Posibniki.com.ua Менеджмент STАRT-UP: створення та функціонцування Десять принципів Джеффа Безоса


< Попередня  Змiст  Наступна >

Десять принципів Джеффа Безоса


тери, нікому не оплачує перельоти першим класом, штат утримують на мінімальному рівні чисельності, в офісах у працівників дешеві столи з ДСП. Водночас, Amazon за швидкістю реакції значно випереджає «ситий» Google, чиїх співробітників доставляють на роботу корпоративні автобуси, оснащені Wi-Fi, а безкоштовний масаж на роботі став таким же звичним доповненням до офісного життя, як і кавоварка на кухні.

Десять принципів Джеффа Безоса: принципи, які засновник Amazon вважає обов’язковими у своїй компанії.

1. Стратегія має ґрунтуватися на тому, що не зміниться.

2. Днями і ночами думайте про покупця.

3. Ми готові до того, що нас зрозуміють не одразу.

4. Є два типи компаній: перші намагаються продати дорожче, другі — дешевше. Ми належимо до другого типу.

5. З’ясуйте, чого хоче покупець, і танцюйте від цього.

6. Основа нашої корпоративної культури — дружелюбність і наполегливість, Але коли справа набуває серйозних масштабів, ми обираємо наполегливість.

7. Ви повинні бути готовим до провалу, якщо бажаєте винайти щось нове.

8. Раніше на те, щоб забезпечити відмінний сервіс, витрачалось 30 % часу, а для того, щоб розповісти про це, — 70 %. Нині все навпаки.

9. Кожен повинен уміти приймати дзвінки покупців.

10. Інтернет ще не вийшов з пелюшок. Ми маємо ще навчатися.

Файл 2. Соціальні мережі і просування start-up ЧАС:

2 години ЦІЛІ:

1. Визначити доцільність просування start-up у соціальних мережах.

2. Сформувати основні напрямки використання соціальних мереж для просування start-up. ПЛАН:

1. Вправа «Чому українці вступають до on-line-товариств (соціальних мереж)?».

2. Завдання «Як знайти потенційних споживачів у мережі».

3. Завдання «Визначити та оцінити перспективи просування продукту / послуги start-up в соціальних мережах».

4. Завдання «Визначити способи взаємодії із цільовою аудиторією».

5. Вправа «Агенти впливу в Інтернеті та їх ідентифікація».

6. Завдання «Визначити критерії вибору соціальної мережі та співтовариства».

7. Завдання «Обґрунтувати економічну доцільність просування у соціальній мережі».

8. Завдання «Створити відеоролик для YouTube».

9. Кейс «Google: як усе починалося…» ОСНОВНІ ТЕРМІНИ: мобільні технології, інтерактивні сервіси, соціальні мережі, персональні аккаунти, ефективність on-line медіа, етика on-line-спілкування. ДИСКУСІЙНІ ПИТАННЯ:

1. Чи можливо провести порівняльне оцінювання традиційного та інтерактивного маркетингу?

2. Чи існують цінові моделі розміщення інформації та критерії їх вибору?

3. Наскільки ефективне використання мобільного маркетингу?

4. Чи існує взаємозв’язок між інноваційною діяльністю підприємств галузі Hi-Tech та розвитком інтерактивного маркетингу?

5. Наскільки доцільно вести маркетинг у соціальних мережах?

6. Які інструменти просування використовують у соціальних мережах?

7. Які існують принципи відбору та оцінювання ефективності інтерактивних інструментів просування?

ЗАВДАННЯ

2.1. ВПРАВА «Чому українці вступають до on-line-товариств (соціальних мереж

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

Соціальні медіа (SMM) — це on-line-мережі, створені споживачами з метою спілкування з людьми, виходячи з наявності однакових інтересів. Реєструючись у мережі, люди надають інформацію про себе, що створює можливості для ведення on-line маркетингу.

Визначити мотиви вступу українців до on-line-товариств.

Визначити способи заробітку в соціальних мережах.

2.2. ЗАВДАННЯ «Як знайти потенційних споживачів у мережі

Для пошуку цільової аудиторії в соціальній мережі доцільно використати алгоритм, наведений у таблиці [4, с. 20]

Дії за алгоритмом Знайдена інформація
1. Скласти перелік параметрів, за якими можливо здійснити пошук у соціальній мережі. Здійсніть пошук, виходячи з виявлених параметрів  
2. Знайдіть відповідь на запитання: у співтовариствах яких тематик може перебувати ваша цільова аудиторія. Які ключові слова можуть міститися в назвах таких співтовариств.  
3. Знайдіть людей, що цікавляться напрямками, за якими спеціалізується start-up. Проведіть пошук їхніх друзів  

2.3. ЗАВДАННЯ «Визначити критерії вибору соціальної мережі та співтовариства»

Соціальна мережа / співтовариство Критерій вибору
   
   

2.4. ЗАВДАННЯ «Визначити способи взаємодії із цільовою аудиторією»

Проаналізувати, як краще взаємодіяти із цільовою аудиторією, та обрати найприйнятніший спосіб [4, с. 26—27]

Спосіб взаємодії із цільовою аудиторією Опис та вибір найприйнятнішого способу
Реклама: • комерційна (спрямована на продаж); • іміджева  
Специфічна інтернет-реклама: • контекстна (відповідає контексту тієї площадки, де демонструється); • поведінкова (визначається поведінкою членів співтовариства); • таргетирована (спрямована на певну групу людей, що мають певні параметри таргетингу)  
Спам  
РR-комунікації  
Прихований маркетинг (наприклад, вірусний)  

2.5. ВПРАВА «Агенти впливу в Інтернеті та їх ідентифікація»


< Попередня  Змiст  Наступна >
Iншi роздiли:
ТЕМА 14. ОБҐРУНТУВАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ START-UP
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ СТУДЕНТАМ
10 речей, які не слід писати в бізнес-плані start-up
ТЕМА 15. ПРЕЗЕНТАЦІЯ START-UP ТА БІЗНЕС-ПЛАНУ START-UP
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ВИКЛАДАЧЕВІ
Дисциплiни

Медичний довідник новиниКулінарний довідникАнглійська моваБанківська справаБухгалтерський облікЕкономікаМікроекономікаМакроекономікаЕтика та естетикаІнформатикаІсторіяМаркетингМенеджментПолітологіяПравоСтатистикаФілософіяФінанси

Бібліотека підручників та статтей Posibniki (2022)