Posibniki.com.ua Менеджмент STАRT-UP: створення та функціонцування ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ СТУДЕНТАМ


< Попередня  Змiст  Наступна >

ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ СТУДЕНТАМ


Навчальна студентська група поділяється на кілька команд чисельністю 4

—5 осіб, але не більше 6 осіб. Кожна команда обирає лідера, який у подальшому виконує рольову функцію керівника start-up та відповідає за своєчасне виконання всіх навчальних завдань командою в цілому.

Сформована команда вибирає назву й девіз команди і презентує свою команду.

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

Вимоги до лідера команди: авторитетність, ініціативність, чесність, надійність, здатність працювати з командою, креативність, комунікабельність.

Вимоги до членів команди: мотивація, цілеспрямованість, наполегливість, організованість, творчість, командне зосередження, спілкування.

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

Як створити команду переможців [2, с. 112—114].

Перш ніж набирати команду, треба визначити її місію. Обирайте тих людей, чиї можливості і манера працювати найкраще відповідають поставленим цілям. Не будуйте свій вибір на особистих стосунках.

Організуйте диверсифіковану команду. Якщо в команді тільки люди, об’єднані виключно спільними інтересами й досвідом, це обмежить кінцевий результат. Відбирайте людей, які презентують різні погляди і сприйняття.

Намагайтеся дістати уявлення про сильні сторони кожного члена команди. Спитайте в них, до виконання яких завдань у проекті вони відчувають себе найбільш підготовленими. Завдяки цьому в момент розподілу завдань ви будете знати, хто краще готовий і бажає їх виконувати.

Чітко зазначте, чого ви чекаєте від кожного. Усі члени команди повинні повною мірою усвідомлювати свою відповідальність.

Не перетворюйте кого-небудь у завжди винного. Аналізуйте роботу команди в цілому. Якщо в невдачі звинувачено одну людину, це означає, що команда не готова успішно співпрацювати. У злагодженій команді погана робота когось одного одразу помічається й нейтралізується своєчасно.

Зберігайте мотивацію. Без мотивації страждає навіть самооцінка. Звертайте увагу на ознаки песимізму або занепаду духом і не дозволяйте послаблюватися командному ентузіазму. Публічно визнавайте внесок кожного, яким би незначним він не був, адже це діє як мотиваційний засіб. Водночас авторитаризм і сердита критика свідчать про втрату вашого контролю і поваги з боку підлеглих.

Цікавтеся пропозиціями щодо поліпшення того, що відбувається. Адже члени команди можуть побачити те, чого ви не помічаєте. Навіть якщо ви не погоджуєтесь із пропозиціями, все одно необхідно оцінити ініціативу людини, яка їх внесла.

Файл 2. Бізнес-ідея та назва start- up ЧАС:

2 години ЦІЛІ:

1. Генерація та вибір бізнес-ідеї start-up.

2. Вибір назви start-up.

3. Визначення правової форми start-up.

ПЛАН:

1. Вправа «Брейнстормінг».

2. Вправа «Оцінювання і відбір ідей».

3. Вправа «Вибір назви start-up.

4. Завдання «Визначення правової форми діяльності start-up.

5. Вправа «Якби не було мого start-up».

6. Вправа «Мантра».

7. Кейс «Чи можливо створити успішний start-up?» ОСНОВНІ ТЕРМІНИ: генерація ідей, брейнстормінг, оцінювання ідей, неологізми, ідеальна назва, акроніми, гібриди, програмна заява, мантра. ДИСКУСІЙНІ ПИТАННЯ:

1. Як знайти бізнес-ідею?

2. Які методи доцільно використати для генерації бізнесідей?

3. Як оцінити перспективність бізнес-ідеї?

4. Чому важливо обрати «правильну» назву новоствореного підприємства?

5. Навіщо створювати start-up?

6. Як вибрати правову форму start-up?

7. Які нормативно-правові акти регулюють діяльність start-up в Україні?

ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ВИКЛАДАЧЕВІ

Брейнстормінг. Цей метод ідеально прийнятний для знаходження бізнес-ідеї start-up, оскільки спрямований на спонтанну генерацію ідей, що сприяє знаходженню численної кількості ідей. Головні правила цього методу такі: перед командами ставиться завдання — визначити бізнес-ідею для start-up.

Кожна команда повинна знайти якнайбільше ідей для start-up. Кількість ідей у жодному разіне обмежується. Повністю забороняється будь-яка критика від будь-якої особи. Незвичні та навіть абсурдні ідеї тільки вітаються.

Можна комбінувати та поліпшувати вже наявні або реалізовані ідеї. На початковому етапі ідея тільки озвучується узагальнено і цього достатньо.


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
2.3. ВПРАВА «Вибір назви start-up»
2.7. КЕЙС «Чи можливо створити успішний start-up?»
ТЕМА 5. ВІДБІР ПЕРСОНАЛУ ДО START-UP
1.1. ТЕСТ «Оціни себе сам» [7, с. 144] ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ВИКЛАДАЧЕВІ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ВИКЛАДАЧЕВІ
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)