Posibniki.com.ua Менеджмент STАRT-UP: створення та функціонцування ТЕМА 13. ІНТЕРАКТИВНИЙ МАРКЕТИНГ У ФОРМАТІ START-UP


< Попередня  Змiст  Наступна >

ТЕМА 13. ІНТЕРАКТИВНИЙ МАРКЕТИНГ У ФОРМАТІ START-UP


Мета заняття — сформувати компетенції використання інтерактивних моделей ведення маркетингової діяльності start-up та використання соціальних мереж для просування start-up.

Після виконання тренінгових завдань студент повинен

А. ЗНАТИ:

• сутність інтерактивного маркетингу;

• відмінності між традиційним та інтерактивним маркетингом;

• які інструменти використовує інтерактивний маркетинг;

• як формувати цільову аудиторію start-up в Інтернеті;

• хто може виконувати роль агента впливу на цільову аудиторію start-up і як його знайти;

Б. ВМІТИ:

• визначати цільову аудиторію start-up;

• обирати найефективніші інструменти інтернет-маркетингу;

потребительском рынке: Украина, Россия, Беларусь :монография. — Донецк : ДонНУЕТ, 2013. — 592 с.

• визначати / створювати соціальні групи для здійснення маркетингового тиску на цільову аудиторію start-up;

• обирати відповідні соціальні групи, здатні реалізувати маркетингову політику start-up;

• знаходити в Інтернеті агентів впливу та використовувати їх для просування продукту start-up;

• формувати групи споживачів продукту start-up у соціальних мережах.

ФАЙЛОВА СТРУКТУРА ТРЕНІНГУ Файл 1. Інтернет-маркетинг у форматі start-up ЧАС:

2 години ЦІЛІ:

1. Визначити методи інтерактивного маркетингу.

2. Ідентифікувати основні інструменти інтерактивного маркетингу. ПЛАН:

1. Вправа «Визначення переваг інтерактивного маркетингу».

2. Завдання «Вибір бізнес-моделі та технології інтерактивного маркетингу».

3. Завдання «Канали on-line та обґрунтування їх використання».

4. Завдання «Розробити програму просування продукту start-up із використанням власного сайта».

5. Завдання «Розробити програму просування продукту start-up без власного сайта».

6. Вправа «Реклама on-line та цінові моделі реклами».

7. Завдання «Розробити програму просування продукту start-up у форматі мобільного маркетингу».

8. Кейс «Amazon: клієнт завжди правий». ОСНОВНІ ТЕРМІНИ: маркетинг у режимі on-line, on-line-товариство, канали online, push та pull-технології, бюджет просування, Digital-реальність. ДИСКУСІЙНІ ПИТАННЯ:

1. Чи є відмінності між традиційним та інтерактивним маркетингом?

2. Які переваги має інтерактивний маркетинг?

3. Яка цільова аудиторія позитивно реагує на маркетинг у режимі on-line?

4. Чи економічно доцільно використовувати моделі інтерактивного маркетингу?

5. Чи можливо обґрунтувати економічну ефективність інтерактивного маркетингу?

6. Який формат маркетингу є перспективним?

7. Як вимірювати ефективність просування в on-line media?

ЗАВДАННЯ

1.1. ВПРАВА «Визначення переваг інтерактивного маркетингу»

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ Інтерактивний маркетинг — це активне використання всіх можливих для здійснення start-up форм цифрових каналів (Інтернет, мобільні пристрої, цифрове телебачення, соціальні мережі тощо).

Визначити переваги інтерактивного маркетингу порівняно із традиційним маркетингом, заповнивши наведену нижче таблицю.

Традиційний (масовий) маркетинг Інтерактивний маркетинг
   
   
   
   

1.2. ЗАВДАННЯ «Вибір бізнес-моделі та технології інтерактивного маркетингу»


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
1.7. ЗАВДАННЯ «Розробити програму просування продукту start-up у форматі мобільного маркетингу»
Десять принципів Джеффа Безоса
Агенти впливу в Інтернеті
ТЕМА 14. ОБҐРУНТУВАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ START-UP
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ СТУДЕНТАМ
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)