Posibniki.com.ua Менеджмент STАRT-UP: створення та функціонцування 1.3. ЗАВДАННЯ «Канали on-line та обгрунтування їх використання»


< Попередня  Змiст  Наступна >

1.3. ЗАВДАННЯ «Канали on-line та обгрунтування їх використання»


Залежно від продукту / послуги start-up використовують такі моделі: бізнес для бізнесу (В2В, або продаж продукції / послуг компаніям) та бізнес-споживач (В2С, або продаж продукції / послуг кінцевим споживачам). Інтерактивний маркетинг реалізується за допомогою Рull-технології та Рush-технології. Рull-маркетинг базується на доступі користувача до Інтернету — він шукає, читає та завантажує Web-матеріали за власним бажанням та можливостями. Рushмаркетинг використовує автоматичне розсилання різноманітної інформації споживачам за запитом або без запиту.

Визначити й обґрунтувати бізнес-модель та технологію для ведення інтерактивного маркетингу, заповнивши таблицю.

Бізнес-модель Обґрунтування
  В2ВВ
Технологія Обґрунтування
  Рull-маркетинг Рush-маркетинг

1.3. ЗАВДАННЯ «Канали on-line та обґрунтування їх використання»

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

Канали on-line — це засоби, за допомогою яких start-up створює комунікативний зв’язок із цільовою аудиторією, тобто надсилає повідомлення до обраних адресатів.

Серед визначених у наведеній нижче таблиці каналів обрати найприйнятніший та обґрунтувати доцільність його використання.

Канали on-line Обґрунтування вибору
Корпоративний сайт  
Маркетинговий сайт (каталог продукції, поради покупцям, засоби стимулювання збуту)  
Мікросайти  
Просування без власного сайта  

1.4. ЗАВДАННЯ «Розробити програму просування продукту start-up із використанням власного сайта»

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

Корпоративний сайт (web-сайт) містить інформацію про компанію, її товари, послуги, ціни, сервіс тощо. Корпоративний сайт — це інструмент налагодження контактів із цільовою групою споживачів та встановлення зворотного зв’язку.

Сформулювати цілі корпоративного сайта.

Визначити функції корпоративного сайта (рекламно-представницьку, інформативну, комунікативну, формування попиту / збільшення обсягів продажу, комерційну, координаційну).

Визначити формат та структуру корпоративного сайта.

Обрати інструменти просування у форматі корпоративного сайта.

1.5. ЗАВДАННЯ «Розробити програму просування продукту / послуг start-up без власного сайта»

Обрати варіанти просування продукту / послуг start-up поза межами власного сайта, заповнивши таблицю.

Варіанти просування продукту / послуг start-up без власного сайта Обґрунтування вибору
Розміщення прайс-листа і координат на спеціалізованих сайтах або дошках оголошень  
Розміщення текстового блоку на спеціалізованих сайтах  
Установлення зв’язків за допомогою некомерційних інформаційних ресурсів  
Банерна реклама  
Реєстрація сайта у web-каталогах та індексація сайта пошуковими системами  
   

Реклама з використанням електронної пошти

Партнерські програми  

1.6. ВПРАВА «Реклама on-line та цінові моделі реклами»


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
Десять принципів Джеффа Безоса
Агенти впливу в Інтернеті
ТЕМА 14. ОБҐРУНТУВАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ START-UP
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ СТУДЕНТАМ
10 речей, які не слід писати в бізнес-плані start-up
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)