБКА ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ START-UP
1.4. ВПРАВА «Наскільки добре ви розумієте клієнта?»
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)