< Попередня  Змiст  Наступна >

Опитувальний лист


У даному тесті оцінюються три процесори різних виробників. Усі процесори є прямими конкурентами і пропонуються на ринку за такою ціною:

1. Intel — 30 дол. США

2. ADM — 25 дол. США

3. CYRIX — ціну на цей процесор належить визначити (попередньо ціну встановлено на рівні 20 дол. США).

Необхідно за допомогою семантичного диференціала оцінити рівень найважливіших характеристик цих процесорів.

1. Продуктивність:

0,00 0,25 0,50 0,75 1,00
Мінімальна продуктивність Максимальна продуктивність

2. Підтримка мультимедійних інструкцій:

0,00 0,25 0,50 0,75 1,00
Мінімальна кількість Максимальна кількість

3. Рівень технічної підтримки:

0,00 0,25 0,50 0,75 1,00
Мінімальний рівень сервісу Максимальний рівень сервісу

Для проведення аналізу важливим є також значимість перерахованих вище ознак у загальній характеристиці товару.

1. Продуктивність.

0,00 0,25 0,50 0,75 1,00
Ознака не важлива Ознака дуже важлива

2. Підтримка мультимедійних інструкцій.

0,00 0,25 0,50 0,75 1,00
Ознака не важлива Ознака дуже важлива

3. Рівень технічної підтримки.

0,00 0,25 0,50 0,75 1,00
Ознака не важлива Ознака дуже важлива

ЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ПОКАЗНИКІВ

ЗНАЧЕННЯ ВАГОМОСТІ ПОКАЗНИКІВ

ЗНАЧЕННЯ ВАГОМОСТІ ПОКАЗНИКІВ

3 1,00 0,75 0,50
4 1,00 0,75 0,50

51,000,750,50

6 1,00 0,75 0,50
7 1,00 0,75 0,50

81,000,750,50

9 1,00 0,75 0,50
10 1,00 0,75 0,50

111,000,750,50

12 1,00 0,75 0,50
13 1,00 0,75 0,50

141,000,750,50

15 1,00 0,75

Розраховуємо значення інтегральних показників:

1) Intel:

2) AMD:

2) AMD:

3) CYRIX:

3) CYRIX:

Тепер знайдемо лінійну регресію, що ставить у відповідність певному значенню інтегральної оцінки певну ціну.

Тепер знайдемо лінійну регресію, що ставить у відповідність певному значенню інтегральної оцінки певну ціну.

Перевіряємо одержане рівняння на товарах-конкурентах:

Перевіряємо одержане рівняння на товарах-конкурентах:

1) Intel:

2) AMD:

2) AMD:

Розрахунок ціни досліджуваного товару:

Розрахунок ціни досліджуваного товару:

3) CYRIX:

Висновки. У результаті розрахунків визначено ціну досліджуваного товару за споживчими характеристиками на рівні 12,5 дол. США, що значно перевищує початкову ціну у 20 дол. США. Отже, для виведення товару на ринок необхідно або знизити початкову ціну, або підвищити споживчу цінність товару.

Висновки. У результаті розрахунків визначено ціну досліджуваного товару за споживчими характеристиками на рівні 12,5 дол. США, що значно перевищує початкову ціну у 20 дол. США. Отже, для виведення товару на ринок необхідно або знизити початкову ціну, або підвищити споживчу цінність товару.


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
9.2. Запитання і тести для самоконтролю
9.3. Задачі для самостійного розв’язання
9.5. Практичні завдання та ситуаційні вправи
Тема 10 ЦІНОВА ТАКТИКА ТА ОПЕРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ЦІНАМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ
10.2. Запитання і тести для самоконтролю
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)