Залежно від продукту / послуги start-up використовують такі моделі: бізнес для бізнесу (В2В, або продаж продукції / послуг компаніям) та бізнес-споживач (В2С, або продаж продукції / послуг кінцевим споживачам). Інтерактивний маркетинг реалізується за допомогою Рull-технології та Рush-технології. Рull-маркетинг базується на доступі користувача до Інтернету — він шукає, читає та завантажує Web-матеріали за власним бажанням та можливостями. Рushмаркетинг використовує автоматичне розсилання різноманітної інформації споживачам за запитом або без запиту.
Визначити й обґрунтувати бізнес-модель та технологію для ведення інтерактивного маркетингу, заповнивши таблицю.
Бізнес-модель |
Обґрунтування |
|
В2ВВ |
2С |
Технологія |
Обґрунтування |
|
Рull-маркетинг |
Рush-маркетинг |
1.3. ЗАВДАННЯ «Канали on-line та обґрунтування їх використання»
КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ
Канали on-line — це засоби, за допомогою яких start-up створює комунікативний зв’язок із цільовою аудиторією, тобто надсилає повідомлення до обраних адресатів.
Серед визначених у наведеній нижче таблиці каналів обрати найприйнятніший та обґрунтувати доцільність його використання.
Канали on-line |
Обґрунтування вибору |
Корпоративний сайт |
|
Маркетинговий сайт (каталог продукції, поради покупцям, засоби стимулювання збуту) |
|
Мікросайти |
|
Просування без власного сайта |
|
1.4. ЗАВДАННЯ «Розробити програму просування продукту start-up із використанням власного сайта»
КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ
Корпоративний сайт (web-сайт) містить інформацію про компанію, її товари, послуги, ціни, сервіс тощо. Корпоративний сайт — це інструмент налагодження контактів із цільовою групою споживачів та встановлення зворотного зв’язку.
Сформулювати цілі корпоративного сайта.
Визначити функції корпоративного сайта (рекламно-представницьку, інформативну, комунікативну, формування попиту / збільшення обсягів продажу, комерційну, координаційну).
Визначити формат та структуру корпоративного сайта.
Обрати інструменти просування у форматі корпоративного сайта.
1.5. ЗАВДАННЯ «Розробити програму просування продукту / послуг start-up без власного сайта»
Обрати варіанти просування продукту / послуг start-up поза межами власного сайта, заповнивши таблицю.
Варіанти просування продукту / послуг start-up без власного сайта |
Обґрунтування вибору |
Розміщення прайс-листа і координат на спеціалізованих сайтах або дошках оголошень |
|
Розміщення текстового блоку на спеціалізованих сайтах |
|
Установлення зв’язків за допомогою некомерційних інформаційних ресурсів |
|
Банерна реклама |
|
Реєстрація сайта у web-каталогах та індексація сайта пошуковими системами |
|
|
|
Реклама з використанням електронної пошти
1.6. ВПРАВА «Реклама on-line та цінові моделі реклами»