Posibniki.com.ua Менеджмент Операційний менеджмент Перевірка дотримання графіка виконання завдань науководослідного та прикладного характеру


< Попередня  Змiст  Наступна >

Перевірка дотримання графіка виконання завдань науководослідного та прикладного характеру


Семестрова оцінка систематичності та активності роботи студентів з вивчення дисципліни визначається таким чином:

1) обраховується значення середньо арифметичного з усіх оцінок студента за систематичність та активність роботи на семінарських та практичних заняттях, отриманих протягом семестру;

2) обраховується значення середньо арифметичного з усіх оцінок студента за виконання завдань для самостійного опрацювання, отриманих впродовж семестру;

3) обраховується значення середньо арифметичного з двох отриманих середньоарифметичних показників;

4) середньоарифметичне значення переводиться в бальну оцінку. Шкала оцінювання: 0; 5; 10 і 15 балів. Переведення середньо арифметичної оцінки в бальну здійснюється за таким принципом:

— середня оці нка нижче 2,5 — 0 балів;

— середня оцінка 2,5—3,4 — 5 балів;

— середня оцінка 3,5—4,0 — 10 балів;

— середня оцінки вище 4,0 — 15 балів;

5) отримана бальна оцінка підвищується на 5 балів у разі дотримання такої вимоги: протягом семестру студент повинен відвідати не менш як 75% семінарських і практичних занять з дисципліни.

Максимальний рівень сумарної оцінки за виконання завдань для самостійного опра цювання і за систематичність роботи та активність студентів протягом семестру не може перевищувати 20 балів із тих 40 балів, якими оцінюється вся поточна робота.

Студенти, які брали активну участь у роботі студентського наукового товариства, студентського наукового гуртка за напрямом «Менеджмент», представляли свої наукові роб оти за напрямом «Операційний менеджмент» на конференціях і конкурсах (якщо такі мали місце протягом поточного семестру) і за результатами оцінювання не набрали 40 балів, мають право додатково отримати від 5 до 10 балів до загальної оцінки поточної успішності.

Оцінки рівня виконання завдань для самостійного опрацювання, систематичності роботи студентів та їх активності має експертний характер, основні експерти — вик ладачі, які ведуть семінарські та практичні заняття з дисципліни, та лектор потоку. Також можуть враховуватися думки інших фахівців, зокрема, — керівників науково-дослідної роботи студентів. ? Контроль та оцінювання рівня виконання модульних завдань

Кількість модульних завдань, виконуваних студентами протягом семестру, залежить від обсягу часу, відведеного на вчальним планом і робочою навчальною програмою на семінарські та

практичні заняття з дисципліни, і визначається наступним шляхом:

— якщо на семінарські та практичні заняття відведено близько 10 (8

—12) навчальних годин, то протягом семестру студентами виконується одна модульна контрольна робота обсягом у 10 завдань, яка охоплює основні програмні питання курсу;

— якщо на семінарські та практичні заняття відведено до 20 навчальних годин, то протяго м семестру студентами виконуються дві модульні контрольні роботи обсягом по 5 завдань кожна, які охоплюють програмні питання відповідно першої та другої половини курсу;

— якщо на семінарські та практичні заняття відведено до 30 навчальних годин, а то й більше, то протягом семестру студентами виконуються три модульні контрольні роботи (за трьома ключов ими розділами курсу) обсягом у 4 (одна контрольна робота) та 3 (дві контрольних роботи) завдання.

До складу завдань конкретної модульної контрольної роботи, зважаючи на форму навчання, специфіку спеціальності, потоку, групи, середній рівень засвоєння програмного матеріалу студентами, а також залежно від ступеня підготовленості та активності групи, продемонстрованих на семінарських і практичних за няттях, можуть включатися (у різній кількості та співвідношенні):

— теоретичні запитання нормативного або проблемного характеру;

— тестові завдання;

— графоаналітичні завдання;

— аналітико-розрахункові завдання.

