Posibniki.com.ua Маркетинг Маркетинг 7. МЕТОДИ МАРКЕТИНГОВОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ 7.1. МЕТОДИ ПРЯМОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ


< Попередня  Змiст  Наступна >

7. МЕТОДИ МАРКЕТИНГОВОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ 7.1. МЕТОДИ ПРЯМОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ


Маркетингова цінова політика має досить широкий набір підходів до прямого (безпосереднього) розрахунку цін і методів такого розрахунку (рис. 39). Одними з найпоширеніших є методи встановлення цін на підставі витрат на виробництво та

фірми на виробництво і реалізацію продукції ? ? ? середні витрати + згідно з маржина метод беззбитко

1 прибуток льними витратами вості Методи прямого ціноутворенн

Виходячи з витрат фірми на виробництво і реалізацію продукції ? ? ? ? метод простих фо середні витрати + згідно з маржина метод беззбитко

Виходячи з попиту ? ? на основі суб’єкти продукції на основі цінової

З урахуванням умов конкуренції ? ? ? ? «залежне» встано «слідування» за лід ціноутворення з конкурентів тендерне ціноутво

У рамках товарної номенклатури ? ? за номенклатурн обмеження кілько

За географічним принципом ? ? ? ? зональне ціноутво ціноутворення від франко-ціни ціни згідно з умов

На основі узаконених умов ? ? біржове ціноутвор ціноутворення з політики

1

2

3

4

5

6 я рмул прибуток льними витратами вості вної оцінки цінності еластичності влення цін ером урахуванням реакції рення ою групою сті рення носно базового пункту ами «Інкотермс» ення урахуванням державної

Рис. 39. Методи прямого ціноутворення і їх різновиди реалізацію продукції. Основна їх ідея полягає в установленні такої ціни, яка перевищувала б витрати, понесені підприємством для виготовлення і реалізації продукції, компенсуючи їх і забезпечуючи підприємству бажаний прибуток. Існує кілька технічних прийомів визначення ціни згідно з цією ідеєю.

Метод простих формул. Він найпридатніший для визначення ціни у сфері послуг, де осно вною часткою витрат є заробітна плата персоналу. Ціна (Ц) може бути обрахована за формулою: ??де В — витрати підприємства;

К,ВЦ

К — коефіцієнт, величина якого залежить від суми накладних витрат, податків та очікуваного прибутку.

Метод «середні витрати + прибуток» полягає передовсім у розрахунку прямих витрат на виготовлення одиниці продукції (В

П ). Метод «середні витрати + прибуток» полягає передовсім у розрахунку прямих витрат на виготовлення одиниці продукції (В

П ).

ВВ

ФЗ ?

В

П Q ?де В

З — величина змінних витрат на виготовлення даної кількості продукції;

В

Ф — величина постійних витрат; Q — кількість виготовленої продукції. ,100

В

П ? ? ?де П — бажана частка прибутку, %.

Ц

П1

Згідно з цим методом у посередницькій діяльності ціну на продукцію можна розрахувати за такою формулою: ,

Н

ЦЦЦ oo ? ? ? ? ? ? ???де Ц о — оптова ціна товаровиробника;

100

Н — націнки посередника, %.

Основними перевагами розглянутих методів розрахунку цін є їх простота, доступність інформації, можливість прийняття конкретних рішень, зрозумілість для споживача. Проте другий з цих методів має певні недоліки, оскільки він не враховує можливої розбіжності між плановим і фактичним рівнем витрат на виробництво і реалізацію продукції, а також між плановою і фактичною кількістю в ипущеної і реалізованої продукції.


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
8. МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЇ 8.1. СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ КОМУНІКАЦІЙ
9. КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 9.1. РЕКЛАМА
9.2. ПРОПАГАНДА
9.3. СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ
9.4. ПЕРСОНАЛЬНИЙ ПРОДАЖ
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)