Агенти впливу в Інтернеті — це люди, які досліджують нові технології та досконало вивчають, як ними користуватися, — від етикету до створення своєї аудиторії [2, с. 22].
Визначте агентів впливу в кожній обраній для просування соціальній мережі або у групі соціальних мереж.
Створіть групу і станьте агентом впливу у мережі.
2.6. ЗАВДАННЯ «Визначити та оцінити перспективи просування продукту / послуги start-up у соціальних мережах»
Етапи оцінювання |
|
Визначення стратегії просування |
|
|
|
Створення групи
Тестування групи |
|
Запрошення до групи |
|
Інструменти просування: • площадки в мережі; • заповнення групи; • підтримка життя групи; • просування в чужих співтовариствах; • просування подіями; • просування персональним акаунтом |
|
2.7. ЗАВДАННЯ «Обґрунтувати економічну доцільність просування в соціальній мережі»
За наведеними нижче критеріями проаналізувати ефективність просування в соціальній мережі.
Критерії |
Числове значення |
|
|
Охоплення (кількість контактів)
Кількість учасників груп і співтовариств |
|
Кількість «корисних дій» (визначаються індивідуально: коментарі, лайки, ретвіти, учасники конкурсів, зареєстровані користувачів тощо) |
|
Приріст CRM-бази |
|
Інші індивідуальні показники |
|
2.8. ЗАВДАННЯ «Створити відеоролик для YouTube»
ПЛАНУВАННЯ ВІДЕОРОЛИКУ
2.9. КЕЙС «Google: як усе починалося…» [5, с. 22—31]
Спершу було яйце… Точніше не яйце, а два яйцеголові аспіранти Стенфордського університету Ларрі Пейдж і Сергій Брін. За легендою, саме ці люди створили пошуковик BackRub (прадідуся Google), який формував результати, використовуючи PageRank сторінки.
Сутність пошукової системи надзвичайно проста. В Інтернеті міститься величезна кількість інформації. Більшість пошукачів намагаються визначити місце окремої сторінки в результатах пошуку за наявністю в ній ключових слів, які користувач увів у формат запиту. BackRub індексував послання, що виходять зі сторінки, рахуючи кожне послання на певний сайт «голос», що збільшує цінність сайта. Логічно припустити, що на популярний і такий, що містить корисну інформацію, сайт посилатимуться частіше, ніж на ресурс некорисний і нецікавий.
У 1998 р. це був революційний підхід, але коли Брін спробував продати свою розробку, ніхто так і не зацікавився нею.
На старт, увага, руш! Дивовижно, але під свій проект розумники зібрали близько 1 млн дол. інвестицій, і вже четвертого вересня 1998 р. світ побачила компанія Google Inc. Назва була вибрана не випадково: google (гугл) — число, що позначає одиницю зі ста нулями. Мабуть, творці вже тоді планували небувалий розмах свого підприємства. За однією з версій, інвестор просто припустився такої кумедної помилки в імені компанії, коли виписував чек.
Перший офіс Google Inc. було відкрито через три дні після заснування компанії — 7 вересня в парку Menlo (Menlo Park), штат
Кролі — не тільки цінне хутро
• Нині Google — це не тільки найпопулярніший пошуковик у світі, це безліч проектів як у сфері Інтернет, так і далеко за її межами;
• Google — поштовий сервіс, що має вбудований пошук листів, кілька гігабайтів дискового простору;
• Google Earth
— зменшена модель земної кулі, що дозволяє переміститися до будь-якого об’єкта і подивитися його зображення із супутника;
• Google Sense — найбільший сервіс контекстної реклами, що дозволяє заробляти, розміщуючи рекламу на сторінках свого сайта.
Окрім цього, у списку проектів Google: блог-сервіс, перекладач, календар, калькулятор, сервіс обміну повідомленнями і ще безліч різних розробок. Google також має власний браузером. Проект Google Crome має всі шанси зайняти достойну нішу на ринку оглядачів Інтернету, оскільки постійно вдосконалюється.
А що ж далі? Перспективи і можливості Google захоплюють уяву. Після купівлі відео-гіганта YouTube за 1,65 млрд дол. фахівці говорять про прийдешню монополію проектів під знаком G на просторах Інтернету.
Усі проекти Google вирізняються високою якістю виконання, постійно доопрацьовуються й поліпшуються. Однак, вибір все одно за нами — користувачами. А чи будемо ми використовувати Google, час покаже.
Питання для обговорення
1. Чим можна пояснити успіх та популярність компанії Google?
2. Який проект ви могли б запропонувати Google? Яка вірогідність його успіху?
Каліфорнія. Усупереч очікуванням самих творців, система дуже швидко стала популярною і почала приносити чималий дохід, тож уже до кінця 1999 р. компанія змогла переїхати до власної будівлі «Googleplex» в Маунтен В’ю. Того ж року було підписаний епохальний контракт з American On Line, що дозволив Google стати офіційним пошуковим сервером порталу AOL. Потім була вдала вигадка з контекстною рекламою: саме Google першою почала розміщувати рекламні посилання в результатах пошуку, що зробило її засновників мільярдерами та вивело пошукову систему Google на перше місце у світі.
3. Які проекти Google ви знаєте? Чи всі вони є успішними? Чому деякі проекти Google закриваються (Google reader; Google x; Google Catalog; Google Wave та ін.)?
4. Як ви оцінюєте перспективи Google?