Для оцінювання рівня відповідей на теоретичні запитання використовуються такі критерії:

— відмінний рівень (2 бали): всебічне системне і глибоке знання програмного матеріалу; чіт ке володіння понятійним апаратом, методами, методиками та інструментами, передбаченими програмою; вміння використовувати їх для вирішення типових проблем операційного менеджменту;

— задовільний рівень (1 бал): посереднє знання основного програмного матеріалу; володіння лише окремими методами, методиками та інструментами, передбаченими програмою; вміння використовувати їх для вирішення типових проблем операційного менеджменту, допускаючись окремих по милок;

— незадовільний рівень (0 балів): значні прогалини у знанні основного програмного матеріалу; фрагментарне володіння базо-

вими поняттями, методиками та інструментами, допускаючись при їх використанні принципових помилок.

Для оцінювання рівня виконання розрахунково-аналітичних завдань застосовуються такі критерії:

— відмінний рівень (2 бали): правильне розв’язання задачі з повним викладенням порядку розв’язання та глибокою обґрунтованістю відповіді за результатами розрахунків;

— задовільний рівень (1 бал): а) правильне розв’язання зада чі з неповним викладенням порядку розв’язання або недостатньо глибокою обґрунтованістю відповіді за результатами розрахунків; б) розв’язання задачі з допущенням арифметичної помилки, але правильним викладенням порядку розв’язання;

— незадовільний рівень (0 балів): неправильне розв’язання задачі з неправильним викладенням міркувань щодо порядку розв’язання.

Для оцінювання рівня відпо відей на запитання, що супроводжують графоаналітичні завдання, використовуються такі критерії:

— відмінний рівень (2 бали): 80—100% усіх відповідей студента є правильними;

— задовільний рівень (1 бал): 50—70% усіх відповідей студента є правильними;

— незадовільний рівень (0 балів): 0

—40% усіх відповідей студента є правильними.

Для оцінювання рівня відповідей на питання тестового завдання застосовуються такі крите рії:

— відмінний рівень (2 бали): 80—100% усіх відповідей студента є правильними;

— задовільний рівень (1 бал): 50—70% усіх відповідей студента є правильними;

— незадовільний рівень (0 балів): 0

—40% усіх відповідей студента є правильними.

Порядок і час проведення модульних контрольних робіт визначаються викладачем, відповідальним за дисципліну, включаються до робочої програми дисципліни і доводяться до відо ма студентів на початку семестру.

Максимальний рівень сумарної оцінки за виконання протягом семестру модульних контрольних робіт не може перевищувати 20 балів із тих 40 балів, якими оцінюється вся поточна робота. Повторне виконання модульних контрольних робіт із метою підвищення рівня оцінки не дозволяється, але студенти, які за результатами модульного контролю от римали незадовільні

оцінки, проте, сумлінно попрацювавши, ліквідували прогалини у засвоєнні матеріалу і довели це викладачеві, що веде семінарські та практичні заняття з дисципліни, мають право отримати додатково 5 балів до загальної оцінки поточної успішності.

У разі невиконання завдань поточного контролю з об’єктивних причин, студент має право за дозволом декана виконати їх до останн ього практичного (семінарського) заняття. Порядок виконання визначається викладачем.

Приклад варіанта модульної контрольної роботи з п’яти завдань наведено у додатку В.


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
7. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА
7.2. Основна література
Перелік використаних першоджерел
ДОДАТКИ
6. СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
4. Критерії оцінювання результатів НДР
3. Рекомендації щодо оформлення результатів НДР ? Загальні вказівки щодо композиції рукопису та змісту його окремих частин
ленні дискусійних питань, аналізі протилежних або суперечливих позицій. ? Уточнення формулювання теми та обґрунтування її актуальності
2. Характеристика основних етапів виконання науководослідної роботи (НДР)
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)