Мета заняття — сформувати компетенції використання інтерактивних моделей ведення маркетингової діяльності start-up та використання соціальних мереж для просування start-up.
Після виконання тренінгових завдань студент повинен
А. ЗНАТИ:
• сутність інтерактивного маркетингу;
• відмінності між традиційним та інтерактивним маркетингом;
• які інструменти використовує інтерактивний маркетинг;
• як формувати цільову аудиторію start-up в Інтернеті;
• хто може виконувати роль агента впливу на цільову аудиторію start-up і як його знайти;
Б. ВМІТИ:
• визначати цільову аудиторію start-up;
• обирати найефективніші інструменти інтернет-маркетингу;
потребительском рынке: Украина, Россия, Беларусь :монография. — Донецк : ДонНУЕТ, 2013. — 592 с.
• визначати / створювати соціальні групи для здійснення маркетингового тиску на цільову аудиторію start-up;
• обирати відповідні соціальні групи, здатні реалізувати маркетингову політику start-up;
• знаходити в Інтернеті агентів впливу та використовувати їх для просування продукту start-up;
• формувати групи споживачів продукту start-up у соціальних мережах.
ФАЙЛОВА СТРУКТУРА ТРЕНІНГУ Файл 1. Інтернет-маркетинг у форматі start-up ЧАС:
2 години ЦІЛІ:
1. Визначити методи інтерактивного маркетингу.
2. Ідентифікувати основні інструменти інтерактивного маркетингу. ПЛАН:
1. Вправа «Визначення переваг інтерактивного маркетингу».
2. Завдання «Вибір бізнес-моделі та технології інтерактивного маркетингу».
3. Завдання «Канали on-line та обґрунтування їх використання».
4. Завдання «Розробити програму просування продукту start-up із використанням власного сайта».
5. Завдання «Розробити програму просування продукту start-up без власного сайта».
6. Вправа «Реклама on-line та цінові моделі реклами».
7. Завдання «Розробити програму просування продукту start-up у форматі мобільного маркетингу».
8. Кейс «Amazon: клієнт завжди правий». ОСНОВНІ ТЕРМІНИ: маркетинг у режимі on-line, on-line-товариство, канали online, push та pull-технології, бюджет просування, Digital-реальність. ДИСКУСІЙНІ ПИТАННЯ:
1. Чи є відмінності між традиційним та інтерактивним маркетингом?
2. Які переваги має інтерактивний маркетинг?
3. Яка цільова аудиторія позитивно реагує на маркетинг у режимі on-line?
4. Чи економічно доцільно використовувати моделі інтерактивного маркетингу?
5. Чи можливо обґрунтувати економічну ефективність інтерактивного маркетингу?
6. Який формат маркетингу є перспективним?
7. Як вимірювати ефективність просування в on-line media?
ЗАВДАННЯ
1.1. ВПРАВА «Визначення переваг інтерактивного маркетингу»
КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ Інтерактивний маркетинг — це активне використання всіх можливих для здійснення start-up форм цифрових каналів (Інтернет, мобільні пристрої, цифрове телебачення, соціальні мережі тощо).
Визначити переваги інтерактивного маркетингу порівняно із традиційним маркетингом, заповнивши наведену нижче таблицю.
Традиційний (масовий) маркетинг |
Інтерактивний маркетинг |
|
|
|
|
|
|
|
|
1.2. ЗАВДАННЯ «Вибір бізнес-моделі та технології інтерактивного маркетингу»