Posibniki.com.ua Менеджмент STАRT-UP: створення та функціонцування Файл 2. Розробка позиціювання start-up ЧАС:


< Попередня  Змiст  Наступна >

Файл 2. Розробка позиціювання start-up ЧАС:


1 година ЦІЛІ:

1. Розробити карту та варіанти позиціювання start-up.

2. Сформулювати інструментальне забезпечення позиціювання start-up.

3. Презентувати обраний варіант позиціювання start-up. ПЛАН:

1. Завдання «Розробка карти позиціювання start-up».

2. Вправа «Позиціювання за варіантами».

3. Вправа «Динаміка позиціювання».

4. Вправа «Визначення варіанта позиціювання».

5. Тест «Від протилежного».

6. Вправа «Знайди доказ».

7. Вправа «Інструментальне забезпечення позиціювання start-up».

8. Завдання «Персональне позиціювання».

9. Завдання «Презентація позиціювання».

10. Кейс «ModnaKasta: чи існує шопінг on-line?».

11. Кейс «Petcube: котику, не сумуй!». ОСНОВНІ ТЕРМІНИ: диференціація, домінантні характеристики, карта позиціювання, сприйняття позиції, конкуренти, репозиціювання, інструментальне забезпечення позиціювання, комунікативні інструменти. ДИСКУСІЙНІ ПИТАННЯ:

1. Як обрати найпривабливішу позицію start-up на ринку?

2. Які чинники необхідно врахувати під час розробки позиціювання?

3. Які критерії використовуються для позиціювання start-up?

4. Які є прийоми позиціювання?

5. Як розробити карту сприйняття позиції start-up?

6. Чи існує помилкове позиціювання?

7. Чому компанії з часом репозиціюють пропозицію?

8. В чому проблема репозиціювання?

9. Які інструменти використовують для оприлюднення позиції start-up?

ЗАВДАННЯ

2.1. ЗАВДАННЯ «Розробка карти позиціювання start-up»

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

Позиціювання (product position) — це заходи start-up з розробки образу товарної пропозиції, спрямовані на створення певної позитивної позиції у свідомості цільової групи споживачів. Позиціювання – це складний набір сприйняття, вражень і відчуттів, що складаються у споживача в процесі порівняння продукції / послуг start-up з аналогічними товарами / послугами конкурентів.

Щоб побудувати карту, необхідно визначити дві домінантні характеристики продукції / послуг start-up та аналогічної продукції конкурентів і розмістити їх у системі чотириквадрантної матриці (див. рис. 3), ураховуючи кількісні або якісні числові параметри домінантних характеристик.

Рис. 3. Карта позиціювання

Рис. 3. Карта позиціювання

2.2. ВПРАВА «Позиціювання за варіантами»

Виконання починається з визначення характеристик диференціації товару / послуги.

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

Диференціація — це визначення таких характеристик товару / послуги start-up, що є унікальними і яких немає в аналогічній товарній пропозиції конкурентів або ж які наявні виключно в даному інноваційному товарі, або з’явилися вперше як результат реалізації базисної інновації.

Запропонувати позиціювання продукції / послуги start-up за варіантами (одна перевага, дві переваги, три переваги позиціювання).

ПеревагаПрийомПриклад

Одна Краща якість, максимальна швидкість, висока надійність «Оболонь»
Дві Найнадійніший і найбезпечніший «Volvo»
Три Боротьба з карієсом, свіжий подих, відбілювання зубів «Aquafresh»

2.3. ВПРАВА «Динаміка позиціювання»

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

Позиціювання не може бути визначеним раз і назавжди, оскільки перебуває під впливом мінливого зовнішнього середовища так само, як і інші складові маркетингової стратегії та політики підприємства. Для підтримки лояльності споживачів позиціювання має бути актуальним, тобто таким, що відповідає реаліям конкретного ринку та ситуації, яка на ньому склалася.

Завдання. Відстежити динаміку позиціювання компаній «Кока-Кола» та «Пепсі» за допомогою аналізу змінюваних слоганів.


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
2.8. ЗАВДАННЯ «Персональне позиціювання»
2.10. КЕЙС «ModnaKasta: чи існує шопінг on-line?»
ТЕМА 9. ЗАЛУЧЕННЯ КАПІТАЛУ ДО START-UP
1.3. ВПРАВА «Сформулюй бізнес-ідею для конкурсу / гранта»
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ВИКЛАДАЧЕВІ
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)