Posibniki.com.uaМенеджментУправління розвитком компаніїОСНОВНІ ТЕРМІНИ ТА ПОНЯТТЯ


< Попередня  Змiст  Наступна >

ОСНОВНІ ТЕРМІНИ ТА ПОНЯТТЯ


Знання Інформація

Дані

Управління знаннями

Система управління знаннями компанії

Економіка знань

Розвиток персоналу

Акумуляція знань

Генерація знань

ЗАПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ

Стратегічне партнерство 1. Визначте сутність концепції менеджменту знань. Які завдання розвитку компанії вирішують у межах цієї концепції управління?

2. Розкрийте сутність знань компанії як її стратегічного активу.

3. Дайте визначення та прокоментуйте сутність корінних, таких, що забезпечують успіх, та інноваційних знань.

4. Якими є цілі створення в компанії системи управління знаннями?

5. Які методи й технології управління знаннями набули поширення в сучасних компаніях?

6. Яких стратегій дотримується компанія, яка прагне управляти знаннями?

7. Сформулюйте переваги участі компанії у стратегічних партнерствах як стратегії доступу до нових знань. Наскільки ця стратегія є результативною для компаній, що дотримуються проактивної поведінки?

8. Які можливості відкриває стратегія розвитку персоналу?

9. Які ускладнення в плані впровадження менеджменту знань визначають менеджери компаній? Прокоментуйте причини цього.

10. Сформулюйте ключові передумови формування в України економіки знань. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Андрусенко Т. Интеграция знаний предприятия // «Корпоративные системы». — 2004. — № 2.

2. Вавжиняк Б. Управління знаннями — виклик майбутнього // Інтернет-портал для управлінців. — http://www.management.com.ua/hrm/hrm016.html

3. Ванькова О. Когда персонал больше, чем капитал // http://www.bkg.ru

4. Верба В.А. Розвиток компанії на принципах процесного управління // Стратегія розвитку України: економіка, соціологія, право. — 2008.

— № 1

—2. — С. 517

—526. 5. Власов М.В. Стратегия производства новых знаний //

Общественные науки и современность. — 2007. — № 3.

С. 18

—22.

6. Гаврилова Т., Григорьев Л. Бизнес держится на знаниях, сам того не зная // Персонал-Микс. — 2004.

— № 2.

С. 10

—22.

7. Гапоненко А.Л. Управление знаниями. — М.: ИПК госслужбы, 2001.

— 52 с.

8. Гарретт Б., Дюссож П. Стратегические альянсы / Пер. с англ. — М.: ИНФРА-М, 2002.

— ХХ, 332 с.

9. Гибало Н.П. Теория информационной экономики в институциональной структуре интеллектуального капитала //

Экономика образования.

— 2000. — № 1. — C. 63

—76.

10. Гольдштейн Г.Я. Глобальный стратегический инновационный менеджмент: Рабочие материалы. — Таганрог:

ТРТУ, 2001.

11. Горчаков В.В. Реинжиниринг организации: информационные ресурсы и управление знаниями / Горчаков В.В., Голодова О.В., Дианова В.Ю. — Владивосток, 2000.

— 139 с.

12. Гуияр Ф. Ж., Келли Дж. Н. Преобразование организации / Пер. с англ. — М.: Дело, 2000. — 376 с.

13. Денисова Д. Время продавать активы. Интервью с

Д. Тисом. — http://www.expert.ru/printissues/kazakhstan/2006/

24/interview_david_tis

14. Друкер П.Ф. Задачи менеджмента в ХХІ веке : Учебное пособие / Пер. с англ. — М. : Издательский дом «Вильямс»,

2000. — 272 с.

15. Кудрявцев Д. В. Смотри в корень: менеджмент знаний, основа новой модели управления // 2004. http://bigspb.ru/ publications/bigspb/km/look_in_root.php

16. Левенчук А. Управление знаниями в управлении проектами. 2001. // http://www.communiware.ru/11574

17. Мильнер Б.З. Концепция управления знаниями в современных организациях // Российский журнал менеджмента. —

2003. — № 1.

— С. 57—76.

18. Мильнер Б.З., Румянцева З.П., Смирнова В.Г., Блинникова А.В. Управление знаниями в корпорациях: Учебное пособие / Под ред. Б.З. Мильнера. — М.: Дело, 2006.

304 с.

19. Минцберг Г., Куинн Дж., Гошал С. Стратегический процесс / Пер. с англ. под ред. Ю.Н. Каптуревского. — СПб.: Питер, 2001. — 688 с.

20. Политика обучения персонала в российских компаниях//

Российский журнал менеджмента. — 2005. — Т. 3, № 2.

21. Расков В. Управление знаниями как самостоятельная область исследований: основные дискуссионные вопросы // Вестник Санкт-Петербургского университета. Серия «Менеджмент». — 2007.

— Вып. 3.

— С. 34

—58.

22. Рейтинг «Лучшие обучающие компании Украины» //

Деловой журнал «Обучение персонала». — 2007.

— № 10.

— http://hrmagazine.com.ua/Luchshie_obuchayuschie_kompanii

23. Робертс-Уитт Сара Л. Системы управления знаниями: все знания — на службу фирме // PC Magazine.

— 2000.

— № 10.

24. 4-я Российская научно-практическая конференция «Реинжиниринг бизнес-процессов на основе современных информационных технологий»: Сб. научных трудов / Моск. госуд. ун-т экономики, статистики и информатики. — М., 2000.

25. Davenport T.H., Prusak L. Working Knowledge: How Organizations Manage What They Know. Boston: Harvard Business School Press, 1998.

26. The Knowledge Management Process: a Practical Approach, IDC, 2000.

27. The Knowledge Management Scenario: Trends and Directions for 1998—2003, Gartner Group, 1999. ????? 8


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
8.2. КОНЦЕПЦІЯ ЗБАЛАНСОВАНОЇ СИСТЕМИ ПОКАЗНИКІВ ПІДПРИЄМСТВА
8.3. ЗБАЛАНСОВАНА СИСТЕМА ПОКАЗНИКІВ ЯК КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ КОМПАНІЇ
КЛЮЧОВІ ПОЛОЖЕННЯ
Стратегічні карти ЗАПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
9.2. ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-МОДЕЛІ ТА МОДЕЛЮВАННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ОРГАНІЗАЦІЇ
Дисциплiни

МаркетингАнглійська моваПравоЕтика та естетикаІсторіяБухгалтерський облікЕкономікаІнформатикаМенеджментПолітологіяСтатистикаФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki